TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2011.
Priče o nastanku poznatih dizajnerskih imena Ove jeseni, na tržištu je prava mala invazija modnih knjiga. Godišnjice nastanka raznih brandova - Guccia, Azzara, True Britsha, priče o nastanku nekih od najpoznatiijh imena u svijetu nakita, ali i fotografije koje prikazuju kako izgleda interijer LV dućana, samo su mali dio modnog gradiva kojega trebate pročitati ove jeseni. Baš poput školarac
Intimate Chanel by Isabelle Fiemeyer
Knjiga na 308 stranica koja govori o intimnoj strani poznate dizajnerice. Isabel je porazgovarala i s članovima njene obitelji, a Gabrielle Palasse-Labrunie, jedna od njenih nećakinja, podijelila je s Isabel i privatne fotografije njene ujne. Chanel joj je darovao clutch torbicu sa slike, a fotografije unutar knjige prikazuju i bogatu garderobe Coco Chanel.
The Impossible Collection of Fashion by Valerie Steele
Želite saznati koji su komadi odjeće obilježili 20.stoljeće? Onda je ovo prava knjiga za vas. Direktorica Fashion Institute of Technology u jednoj knjizi spojila je sve najvažnije modne kreacije u posljednjih sto godina, od crne Givenchy haljine u Doručku kod Tiffanya, preko drapiranih Dior haljina pa sve do Pucci šarenih printova. Fotografski raj za sve modne zaljubljenike.
Louis Vuitton Architecture and Interiors by Mohsen Mostafavi, Frederic Edelmann, Ian Luna i Rafael Magrou
Kako se arhitektura, uređenje interijera i moda odlično slažu još jednom je potvrdila ova knjiga, koja čitatelje upoznaje s interijerom LV dućana diljem svijeta. Besprijekorno uređeni prostori s mnoštvo zanimljivih detalja, zadiviti će svakog ljubimca estetike.
Gucci: The Making Of by Frida Giannini
Još jedna knjiga koja priča o nastanku mode i poznatog dizajnerskog imena. Ova godina za Gucci je uistinu bila uspješna. Proslava 90 godina postojanja, uspješne kolekcije i novi muzej u Firenci samo su pripomogli razvoju branda. Svojoj listi poslova Frida je nadodala i uređivanje knjige, koja priča o nadahnućima Rodolfa Guccia kroz dugogodišnje dizajniranje.
De Beers by Vivienne Becker
Poznata dizajnerica nakita Vivienne Beker napisala je knjigu koja se osvrće na povijest dijamanata s više do 150 fotografija i skica koje prikazuju sve korake njegovog korištenja u izradi nakita.
True British: Alice Temperley by Alice Temperley
Poznati britanski brand odlučio je proslaviti svoje prvo uspješno desetljeće stvaranja modne scene objavom knjige koja priča o njihovim počecima, izvorima inspiracije, ali i sadrži veliki broj fotografija s modnih revija i reklamnih kampanja.
Loris Azzaro by Jéromine Savigno
U suradnji s Azzarom, Jéromine Savigno je prilikom 50 obljetnice nastanka branda, napisao knjigu o nastanku njihove muške i ženske casual kolekcije odjeće, liniji parfema, ali i sve obogatio fotografijama dizajnera i dama iz javnoga života koje su nosile Azzaro odjeću.
Judith Ripka by Judith by Judith Ripka
Poznata dizajnerica nakita također je odlučila napraviti pregled nastanka branda Judith Ripka čiji su nakit nosili svi, od Hillary Clinton do Kate Hudson, a kolika je popularnost njenoga nakita najbolje pokazuje činjenica da je Oprah Juditithin nakit uvrstila među svoje najdraže stvari.
Halston by Patricia Mears
Novu naslovnica, odlične informacije, priču o nastanku poznatog branda i mnoštvo fotografija Patricia je spojila u knjigu koju će mnogi htjeti imati u svoj kolekciji.
Irreverent by Carine Roitfeld
Irreverent prati tridesetogodišnju karijeru Carine Roitfeld kao modela, modne urednice, stilistice, supruge i majke. 368 stranica, među ostalim, uključuje i nezaboravne editorijale, privatne fotografije iz obiteljskog albuma, osobne poruke koje su joj tijekom godina slali prijatelji iz svijeta mode te crteže njenog obožavanog Karla Lagerfelda. Mali pregled onoga što će se naći u knjizi već ste mogli vidjeti na našem portalu.
D.P.
Foto: instyle.com, style.com
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!