TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 26.10.2023.

Jučer je završena 2. Woman.Comm konferencija, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.

Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.

„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
 

Tko su dobitnici No Limit BiH Advertising Festivala?


Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Agenciji Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

 

Via Media tim

 

„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

 

Haris Mujanović

 

Bonjour.Garden in The City osvojio je broncu u kategoriji ‘Event’

Presretni smo što je event koji smo organizirali u partnerstvu s Via Media nagrađen od strane stručnog žirija i što u BiH kreiramo iskustvene  događaje koji pomiču granice. Ocjenjivali su se kreativnost, izvedba i postignuti rezultati, a kada je sinoć tijekom dodjele odjeknulo ime 'Bonjour', bila je to stručna potvrda da idemo u pravom smjeru kada govorimo o postavljanju novih standarda u organizaciji eventa na bh. tržištu.
 

https://www.youtube.com/watch?v=4iswwVBzEGI


Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

„Rekordan broj prijava potvrđuje da bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima." - poručili su iz organizacije Festivala.

 

Nagrade NO LIMIT BH Advertising festivala:

 

Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP
Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija
Bronza:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

Kreativna upotreba podataka:

Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

Kreativna upotreba medija:

Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group
Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini
Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener

Dobrobit društva:

Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele
Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam
Bronza: Aquarius za rad Snižena

Grafički dizajn:

Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja
Srebro:  Aquarius Banja Luka za Demofest
Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.

Produkt dizajn:

Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.
Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba
Bronza:  Aquarius za rad Mate čaj

PR ili Odnosi s javnosti:

Zlato: McCann za rad Nemam ti kad
Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

Event: 

Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.
Srebro: Via Media za Branding konferenciju
Bronza: Bonjour.ba za Garden in The City

Integrisane kampanje: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate
Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Digital:

Podkategorija Web stranice i aplikacije:

Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film
Srebro: Aquarius za rad Kapp
Bronza: Degordian za rad Marko Babić

Komunikacija na društvenim mrežama:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian za Golden Cube
Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča

Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH

Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:

Zlato: Mita Group za Mobello
Srebro: Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga
Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener
Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Zvuk: 

Zlato: Aquarius za rad  Nema brige za Gige
Srebro: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Bronza: Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

Print & Publikacije:

Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!
Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

Print oglasi:    

Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke                        

Plakati:

Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice
Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke
Bronza: McCann za Coca-Cola

Film:

Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu
Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane
Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige

OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:

Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

KREATIVAC GODINE:

Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

Bingo!

GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:                          

Agencija Via Media

 

***
Foto: Promo

FOTO: Promo


Bonjour

Krovovi, sevdah i techno: Garden of Dreams Festival donosi magiju na novim lokacijama

TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: @emilisindlev

Krovovi, sevdah i techno: Garden of Dreams Festival donosi magiju na novim lokacijama Krovovi, sevdah i techno: Garden of Dreams Festival donosi magiju na novim lokacijama

Ove godine, Garden of Dreams obilježava desetu godišnjicu najljepših snova. Deset godina muzike, zajedništva, emocije i hrabrih ideja koje su Sarajevo pozicionirale kao srce elektronske scene.

U znak ove decenije snova, stiže posebno izdanje Garden of Dreams Festivala koje će trajati čak pet dana: od 28. maja do 1. juna. 
Nove lokacije, novi zvuk, internacionalni DJ - evi koji prvi put nastupaju u Sarajevu, regionalni talenti, novi formati, edukacija i umjetnost, posebna iznenađenja, energija Bašte snova koju svi poznajemo i volimo: sve to i još mnogo toga dolazi za ovogodišnju petodnevnu proslavu. 


Šta nam je to sve spremila ekipa Garden of Dreams?  
 


DAN 1: Pozorište postaje nova pozornica snova

Festival otvara vrata 28. maja u Sarajevskom ratnom teatru, gdje nas čeka jedinstveno umjetničko iskustvo na Heineken Stageu. Na daskama koje život znače, spojit će se književnost i elektronski zvuk. Poznati bosansko-američki pisac Aleksandar Hemon i DJ i producent Indigo, će udružiti snage u projektu posebno osmišljenom za Garden of Dreams Festival. Hemon potpisuje tekst, Indigo muziku, a sve prati specijalni vizualni performans. To će biti noć gdje se riječi pretvaraju u tonove, a prostor pozorišta u unutrašnji svijet snova. Intimno, emotivno i nezaboravno - savršeno za otvaranje Festivala koji uvijek želi pomjerit granice kreativnosti. 
 

DAN 2&3: Dream Sessions otvara prozor u svijet umjetnosti i edukacije 


Ovogodišnje izdanje Festivala predstavlja i novi format pod nazivom Dream Sessions. Kalendare smo već zabilježili za 29. i 30. maj jer nas tada očekuje filmski i edukativni program. Detalji će uskoro biti objavljeni, ali ono što se zna jeste da će ova dva dana biti posvećena kreativnosti, dijalogu i inspiraciji. Vizija koju nosi sarajevska Bašta snova bit će prisutna, ovaj put u drugačijem obliku: kao tihi saputnik umjetnosti i ideja.
 


DAN 4: Nova sezona plesa pod otvorenim nebom


Četvrtog dana Festivala, 31. maja, Bašta snova cvjeta pod otvorenim nebom na Ars Aevi platou, gdje će nas Jagermeister Stage ugostiti za 12 sati plesa, od podne do ponoći. Ova nova lokacija u srcu grada, bit će prava festivalska oaza za ples, snove i najljepše uspomene koje zajedno stvaramo. 

Na kormilu snova ove festivalske subote su dva internacionalna imena. U Baštu snova dolazi svjetski poznati španski producent i DJ Marino Canal, poznat po setovima koji su osvojili svjetske festivale i klube i svojim izdanjima za Afterlife. Njemu se na lineupu pridružuje ime sa Innervisions labela, Trikk, čiji nastupi brišu granice između emocije i ritma, donose specifičan eksperimentalni pristup i stvaraju iskustva koja se pamte dugo nakon posljednjeg tona. 

Uz njih, publiku će u noć voditi Bonjasky, neraskidivo vezan za identitet Garden kolektiva, te domaće snage Alain, Coem, Buba i Doel. Nadamo se da ste spremni, jer Sarajevo ponovo postaje open –air dance floor snova. 
 


DAN 5 / prvi dio: Vraćamo se na najljepši dance floor u gradu    

Dan nakon toga, 1. juna, vraćamo se na najljepši krov u gradu, krov zgrade Svjetlosti i mjesto u Bašti snova koje nikoga nije ostavilo ravnodušnim. Posljednjeg dana Festivala, od 14h do 23h, idemo visoko na Cupra Stage da ispratimo dan i dočekamo noć sa pogledom na horizont Sarajeva. 

Svoj zvuk iznad ulica grada donosi slovenska DJ-ica i producentica Brina Knauss, koja gradi sjajnu karijeru na međunarodnoj sceni. Njoj se pridružuje omiljeni DJ dvojac After Affair, čiji su setovi duboko urezani u naša sjećanja i snove te gosti iz Beograda IDQ, kao i sarajevski heroji Calkins i More Than You
 

DAN 5 / drugi dio: Koncert legendarne Amire Medunjanin u Bašti snova 

Isto veče, 1. juna od 20 do 23h, otvaramo vrata novog prostora i zvuka: IQOS CuriousX Stage u Bosanskom kulturnom centru. Po prvi put, Garden of Dreams Festival ulazi u prostor tradicionalne muzike, ali na svoj način. Amira Medunjanin, bosanska interpretatorica sevdalinki i simbol muzičke elegancije, predvodi noć koja spaja prošlost i budućnost u ritmu ljubavi i snova. Njoj će se ovo veče pridružiti i mlada umjetnica Esma Numanović.
 


Vrelo ljeto počinje sa Festivalom koji miriše na sve što volimo: muziku, ples, snove i slobodu

Pet dana, četiri stagea, muzički i umjetnički program, nove lokacije i snovi koji svake godine rastu. Garden of Dreams Festival 2025 nije samo proslava, to je manifestacija svega što ovaj kolektiv predstavlja: sloboda, zajedništvo, ritam i osjećaj pripadnosti. Dom za hiljade i hiljade sanjara, svake godine širi ruke i otvara plesne podije za nove, strane i regionalne, sve spojene sa istom željom: da kolektivni san postane stvarnost. 

Ovo nije samo kruna decenije iza nas, već temelj za sve što tek dolazi. Ne slavimo kraj jednog poglavlja, već otvaramo novo koje će trajati koliko god budemo sanjali zajedno. Nastavljamo pomjerati granice: u zvuku, prostoru, umjetnosti i uspomenama koje gradimo. Ovo je poziv da zajedno stvaramo budućnost iz snova. Vidimo se na Gardenu!“, poručuju iz tima Garden of Dreams.

Ograničen broj PROMO ulaznica u prodaji

Promo ulaznice po posebnim cijenama za sve događaje dostupne su u ograničenom broju putem www.kupikartu.ba. Zbog ograničenog kapaciteta i velikog interesovanja, preporučujemo da svoje mjesto u Bašti snova osigurate na vrijeme. 

FOTO: @emilisindlev


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!