TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 26.10.2023.

Jučer je završena 2. Woman.Comm konferencija, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.

Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.

„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
 

Tko su dobitnici No Limit BiH Advertising Festivala?


Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Agenciji Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

 

Via Media tim

 

„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

 

Haris Mujanović

 

Bonjour.Garden in The City osvojio je broncu u kategoriji ‘Event’

Presretni smo što je event koji smo organizirali u partnerstvu s Via Media nagrađen od strane stručnog žirija i što u BiH kreiramo iskustvene  događaje koji pomiču granice. Ocjenjivali su se kreativnost, izvedba i postignuti rezultati, a kada je sinoć tijekom dodjele odjeknulo ime 'Bonjour', bila je to stručna potvrda da idemo u pravom smjeru kada govorimo o postavljanju novih standarda u organizaciji eventa na bh. tržištu.
 

https://www.youtube.com/watch?v=4iswwVBzEGI


Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

„Rekordan broj prijava potvrđuje da bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima." - poručili su iz organizacije Festivala.

 

Nagrade NO LIMIT BH Advertising festivala:

 

Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP
Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija
Bronza:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

Kreativna upotreba podataka:

Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

Kreativna upotreba medija:

Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group
Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini
Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener

Dobrobit društva:

Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele
Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam
Bronza: Aquarius za rad Snižena

Grafički dizajn:

Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja
Srebro:  Aquarius Banja Luka za Demofest
Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.

Produkt dizajn:

Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.
Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba
Bronza:  Aquarius za rad Mate čaj

PR ili Odnosi s javnosti:

Zlato: McCann za rad Nemam ti kad
Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

Event: 

Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.
Srebro: Via Media za Branding konferenciju
Bronza: Bonjour.ba za Garden in The City

Integrisane kampanje: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate
Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Digital:

Podkategorija Web stranice i aplikacije:

Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film
Srebro: Aquarius za rad Kapp
Bronza: Degordian za rad Marko Babić

Komunikacija na društvenim mrežama:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian za Golden Cube
Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča

Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH

Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:

Zlato: Mita Group za Mobello
Srebro: Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga
Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener
Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Zvuk: 

Zlato: Aquarius za rad  Nema brige za Gige
Srebro: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Bronza: Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

Print & Publikacije:

Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!
Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

Print oglasi:    

Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke                        

Plakati:

Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice
Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke
Bronza: McCann za Coca-Cola

Film:

Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu
Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane
Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige

OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:

Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

KREATIVAC GODINE:

Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

Bingo!

GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:                          

Agencija Via Media

 

***
Foto: Promo


Bonjour

Sarajevo: 9 događaja zbog kojih ćete izaći iz kuće iako pada snijeg za posljednji vikend novembra

TEKST: Ada Ćeremida

Sarajevo: 9 događaja zbog kojih ćete izaći iz kuće iako pada snijeg za posljednji vikend novembra Sarajevo: 9 događaja zbog kojih ćete izaći iz kuće iako pada snijeg za posljednji vikend novembra

Sarajevo krajem novembra ima onu specifičnu energiju grada koji je istovremeno umoran i potpuno budan.

Noći su duže, svjetla u lokalima toplija, a program postaje intenzivniji baš kad se čini da sve usporava. 

U tim danima, kulturna mapa grada izgleda kao mreža malih, važnih trenutaka muzika koja vraća mladost, moda koja otvara nova poglavlja, filmovi koji postaju most prema drugim gradovima i jezicima.

To je onaj period godine u kojem se Sarajevo ne obilazi, nego doživljava: na plesnom podijumu, u zagušljivoj koncertnoj magli, u pozlaćenim salama festivala, u mraku kina koji spaja publiku širom Evrope. Ovaj vikend upravo je takav gust, živ, pun ritma i atmosfere.

 



9 događaja posljednjeg vikenda u novembru:
 

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!



“Nostalgija djetinjstva” još danas u Historijskom muzeju BiH

Nakon velikog uspjeha prethodne izložbe u Strasbourgu, Hana Dujmović je i ovim projektom donijela Sarajevu radove koji se čitaju kao dnevnik odrastanja u fragmentima tišina, igra, strah, toplina, nestanci i povratci. Danas je posljednji dan da ih vidite uživo, u atmosferi crne sobe koju oblikuju i prostor i publika.

A ako propustite zatvaranje, ne brinite sve one nijanse, emocije i vizualne tragove izložbe možete doživjeti kroz naš razgovor s Hannom.

 



Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti” 

Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.

Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu.

 

 

Sedmica italijanskog filma 

Sedmica italijanskog filma nastavlja se ovog vikenda, svaki dan u 20:00. Prva projekcija bila je u četvrtak, a nastavak donosi tri večeri savremenog italijanskog filma.

U četvrtak ste imali priliku gledati Gloria!, ali ako ste propustili u subotu možete pogledati Palazzina Laf, a u nedjelju My Father’s Diaries. Ulaz je besplatan, a karte se preuzimaju sat vremena prije projekcije što znači da vrijedi doći ranije, jer ove projekcije obično pune cijelu salu.

 



Buč Kesidi u Domu mladih

Buč Kesidi stižu u Sarajevo s novim albumom “Moderne veze”, koji je već osvojio mladu alt-publiku širom regije. Koncert 28. novembra u amfiteatru Doma mladih obećava kombinaciju euforije, nostalgije i plesnog indie-rock zvuka koji je bend definisao posljednjih godina.

Od “Nema ljubavi u klubu” do “Trebaš mi”, ovo je setlista koju Sarajevo voli i koja će u Domu mladih zvučati glasnije nego ikad.

 



Zabranjeno pušenje u Cinemas Slogi

Nakon gotovo osam godina, Zabranjeno pušenje vraća se u sarajevski klupski prostor i to u Slogu, 28. i 29. novembra.
Dvije noći posvećene energiji koja se ne imitira: Zenica Blues, Balada o Pišonji i Žugi, Jugo 45, Guzonjin sin… publika ih zna, pamti i pjeva iz prvog reda. 

Koncerti su ujedno promocija live albuma “Pušenje ubija”, snimljenog na slavljeničkom koncertu povodom 40 godina od “Das ist Walter”.

 



Kawa: Subotnje zagrijavanje 

KAWA i ovog vikenda otvara vrata svoje omiljene večernje zone: od 18:00 druženje uz Calkins B2B Alen Aladin, ritmove koji polako preuzimaju atmosferu i energiju koja raste bez žurbe. 

Jedna od onih subota koja se ne planira, nego se jednostavno nastavi piće, muzika i ljudi koji dolaze “samo na kratko”, a ostaju duže nego što su htjeli.
 
 



Ahlelele Nights u Hemingways

Hemingways najavljuje povratak noći koje razbijaju dosadni novembar. Ahlelele Nights vraća atmosferu jula: prigušena svjetla, zbijeni plesni podijum i ona faza “neću više ovako, ali večeras mogu”. Isane podiže puls, Danilo R ga ubrzava, a Ritamania briše svaki plan za subotnje rano ustajanje. Digitalna vrata otvorena, vibe unutra još bolji.

 



Sarajevo Dance Festival: WDSF World Championship

Ovaj vikend donosi i historijski momenat prvi WDSF World Championship Solo Standard Female, uz nastupe u kategorijama Junior II, Youth i Adult.

Sarajevo postaje domaćin najtalentovanijim plesačicama svijeta, a plesni podijum pretvara se u pozornicu elegancije, preciznosti i snažne takmičarske energije. Paralelno se održavaju i nastupi najboljih plesnih parova u Latin i Standard disciplinama, što cijelom festivalu daje ritam globalnog spektakla.

 



49. bh. Fashion Week Sarajevo

Modni vikend počinje u hotelu Bosmal Arjaan by Rotana, gdje se 28.11. u 19:30 otvara novo izdanje BH Fashion Weeka. Sljedeće večeri, 29.11., program se seli u Dom Oružanih snaga BiH monumentalnu lokaciju koja sama po sebi nosi estetiku moći i trajanja.

Zatvaranje je zakazano za 30.11. u Bosmal Arjaanu, nakon čega slijedi Hemingway’s after party, finalna stanica za sve koji vole moda × muzika spoj u noćnom ritmu.

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @lucieazm


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!