TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.4.2024.

Modno - umjetnički projekt Kontura Futura, istaknut po svojoj inovativnosti i kreativnosti, sa zadovoljstvom najavljuje drugu reviju pod vodstvom Amne Kunovac Zekić i Jasne Hadžimehmedović Bekrić.


Revija će se održati 16. maja 2024. godine u monumentalnoj sarajevskoj Vijećnici.

Prva revija, održana prošle godine također u maju, slavila je više od dvadeset godina rada ovih renomiranih modnih dizajnerica, njihovo prijateljstvo, ali i posvećenost podršci ženskog poduzetništva. Iz prožetosti ideje prijateljstva i podrške, Kontura sada hrabro korača prema budućnosti, otvarajući vrata novim generacijama mladih kreativki.




Drugo izdanje Kontura Future postaje platforma koja će promovirati i podržavati mlade ljude, omogućavajući im da svoje vizije podijele s publikom i osiguraju podršku koja je ključna za njihov daljnji napredak.

Ove godine fokus neće biti samo na revijama Amne Kunovac Zekić i Jasne Hadžimehmedović Bekrić, već će svoje modne kreacije predstaviti i Dalila Bristrić i Amra Kurtić. Ove dvije mlade dizajnerice, koje su se kvalificirale putem konkursa Kontura Futura, imale su priliku proći kroz mentorstvo Amne i Jasne, putujući kroz cijeli proces kreiranja, od skica do finalnih kreacija koje će predstaviti na reviji.




"Ovo je još jedan korak u našoj predanosti razvoju lokalne modne scene i podršci nadolazećim generacijama". - ističu Amna i Jasna.




Dalila Bristrić je izrazila svoje oduševljenje ovom prilikom:

"Apliciranje na ovaj konkurs predstavljalo je poput neočekivane poslastice u mom profesionalnom putovanju. Osjećala sam da je ovo ne samo priznanje za moj dosadašnji rad, već i potvrda da je ono što radim prepoznato i odabrano.

Ova prilika je stigla kao blagoslov, dodajući dubinu mom iskustvu i otvarajući vrata novim saznanjima. Smatrala sam to više od običnog izazova; to je bilo putovanje koje je obećavalo obogaćivanje mog kreativnog duha i mogućnost da se povežem s drugim stručnjacima u polju.

Osjećala sam da je ovaj poziv ne samo priznanje za moj dosadašnji rad već i potvrda da je ono što radim prepoznato i odabrano, baš kao što sam i ja odabrala njega. Ovaj korak je bio emotivno značajan za mene, naglašavajući ne samo profesionalni razvoj već i dublje lične veze s mojim pozivom i svrhom.”




Amra Kurtić je podijelila svoje uzbuđenje:

"Razlog prijave prvobitno je bila želja za povratkom u djetinjstvo, jer sam još kao mala uživala crtajući odjeću. Pročitavši temu konkursa, pomislila sam da bih mogla predstaviti svoje kreacije na reviji, što mi je bilo nezamislivo, ali istovremeno očaravajuće. Učešće u ovako velikom projektu jeste divan početak prvih koraka na putu ka uspjehu.

U konačnici možda i spoznaja samog sebe, da li kroz ideje koje predstavimo ili kroz misao da li i koliko možemo dati svoj doprinos onome što radimo. Spoznaja svojih ambicija, želja, sposobnosti i upornosti. Nemjerljiv je poklon i učiti od najboljih, iskusnih dizajnerica. Svako od nas ima iskru u sebi, no pojedinac može zasijati i napredovati spajajući svoju iskru sa tuđom. Upravo tako bih opisala putovanje Konture Future."


Događaj će okupiti mnoge poznate ličnosti iz različitih sfera života te donijeti spoj modne umjetnosti, mladog talenta i ženskog poduzetništva kao vodilje jačanja društva i modne scene.




Revija Kontura Futura obećava večer glamura, inspiracije i inovacije. Pozivamo vas da pratite kolektiv Kontura Futura kako bismo zajedno slavili umjetnost i talente koji čine našu zajednicu posebnom. Budite dio ove jedinstvene modne avanture koja će osvojiti vaša srca i oduševiti vaša čula.

* * *
Foto: Enida Kajević


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!