TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 26.10.2023.

Jučer je završena 2. Woman.Comm konferencija, koja je posljednja dva dana okupila više od 60 stručnjaka iz svijeta komunikacija, rekordan broj posjetilaca, mnogo dobre energije i zabave.

Prisutni su mogli čuti sve o odgovornom poslovanju i komuniciranju, kapmanjama sa svrhom, trendovima u PR-u, employer bendingu i budućnosti u svijetu umjetne intelegincije i Metaversea.

„Drugo izdanje Woman.Comm konferencije nadmašio je sva moja očekivanja, više od 400 posjetilaca imalo je priliku da sluša vrhunska predavanja stručnjaka koji su otvorili vrata novim perspektivama i razmišljanjima. Već danas nastavljamo sa posvećenošću našoj misiji povezivanja, inspirisanja i osnaživanja žena u oblasti komunikacija. Radujemo se budućim prilikama za zajedničko učenje i rast, te stvaranju još snažnije zajednice“, poručila je Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.
 

Tko su dobitnici No Limit BiH Advertising Festivala?


Finale konferencije bilo je rezervisano za veliki povratak No limit BiH Advertising Festivala na kojem su dodijeljena priznanja za najbolje kreativne ideje u oglašavanju i odnosima s javnostima u Bosni i Hercegovini za prošlu godinu. U 20 kategorija bilo je prijavljeno ukupno 120 radova, a njih je prijavilo 19 agencija i oglašivača. Predsjednica Žirija je bila Brankica Janković, vlasnica i direktorica agencije Aquarius, a članovi su bili stručnjaci iz komunikacijske industrije iz BiH, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Agenciji Via Media za rad „U Bingu sam“, klijenta Bingo Group, nakon ukupnog zbira u svim katerogijama osvojila najviše bodova i pripala joj je Grand Prix glavna nagrada No Limit BiH Advertising Festivala, kao i titula Agencije godine.

 

Via Media tim

 

„Ovo je definitivno naša godina! Nakon titule agencije godine u BiH na Balacanesu, agencije godine u Adria regiji na Golden Drumu, te Grand Sempler na Semplu, dolaze i priznanja na domaćem terenu. Siguran sam da smo pomjerili granice i napravili potpuno novu viziju onoga sto nasa bh. advertajzing industrija treba i moze. Posebno mi je drago što se žiri No Limita ove godine sastojao i od regionalnih stručnjaka što festivalu daje dodatni legitimitet i objektivnost. Hvala partnerima za povjerenje, a posebno hvala Via Media timu koji sve ove godine zajedno radi na kreiranju moderne bh. agencije, koja je lider na domaćem tržištu ali i kreativni faktor u regiji. Hvala i našem Enisu, koji je postavio novi standard saradnje na relaciji glumac-agencija“, izjavio je Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i direktor marketinga kompanije Bingo.

 

Haris Mujanović

 

Bonjour.Garden in The City osvojio je broncu u kategoriji ‘Event’

Presretni smo što je event koji smo organizirali u partnerstvu s Via Media nagrađen od strane stručnog žirija i što u BiH kreiramo iskustvene  događaje koji pomiču granice. Ocjenjivali su se kreativnost, izvedba i postignuti rezultati, a kada je sinoć tijekom dodjele odjeknulo ime 'Bonjour', bila je to stručna potvrda da idemo u pravom smjeru kada govorimo o postavljanju novih standarda u organizaciji eventa na bh. tržištu.
 

https://www.youtube.com/watch?v=4iswwVBzEGI


Posebna Balkanes nagrada za životno djelo dodijeljena je Ekremu Dupanoviću, izdavaču i glavnom uredniku portala Media Marketing, dok je za veliki uspjeh rada agencije Via Media, kao i lični doprinos komunikacijskoj idustiji posebno priznanje dobila i Vesna Beganović, vlasnica Via Media agencije.

„Rekordan broj prijava potvrđuje da bosanskohercegovačko tržište obiluje talentom i kreativnošću, ogromnim potencijalom naših stručnjaka i agencija za komunikacije. Imamo ljude koji su spremni i sposobni da stvore kampanje koje će zadiviti, inspirisati i, što je najvažnije, postići izuzetne uspjehe. Ovaj festival nije samo mjesto gde se prezentuju radovi; to je platforma koja ističe visok nivo profesionalizma i kreativnosti u našoj industriji. Ova godina je samo početak, putovanja ka još većim uspjesima." - poručili su iz organizacije Festivala.

 

Nagrade NO LIMIT BH Advertising festivala:

 

Vanjsko ili Out of Home oglašavanje:

Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOP
Srebro: WOW Agency za rad Kad bi ljubav bila fotografija
Bronza:  Via Media za rad Ponosni na sve što radimo.

Kreativna upotreba podataka:

Zlato: MITA Group za rad Ludi za lotom

Kreativna upotreba medija:

Zlato: Via Media za rad U Bingu sam, klijenta Bingo Group
Srebro: Represent za influensersku kampanju Nutrino Lab u Bosni i Hercegovini
Bronza: Mita Group za rad SFF Wiener

Dobrobit društva:

Zlato: McCann za rad Isprobaj drugačije cipele
Srebro: Represent za rad Niko gladan, niko sam
Bronza: Aquarius za rad Snižena

Grafički dizajn:

Zlato: Studio Nenad Došen za vizuelni identitet Pekare Manja
Srebro:  Aquarius Banja Luka za Demofest
Bronza: Aquarius Banja Luka, za rad Snack Stop.

Produkt dizajn:

Zlato: Studio Nenad za rad Duboka hipnoza.
Srebro: OOUR Crni Đorđe za rad Taman kako treba
Bronza:  Aquarius za rad Mate čaj

PR ili Odnosi s javnosti:

Zlato: McCann za rad Nemam ti kad
Srebro: agencija Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: pripada Hemofarmu za rad Pregledaj se

Event: 

Zlato: Via Media za Event U Bingu sam sa Enisom Bešlagićem.
Srebro: Via Media za Branding konferenciju
Bronza: Bonjour.ba za Garden in The City

Integrisane kampanje: 

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro:  Via Media za rad Kreditne vrate
Bronza: Via Media za rad Probudi dijete u sebi

Digital:

Podkategorija Web stranice i aplikacije:

Zlato: Evoke za rad Hajde da imamo vremena za kafu i film
Srebro: Aquarius za rad Kapp
Bronza: Degordian za rad Marko Babić

Komunikacija na društvenim mrežama:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian za Golden Cube
Bronza: BH Telecom za kampanju Moje Sarajevo, moja priča

Web oglasi, publikcije i promocija izvan web stranice:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam
Srebro: Degordian katalog i banere dm BiH

Video sadržaji nastali sa namjerom da se komunicira na webu ili mobitelu:

Zlato: Mita Group za Mobello
Srebro: Via Media za kampanju U Bingu sam
Bronza: Via Media za kampanju Probudi dijete u sebi

Svi oblici komuniciranja na otvorenom:

Zlato: McCann za rad Moja si glavna uloga
Srebro: MITA Group za rad SFF Wiener
Bronza: WOW Agency za OM Caffe Bus stop

Svi oblici komuniciranja u zatvorenom prostoru:

Zlato: Via Media za kampanju U Bingu sam

Zvuk: 

Zlato: Aquarius za rad  Nema brige za Gige
Srebro: Via Media za rad Probudi dijete u sebi
Bronza: Radio Kameleon za spot Da imaš oko k’o soko

Print & Publikacije:

Zlato: Coloseum Agency Tuzla za Medicinski udžbenik!
Srebro: Poslovne novine za publikaciju 100 najvećih

Print oglasi:    

Zlato: Aquarius za Filtrum, Rješenje kao iz bajke                        

Plakati:

Zlato: Articoolisan za plakat Searching for Justice
Srebro: Aquarius za Filtrum, rješenje kao iz bajke
Bronza: McCann za Coca-Cola

Film:

Zlato: MITA GROUP za spot Čarobnjak za tišinu
Srebro: Communis za spot Mikoten! Gljivice su pročitane
Bronza: Aquarius za spot Nema brige za gige

OGLAŠIVAČKA LIČNOST GODINE:

Haris Mujanović, direktor agencije Via Media

KREATIVAC GODINE:

Damir Ruvić, kreativni direktor u agrenciji Via Media

OGLAŠIVAČ 2023. GODINE: 

Bingo!

GRAND PRIX I TITULA AGENCIJA 2023 GODINE:                          

Agencija Via Media

 

***
Foto: Promo


Bonjour

Radionica dekoracije torti u Sarajevu: Ko je znao da greške mogu izgledati ovako dobro?

TEKST: Bonjour.ba

Radionica dekoracije torti u Sarajevu: Ko je znao da greške mogu izgledati ovako dobro? Radionica dekoracije torti u Sarajevu: Ko je znao da greške mogu izgledati ovako dobro?

U kuhinji često nastaju i najljepše i najnepredvidivije priče. Svi znamo onaj trenutak kada deseti put pokušavamo izravnati šlag, a on i dalje živi svoj život. Jer, koliko god se trudili, ponekad nam kuhinja pošalje jasnu poruku: izgled neće uvijek slušati, ali okus, on je već na našoj strani. 
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-300-bonjour-ba


Upravo tu filozofiju Dolcela decenijama gradi u svojim proizvodima i olakšava slatke rituale brzim, provjerenim miksovima i okusima na koje se možemo osloniti. 

Zato je Bonjour.ba, zajedno s Dolcelom, okupio malu grupu učesnica na radionici dekoracije torti kako bismo pokazali da slastice nisu samo rezultat, nego i proces u kojem kreativnost pronalazi svoj put.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif

dolcela-radionica-pravljenje-torti-1-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-8-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-13-bonjour-ba


Nakon kratkog upoznavanja i prvih osmijeha, učesnice su pozdravili Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba, i Haris Arnautović, direktor marketinga Podravke BiH. 
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-5-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-839-bonjour-ba

 Haris Arnautović, direktor marketinga Podravka BiH  
 

Prije same radionice, učesnice su ispunile kratki upitnik, mali ritual koji ih je povezao s najdražim uspomenama iz djetinjstva, ukusima koje su voljele i slasticama koje ih prate godinama. Bio je to nježan uvod u sve što će tek nastati…
 

dolcela-bonjour-ba-radionica-2-bonjour-ba

dolcela-bonjour-ba-radionica-5-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-50-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif2

dolcela-radionica-pravljenje-torti-38-bonjour-ba


Kada se opustimo, nastaju najljepši detalji


Radionicu je vodila Ivana Divljan, čiji je pristup učinio da sve izgleda jednostavno, čak i onima koje šlag inače drži “taocima”. Umjesto uputa koje se moraju slijediti do slova, dala je slobodu da se isprobava, istražuje, miješa i mijenja baš onako kako kuhinja zna biti kada zaboravimo na stroga pravila.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-22-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-20-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-23-bonjour-ba


Vrlo brzo nastao je poznati slatki flow. Kecelje su se zavezale, krema je išla svojim putem, ukrasi svojim, a torte su postajale male verzije onih koji ih prave. 
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif5


Mali krug, velika energija


Uz pet prijavljenih čitateljica, radionici su se pridružile i Dolcela ambasadorice Naida Kadić Klico, Maja Topčagić i Ena Avdić čija prisutnost uvijek unese onu laganu, inspirativnu energiju zbog koje se prostor osjeti toplijim.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-34-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-31-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-30-bonjour-ba

dolcela-bonjour-ba-radionica-3-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-32-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-36-bonjour-ba


Atmosfera se spontano pretvorila u prijateljsko druženje: savjeti su prelijetali preko stola, a poneki “ups” trenutak pretvarao se u najšarmantniji dio dekoracije.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif10

dolcela-radionica-pravljenje-torti-71-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-70-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-bonjour-ba-gif8--1


U tim malim scenama najjasnije se osjetila poruka kampanje “Jedino za izgled ne možemo garantirati” jer sve ono što se ne vidi na fotografijama, od raspoloženja do topline u prostoru, bilo je već savršeno.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-89-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-84-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-86-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-87-bonjour-ba


Kada se kreativnost spusti na stol


Najljepši trenutak radionice nastao je onog časa kada su svi već zaboravili da prave tortu, a počeli da stvaraju nešto što nosi njihov potpuni, mali potpis. Boje su se miješale, ideje mijenjale iz minute u minutu, Ivana se smješkala dok je obilazila radne stolove, a svaki komentar bio je više ohrabrenje nego instrukcija.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-90-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-91-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-200-bonjour-ba


Nije bilo tačnog načina, nije bilo pogrešnog poteza. Bilo je samo: “Hajde da vidimo šta će ispasti.” Upravo u tome je ležala čar ove radionice. A sve su bile  preukusne jer okusu se vjeruje. Izgledu… pa, tu Dolcela ionako nikad ne garantira.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-103-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-500-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-306-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-301-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-303-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-305-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-302-bonjour-ba


Slatke kutije za slatke priče


A onda… trenutak iznenađenja. U svakoj Dolcela kutiji gdje su se pakovale slastice nalazila se fotografija iz djetinjstva koju su nam učesnice prethodno poslale, kao i kartica s pitanjem: „Koja je tvoja želja za 2026. godinu?“
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-600-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-601-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-602-bonjour-ba


Uz malu svijeću i tihi dogovor da je zajednički puhnemo, prostor je na trenutak postao podsjetnik na to da slastice prate naše priče puno duže nego što mislimo.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-603-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-604-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-605-bonjour-ba

Ovaj događaj nas je još jednom podsjetio na suštinu Dolcela kampanje: ne garantiramo izgled, ali garantiramo trenutke koji se pamte. I baš zato svaka torta koja je tog jutra nastala ima svoju priču, ne savršenu, nego stvarnu.
 

dolcela-bonjour-ba-radionica-4-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-836-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-834-bonjour-ba


Recept koji je obilježio radionicu


Nakon što su tortice dobile svoje finalne dekoracije, najviše pitanja vrtjelo se oko jedne stvari: koja je to baza koja sve drži zajedno?
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-828-bonjour-ba
 

Zato dijelimo jednostavnu verziju recepta inspirisanog radionicom, onog koji daje strukturu, ali ostavlja puno prostora za improvizaciju.

SASTOJCI:

Za kore:

- Jaja

- Šećer

- Brašno

- Dolcela prašak za pecivo

- Dolcela vanilin šećer

Za kremu:

- Dolcela puding vanilija, skuhan u mlijeku

- Šećer

- Dolcela Gussnel za dodatnu stabilnost i podatnost

Za dekoraciju:

- Dolcela šlag krema vanilija (ili neki drugi okus po želji)

- Ukrasi po želji


PRIPREMA:

Ispecite jednostavnu koru i izrežite je u krugove. Skuhajte Dolcela puding vanilija ili koji volite, dodajte šećer i Dolcela Gussnel kako biste dobili glatku, stabilnu kremu. Složite mini tortice: kora - krema - kora. Završite šlagom.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-831-bonjour-ba
 

Recept je jednostavan, brz i zahvalan za sve koji vole kreativni proces više od savršene linije šlaga. 

Bonus savjeti: Ako volite varijacije, puding od vanilije lako možete zamijeniti Dolcela pudingom čokolada, a dekoraciju napraviti sa Dolcela šlag pjenom (Dolcela šlag priprema sa vodom) ili Dolcela šlag kremom koju volite: Dolcela šlag krema čokolada, karamela, jagoda ili nugat i pustite da upravo okus odluči kakav će biti izgled.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-824-bonjour-ba

dolcela-radionica-pravljenje-torti-822-bonjour-ba


Za brzu, bogatu podlogu tu su i Dolcela Chocolate Muffins ili Dolcela Lava Muffins, mješavine koje su idealne kad želite efektnu tortu bez dugog pripremanja. Sve su to male prečice koje daju više prostora kreativnosti.
 

dolcela-radionica-pravljenje-torti-820-bonjour-ba
 

Inspiraciju ste, vjerujemo, već pronašli. Šlag, puding, ukrase i miksove birate sami. A rezultat? Ma šta god ispalo, bit će vaša Dolcela kreativna priča, ukusna i zanimljiva.

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa Podravka BiH
Bonjour.ba produkcija:
Organizacija eventa: Bonjour.ba 
Kreativni koncept eventa: Semra Manjura
Asistentica: Inka Šehić
Autorica članka: Ilda Lihić-Isović
Grafičko oblikovanje: Marija Perić
Social Media: Marija Perić i Tesnim Ališah
Fotografije: Enida Kajević za Bonjour.ba
Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!