TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.10.2023.
Jučer je završena 2. Woman.Comm konferencija, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.
Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.
„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Tko su dobitnici No Limit BiH Advertising Festivala?
Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.
Agenciji Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

Via Media tim
„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

Haris Mujanović
Bonjour.Garden in The City osvojio je broncu u kategoriji ‘Event’
Presretni smo što je event koji smo organizirali u partnerstvu s Via Media nagrađen od strane stručnog žirija i što u BiH kreiramo iskustvene događaje koji pomiču granice. Ocjenjivali su se kreativnost, izvedba i postignuti rezultati, a kada je sinoć tijekom dodjele odjeknulo ime 'Bonjour', bila je to stručna potvrda da idemo u pravom smjeru kada govorimo o postavljanju novih standarda u organizaciji eventa na bh. tržištu.
https://www.youtube.com/watch?v=4iswwVBzEGI
Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.
„Rekordan broj prijava potvrđuje da bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima." - poručili su iz organizacije Festivala.
Nagrade NO LIMIT BH Advertising festivala:
Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:
Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP
Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija
Bronza: Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.
Kreativna upotreba podataka:
Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom
Kreativna upotreba medija:
Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group
Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini
Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener
Dobrobit društva:
Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele
Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam
Bronza: Aquarius za rad Snižena
Grafički dizajn:
Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja
Srebro: Aquarius Banja Luka za Demofest
Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.
Produkt dizajn:
Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.
Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba
Bronza: Aquarius za rad Mate čaj
PR ili Odnosi s javnosti:
Zlato: McCann za rad Nemam ti kad
Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se
Event:
Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.
Srebro: Via Media za Branding konferenciju
Bronza: Bonjour.ba za Garden in The City
Integrisane kampanje:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Via Media za rad Kreditne vrate
Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Digital:
Podkategorija Web stranice i aplikacije:
Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film
Srebro: Aquarius za rad Kapp
Bronza: Degordian za rad Marko Babić
Komunikacija na društvenim mrežama:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian za Golden Cube
Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča
Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH
Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:
Zlato: Mita Group za Mobello
Srebro: Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi
Svi oblici komuniciranja na otvorenom:
Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga
Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener
Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop
Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Zvuk:
Zlato: Aquarius za rad Nema brige za Gige
Srebro: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Bronza: Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko
Print & Publikacije:
Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!
Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih
Print oglasi:
Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke
Plakati:
Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice
Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke
Bronza: McCann za Coca-Cola
Film:
Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu
Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane
Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige
OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:
Haris Mujanović, direktor agencije Via Media
KREATIVAC GODINE:
Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media
OGLAŠIVAČ 2023. GODINE:
Bingo!
GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:
Agencija Via Media
***
Foto: Promo
TEKST: Ada Ćeremida
Prvi decembarski vikend u Sarajevu uvijek ima posebnu atmosferu onu mješavinu zimskog vazduha, ranih mrakova i programa koji se pojačava baš onda kad mislimo da ćemo usporiti.
Grad ulazi u posljednji mjesec ove godine kao da želi da ga osjetimo u punom intenzitetu: muzika se čuje iza zamagljenih stakala barova, filmovi pune sale kao da smo u malim evropskim kinima, a decembarski eventi spajaju toplinu, ritam i zajedništvo.
To je onaj trenutak kad se Sarajevo ne samo obilazi, nego mu se pripada kroz afterwork druženja, humanitarne bazare, koncerte koji griju i projekcije koje nas vraćaju sebi.
Ako se pitate gdje biti ovog vikenda, evo adresa koje otvaraju ovu posljednju stranicu godine.
8 događaja posljednjeg vikenda u novembru:
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Luka Leković u Backyardu
Backyard otvara zimsku sezonu na najmekši mogući način muzikom, plesom i humanitarnom notom koja cijeloj večeri daje dodatnu toplinu. Od 18:00 do 22:00, Luka Leković i Mirza Mustafagić prave atmosferu u kojoj se nostalgični hitovi miješaju s energijom malog, punog bara u centru grada.
Ako pratite Luku na TikToku, onda već znate koliko je njegov feel-good vibe zarazan: plejlista, način na koji priča o muzici, pa čak i mikro-trenuci iz života koji završavaju u viralnim videima sve to živi isto tako i offline, upravo u ovakvim večerima.
Dio zarade ide u humanitarne svrhe, pa ovo nije samo zimski dernek, nego i večer koja ima smisao. Dress code je winter chic i Backyard u decembru nikad ne izgleda bolje.
Marko Louis u Domu mladih
Marko Louis donosi u Dom mladih koncert koji je istovremeno i energičan i nježan onaj koji vas vodi kroz smijeh, emocije i ritam koji cijela dvorana prepozna od prve minute.
Subota, 06. decembar rezervisana je za večer u kojoj publika ne samo sluša, nego učestvuje, pjeva i pleše kao da je dio zajedničke priče. Markova muzika uvijek ostavi utisak topline, pa je ovo idealan koncert za početak decembra: dovoljno snažan da vas povuče i dovoljno intiman da budete u trenutku. To je ona vrsta nastupa nakon kojeg ostanete još par minuta sjediti samo da upamtite atmosferu.
Komar: Struje misterije pred premijeru
Serija Komar stiže na MY TV 5. decembra, a mi smo je već pogledali i izašli iz prve epizode sa onim osjećajem tihe nevjerice. Pilot funkcioniše kao slagalica čiji se komadi tek kasnije uklope, prelazeći iz drame u misteriju, iz intime u nelagodu.
A ono najvažnije? Ako ovog petka niste raspoloženi za izlazak, Komar je savršena prilika da uronite u novu domaću misteriju i provedete večer u tonu koji će vas zaokupiti do posljednje minute jer, ako je suditi prema pilotu, o ovoj seriji će se pričati cijelu sezonu.
Minotaur: Pet godina labirinta u Meeting Pointu
Meeting Point ove subote otvara vrata jednoj od najintrigantnijih filmskih večeri mjeseca tri filma Zulfikara Filandre koja zajedno čine formalni triptih, eksperimentalnu i emocionalnu liniju kroz pet godina autorove poetike. Program počinje u 19:30, a ulaz je besplatan, uz besplatne ulaznice sat prije projekcije.
Gleda se Minotaur, film koji spaja dokumentarnost i intimu digitalnog doba; zatim Sister, jedinstveni pogled na subjektivnost pandemijskih godina i Closure, rad koji ispituje sjećanja na rat kroz vizuru djetinjstva. Nakon projekcije slijedi razgovor s autorom i to je onaj dio večeri gdje film zaista nastavlja živjeti.
Dan novog slovenskog filma u Meeting Pointu
Dan novog slovenskog filma nastavlja se ovog petka projekcijom Fantasy slovenačke rediteljice Kukle Kešerović. Program je počeo 3. decembra, kada se prikazao film Dobre djevojke Urške Djukić, nagrađen na Adriatic Film Awardsu, a Fantasy zaokružuje selekciju savremenog stvaralaštva.
Ako volite filmove koji pomjeraju formu, igraju se atmosferom i otvaraju nova pitanja, ovo je odlična adresa za petak u 20:00. Ulaz je slobodan, ali uvijek vrijedi doći ranije jer se ovakve projekcije brzo napune.
Kawa Afterwork
Kawa i ovog petka ulazi u decembar u svom prepoznatljivom ritmu onom koji lagano preuzima grad prije nego što se noć uopšte dogodi. Od 18:00, za pult staje Not Yet i postavlja atmosferu koja od afterworka napravi mali početak vikenda.
To su one večeri u kojima se vrijeme rasteže, razgovori postanu glasniji, a muzika gradi dinamiku u kojoj se potpuno opustimo. Kawa ostaje mjesto gdje se početak decembra ne dočekuje tiho, nego sa stilom i ritmom koji ostaje do kraja večeri.
Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti”
Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.
Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu. Izložbu možete pogledati do 7. decembra.
Diplomatski Winter Bazar u Skenderiji
Diplomatski Winter Bazar svake godine donese onaj pravi međunarodni decembarski duh: mirise, okuse i ritmove koji vas vode kroz različite kulture u istom prostoru.
Ovog 6. decembra, Skenderija postaje velika kuća topline: od tradicionalnih jela, bavarskih pereca i kuhanog vina, do domaćih keksića i tombole sa čak 900 nagrada. Atmosfera je uvijek užurbana, ali u najljepšem smislu kao da ste nakratko ušli u zimski sajam neke evropske metropole.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!