TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.9.2011.
Priče o nastanku poznatih dizajnerskih imena Ove jeseni, na tržištu je prava mala invazija modnih knjiga. Godišnjice nastanka raznih brandova - Guccia, Azzara, True Britsha, priče o nastanku nekih od najpoznatiijh imena u svijetu nakita, ali i fotografije koje prikazuju kako izgleda interijer LV dućana, samo su mali dio modnog gradiva kojega trebate pročitati ove jeseni. Baš poput školarac
Intimate Chanel by Isabelle Fiemeyer
Knjiga na 308 stranica koja govori o intimnoj strani poznate dizajnerice. Isabel je porazgovarala i s članovima njene obitelji, a Gabrielle Palasse-Labrunie, jedna od njenih nećakinja, podijelila je s Isabel i privatne fotografije njene ujne. Chanel joj je darovao clutch torbicu sa slike, a fotografije unutar knjige prikazuju i bogatu garderobe Coco Chanel.
The Impossible Collection of Fashion by Valerie Steele
Želite saznati koji su komadi odjeće obilježili 20.stoljeće? Onda je ovo prava knjiga za vas. Direktorica Fashion Institute of Technology u jednoj knjizi spojila je sve najvažnije modne kreacije u posljednjih sto godina, od crne Givenchy haljine u Doručku kod Tiffanya, preko drapiranih Dior haljina pa sve do Pucci šarenih printova. Fotografski raj za sve modne zaljubljenike.
Louis Vuitton Architecture and Interiors by Mohsen Mostafavi, Frederic Edelmann, Ian Luna i Rafael Magrou
Kako se arhitektura, uređenje interijera i moda odlično slažu još jednom je potvrdila ova knjiga, koja čitatelje upoznaje s interijerom LV dućana diljem svijeta. Besprijekorno uređeni prostori s mnoštvo zanimljivih detalja, zadiviti će svakog ljubimca estetike.
Gucci: The Making Of by Frida Giannini
Još jedna knjiga koja priča o nastanku mode i poznatog dizajnerskog imena. Ova godina za Gucci je uistinu bila uspješna. Proslava 90 godina postojanja, uspješne kolekcije i novi muzej u Firenci samo su pripomogli razvoju branda. Svojoj listi poslova Frida je nadodala i uređivanje knjige, koja priča o nadahnućima Rodolfa Guccia kroz dugogodišnje dizajniranje.
De Beers by Vivienne Becker
Poznata dizajnerica nakita Vivienne Beker napisala je knjigu koja se osvrće na povijest dijamanata s više do 150 fotografija i skica koje prikazuju sve korake njegovog korištenja u izradi nakita.
True British: Alice Temperley by Alice Temperley
Poznati britanski brand odlučio je proslaviti svoje prvo uspješno desetljeće stvaranja modne scene objavom knjige koja priča o njihovim počecima, izvorima inspiracije, ali i sadrži veliki broj fotografija s modnih revija i reklamnih kampanja.
Loris Azzaro by Jéromine Savigno
U suradnji s Azzarom, Jéromine Savigno je prilikom 50 obljetnice nastanka branda, napisao knjigu o nastanku njihove muške i ženske casual kolekcije odjeće, liniji parfema, ali i sve obogatio fotografijama dizajnera i dama iz javnoga života koje su nosile Azzaro odjeću.
Judith Ripka by Judith by Judith Ripka
Poznata dizajnerica nakita također je odlučila napraviti pregled nastanka branda Judith Ripka čiji su nakit nosili svi, od Hillary Clinton do Kate Hudson, a kolika je popularnost njenoga nakita najbolje pokazuje činjenica da je Oprah Juditithin nakit uvrstila među svoje najdraže stvari.
Halston by Patricia Mears
Novu naslovnica, odlične informacije, priču o nastanku poznatog branda i mnoštvo fotografija Patricia je spojila u knjigu koju će mnogi htjeti imati u svoj kolekciji.
Irreverent by Carine Roitfeld
Irreverent prati tridesetogodišnju karijeru Carine Roitfeld kao modela, modne urednice, stilistice, supruge i majke. 368 stranica, među ostalim, uključuje i nezaboravne editorijale, privatne fotografije iz obiteljskog albuma, osobne poruke koje su joj tijekom godina slali prijatelji iz svijeta mode te crteže njenog obožavanog Karla Lagerfelda. Mali pregled onoga što će se naći u knjizi već ste mogli vidjeti na našem portalu.
D.P.
Foto: instyle.com, style.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!