TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 22.9.2022.
Promjena vremena koju često vežemo za jesen donosi brojne promjene i u našem ritmu rada, rutini spavanja, i odjednom osjećamo kako nam fokus i motivacija opadaju.
Kako bismo riješili te nuspojave lošijeg vremena i kišnih prizora kroz prozor, odlučili smo istražiti uz koji jednostavan trik spriječiti odlaganje obveza. Za motivaciju je zapravo najveći trik to što ona neće doći sama nego ju moramo aktivirati kroz razne aktivnosti. Kako, otkrijte u nastavku.
Jednostavan trik kako se motivirati
Iako će isprva zvučati sasvim poznato, da biste se motivirali na rad, trebate samo početi nešto raditi. Navijte sebi alarm za 15 minuta i posvetite se jednoj obvezi koju trebate završiti. Kad započnete rad znate da je ok ako se obvezi posvetite samo 15 minuta jer ste si to zadali.
No, trik je u tome da jednom kada počnete raditi i uđete u samu materiju problema, shvatite da ste se tek zagrijali i da biste mogli nastaviti raditi kad ste već tu. Uz ovaj savjet, vaš posao će se nastaviti i nakon tih inicijalnih 15 minuta jer ste se natjerali da radite, a i motivacija za rad će se pojaviti kao produkt cijelog ovog malenog manevra.
Ovaj trik koriste brojne uspješne dame koje prakticiraju natjerati se na rad čak i kad moraju raditi neke obveze koje im nisu najdraže na listi. Jednom kad ih prekrižite s te liste, spremni ste za neke puno draže zadatke.
Jednostavan trik, zar ne?
***
Naslovna fotografija: Pexels
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!