TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.8.2011.
Donosimo prve vizale njihove nove kolekcije Bh modna kuća Bellissima u petak, 29.07.2011. završila je snimanje kataloga za novu kolekciju Jesen/Zima 2011/2012. Poznato je da ova modna kuća, kao već prepoznatljivi bh modni brand, vjerno prati svjetske trendove u dizajniranju, izradi i plasiranju novih kolekcija, osluškuje potrebe i želje kupaca, te nastoji ispuniti sve postavljene zah
Bellissima planira snimanje dva dijela kataloga, od kojih je prvi već završen u Sarajevu na lokaciji Heliodroma na Bosmal City Centru, sa kojeg se prostire predivan pogled na čitav grad.
Drugi dio kataloga će biti sniman u Zagrebu, budući da se Bellissima i u Hrvatskoj već pozicionirala kao respektabilan modni brand, otvorivši poslovnice u Arena Centru u Zagrebu, kao i franšizne kornere u Dubrovniku, Splitu, Vinkovcima, Sisku, Šibeniku, Slavonskom Brodu i Požegi. Na ovaj način, Bellissima želi da se približi i osvoji kupce u Hrvatskoj, kao što se to desilo i u Bosni i Hercegovini.
Na snimanju kataloga u Sarajevu radio je fotograf Jasmin Fazlagić, a nove, ženstvene i atraktivne Bellissima modele, koje je kreirao dizajnerski tim Bellissime, kao zaštitno lice kolekcije nosila je poznata manekenka Džejla Glavović. Džejla je renomirano ime bh i svjetske modne scene, ona već dugi niz godina radi sa Bellissimom, kao i sa top brandovima u svijetu mode. Pored nje, kolekciju će predstavljati i Merima Ramadanović, naša mlada manekenka koja je u svijet mode ušla na velika vrata. U ulozi stilista našla se, svima poznata, dizajnerica Emina Husedžinović Ibrahimović, te je odabrane odjevne komade iz kolekcije kombinirala na jedinstven, kreativan i orginalan način.
Modamo vam donosi prve vizuale kolekcije, a pozivamo vas da ostatak vidite krajem osmog mjeseca kada dolazi u naše trgovine.
Modamo.info
Foto: Bellissima
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!