TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.10.2023.
Jučer je završena 2. Woman.Comm konferencija, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.
Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.
„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
Tko su dobitnici No Limit BiH Advertising Festivala?
Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.
Agenciji Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.
Via Media tim
„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.
Haris Mujanović
Bonjour.Garden in The City osvojio je broncu u kategoriji ‘Event’
Presretni smo što je event koji smo organizirali u partnerstvu s Via Media nagrađen od strane stručnog žirija i što u BiH kreiramo iskustvene događaje koji pomiču granice. Ocjenjivali su se kreativnost, izvedba i postignuti rezultati, a kada je sinoć tijekom dodjele odjeknulo ime 'Bonjour', bila je to stručna potvrda da idemo u pravom smjeru kada govorimo o postavljanju novih standarda u organizaciji eventa na bh. tržištu.
https://www.youtube.com/watch?v=4iswwVBzEGI
Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.
„Rekordan broj prijava potvrđuje da bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima." - poručili su iz organizacije Festivala.
Nagrade NO LIMIT BH Advertising festivala:
Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:
Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP
Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija
Bronza: Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.
Kreativna upotreba podataka:
Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom
Kreativna upotreba medija:
Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group
Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini
Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener
Dobrobit društva:
Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele
Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam
Bronza: Aquarius za rad Snižena
Grafički dizajn:
Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja
Srebro: Aquarius Banja Luka za Demofest
Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.
Produkt dizajn:
Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.
Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba
Bronza: Aquarius za rad Mate čaj
PR ili Odnosi s javnosti:
Zlato: McCann za rad Nemam ti kad
Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se
Event:
Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.
Srebro: Via Media za Branding konferenciju
Bronza: Bonjour.ba za Garden in The City
Integrisane kampanje:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Via Media za rad Kreditne vrate
Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Digital:
Podkategorija Web stranice i aplikacije:
Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film
Srebro: Aquarius za rad Kapp
Bronza: Degordian za rad Marko Babić
Komunikacija na društvenim mrežama:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian za Golden Cube
Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča
Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH
Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:
Zlato: Mita Group za Mobello
Srebro: Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi
Svi oblici komuniciranja na otvorenom:
Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga
Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener
Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop
Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:
Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Zvuk:
Zlato: Aquarius za rad Nema brige za Gige
Srebro: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Bronza: Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko
Print & Publikacije:
Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!
Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih
Print oglasi:
Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke
Plakati:
Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice
Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke
Bronza: McCann za Coca-Cola
Film:
Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu
Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane
Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige
OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:
Haris Mujanović, direktor agencije Via Media
KREATIVAC GODINE:
Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media
OGLAŠIVAČ 2023. GODINE:
Bingo!
GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:
Agencija Via Media
***
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor.
Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta.
Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.
Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”
Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno.
Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.
Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka.
Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.
Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.
Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza
Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.
Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.
Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.
Instalacija karata i povratak igre u evente
Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte.
“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
“Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.
Backstage emocije i "Svitanje" na sceni
Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.
Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti
U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj.
Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
Joker reveal i još jedno iznenađenje
Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji.
Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.
U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.
Foto: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!