Sve što znamo o brendu za njegu koji je transformirao beauty industriju - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Sve što znamo o brendu za njegu koji je transformirao beauty industriju

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

KOSA
4.5.2023.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Malo koji proizvod može zauvijek promijeniti beauty industriju kao što je to učinio brend Moroccanoil sa svojim tretmanom. Kao i mnogi omiljeni kozmetički brendovi, tvrtka za njegu kose i tijela nastala je iz nužde kada se osnivačica, Carmen Tal, prije više od 10 godina sa suhom i oštećenom kosom našla daleko od kuće.

Revolucija koju je Moroccanoil pokrenuo, dovela je do toga da su svi u svojoj beauty rutini željeli imati proizvode na bazi arganovog ulja, tekućeg zlata.





Što ovaj tretman čini toliko posebnim zna 28.000 Amazon korisnika koji su kultni tretman ocijenili s pet zvjezdica! U prilog ide i činjenica da se Moroccanoil treatment ulje našlo na popisu 100 najlegendarnijih kozmetičkih proizvoda svih vremena, prema časopisu Harpers BAZAAR.

Ulja za kosu koriste se stoljećima, ali su često bila nešto što su klijentice s tankom ili masnom kosom zaobilazile u širokom luku. Onda je na scenu došao Moroccanoil tretman za kosu i sve se promijenilo. Ulje, kao temeljna podloga za sve tipove kose, svestrano je sredstvo koje se može koristiti za njegu i oblikovanje. Brzo se upija, ne masti, djeluje kao antioksidans i čini kosu sjajnom.

Globalno oduševljenje koju je Moroccanoil tretman izazvao, natjeralo je profesionalce da kreiraju i jedinstvene formule za šampone, regeneratore, lakove za kosu, maske, kreme, kupke i sapune.





Prije nešto više od 15 godina, Carmen je kreirala tretman za kosu na bazi arganovog ulja, kojeg danas poznajemo kao Moroccanoil tretman.

"Nakon više od 15 godina, Original Treatment je još uvijek globalni fenomen i bestseler za nas", objašnjava Carmen. "Ključ njegovog uspjeha nije samo njegova zaštićena mješavina najkvalitetnijih sastojaka, već i njegova svestranost."

Tretman čini sve: jača, obnavlja, smanjuje kovrčavost, daje sjaj, štiti od UV zraka i skraćuje vrijeme feniranja.

Jedinstvena formula čini da kosa odmah izgleda zdravije (i miriše)

Arganovo ulje, koje je prepoznatljivi sastojak Moroccanoila, djeluje kao snažan antioksidans i učinkovit UV zaštitnik. Savršeno je rješenje za kosu bez sjaja ili kao preventivna mjera pri izlasku na sunce. Vitamini hrane folikule dlake kako bi ih vidljivo ojačali, istovremeno povećavajući elastičnost. Masne kiseline iz Omega-3 ulja popunjavaju praznine u pramenovima kose, dajući kosu punoću i nevjerojatan sjaj.

Također, njihove maske za hidrataciju - Intense i Weightless - uvrštavaju se među najbolje u svijetu. Osim što hidratiziraju kosu u kratkom vremenu, kosa postaje vidljivo zdravija sa svakim novim nanošenjem.





Upravo su ovo samo neki od razloga zašto je Moroccanoil brend kojeg koriste razne zvijezde poput Eve Mendes, Gigi Hadid, Rosie Huntington-Whiteley, Selme Hayek, Margot Robbie, Kelly Rowland, Catherine Zeta-Jones, Charlize Theron.

Želja osnivača brenda je nadahnuti žene da budu otporne, egzotične i pune misterije: baš poput drveta argana.





Još jedan zaštitni znak brenda je - miris.

Nezaboravan i egzotičan, Moroccanoil miris ikoničan je spoj nota koje prenose osjetila, dočaravajući slike opuštajućeg odmora na plaži i osjećaja uživanja u luksuznom spa centru. Visoko cijenjen i doista osebujan miris: začinske arome jantara spajaju se sa slatkim cvjetnim aromama, završavajući osjetilno putovanje umirujućim iskustvom za pamćenje.

Sada vam je sigurno jasnije zašto je u posljednjih 15 godina Moroccanoil tretman izrastao iz tajne stilista u globalnu potrošačku opsesiju koja se prodaje u 70 zemalja diljem svijeta!





Zašto uložiti u profesionalnu kozmetiku?

Činjenica je da je jednostavnije naići na vrijedan proizvod u profesionalnoj kozmetici nego očekivati čuda od drogerijskih proizvoda. Općenito je prihvaćeno da je kvaliteta kozmetike izravno proporcionalna njezinoj cijeni, stoga, sigurno postoje opravdani razlozi za korištenje profesionalne kozmetike. Profesionalna kozmetika ima puno veću koncentraciju aktivnih sastojaka.

Bez obzira na aktivni sastojak, profesionalna verzija uvijek bi trebala imati veću koncentraciju. A kada govorimo o većoj koncentraciji, govorimo o razlici koja može biti golema, što nedvojbeno označava učinkovitost koju može imati.





Mnogi ljudi misle da je profesionalna kozmetika puno skuplja. Istina, nije jeftina, ali može biti cjenovno vrlo slična masovno najcjenjenijim markiranim kozmetičkim proizvodima.

Razlika je u tome što su neki skupi zbog marketinga koji ide u njihovu prodaju, a drugi su skupi jer sirovine i novac potrošen na istraživanje i razvoj čine proizvod skupljim. To je zbog samog proizvoda, a ne zbog oglašavanja koje proizvod može imati.





Vidite puno manje reklama za profesionalnu kozmetiku, zar ne?

Profesionalni proizvodi opstaju samo ako su učinkoviti i uz podršku profesionalaca. Koliko koštaju na tržištu, toliko vrijede. Cijene nisu marketinški napuhane, one koštaju onoliko koliko koštaju jer iza njih stoji znanost i znanstveni razvoj, ponekad temeljen na desetljećima analiza, testova i ispitivanja učinkovitosti koje provode znanstvenici i liječnici.





VAŽNA INFORMACIJA – detaljnom analizom i istraživanjima naših salona i klijenata izračunali smo da iz jedne bočice Moroccanoila ulja od 100ml – možete dobiti približno 168 aplikacija. Prosječna potrošnja na srednje dugoj i gustoj kosi je 2 aplikacije/kapljice – što dovodi do rezultata od 84 korištenja. Samo jedna primjena Moroccanoil tretmana povećala je sjaj kose do 118%, prema neovisnoj studiji.


Iskoristi popust i nabavi Moroccanoil proizvode

MK-Color Mostar, tvrtka koja se od 2004. godine bavi maloprodajom i veleprodajom frizersko-kozmetičkih preparata i opreme, distributer je i brenda Moroccanoil za BiH.

Proizvode mnogih prestižnih brendova, čiji su ekskluzivni zastupnici, moguće je kupiti izravno u poslovnici, putem web trgovine ili preko prodajnih predstavnika. Mnogobrojne suradnje s frizerima, organizirani seminari i radionice, stručno osoblje i profesionalnost u poslu pomogli su u kreiranju prepoznatljivosti same tvrtke koja iduće godine slavi 20. obljetnicu.

Zakoračivši u mjesec Eurosonga, čiji je generalni pokrovitelj i Moroccanoil, MK-Color Mostar s portalom BONJOUR.ba svim čitateljima poklanja kod: MOROCCANOIL15 s kojim se ostvaruje 15% popusta pri kupovini Moroccanoil proizvoda na web shopu.


* * *
Foto: Moroccanoil Promo

Povezani članci

Najpopularniji članci