TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.9.2017.

Nova Modiana prodavnica premium koncepta svečano je otvorena sinoć u Sarajevu, u ulici Maršala Tita 33. Početkom rada ovog modernog prodajnog objekta u centru glavnog bh. grada prodajna mreža kompanije Montecristo BH, koja djeluje u sklopu Montecristo grupacije sa sjedištem u Sloveniji, sada broji ukupno deset prodajnih mjesta u našoj zemlji: četiri u Sarajevu, dva u Banjoj Luci, te po jedno u g

Jedan od noviteta Modiana premium koncepta jeste da uključuje i one mlađe od 35 godina, što je definiralo i ponudu ovog objekta u kojem i pripadnici srednje i starije generacije zasigurno mogu pronaći ono što žele. Pa tako multibrend trgovine površine 250 m² nudi jedinstven doživljaj kupovine i široki asortiman poznatih svjetskih brendova: Gerry Weber, Betty Barclay, Comma, Fracomina, Guess, Rinascimento, Brax, S. Oliver, Lerros, Kenvelo, Jack and Jones, Lee Cooper, Only, Guess, Timeout.

modiana sarajevo ducan 4

„Naš poslovni put u BiH gradimo već 17 godina, a kruna našeg dosadašnjeg rada jeste otvaranje ove, naše 10. Modiana prodavnice. Naša misija je kreiranje dugoročne veze s kupcima, idividuama koji vole i prate modu, nudeći im uvijek najbolju vrijednost za uloženi novac. Nadamo se da ćemo ovim prodajnim objektom osvježiti modnu ponudu grada, te da će naša nova Modiana biti mjesto u kojem će kupci rado i sa zadovoljstvom birati odjevne predmete za sebe, svoju porodicu i sve one koje vole“ izjavila je Mersija Selimović, direktorica Montecristo BH i dodala „Naš naredni poslovni poduhvat jeste otvaranje još dvije prodavnice do kraja godine: Lee Cooper Mostar u TC Mepas Mallu i Lee Cooper Gračanica u TC Etna.“

modiana sarajevo ducan 9

Svečanom otvorenju nove Modiana prodavnice u centru Sarajeva prisustvovale su brojne zvanice, osobe iz javnog života, poznati pjevači, glumci, modne dizajnerice i blogerice, TV lica, novinari i urednici, sportisti, među kojima su Hanka Paldum, Deen, Eldin Huseinbegović, Aleksadar Hršum, Hatidža Nuhić, Amela Radan, Sanela Dujković, Tomislav Cvitanušić, Alma Ferović Fazlić i brojni drugi. Oni su prvi imali priliku da upoznaju posljednje kolekcije poznatih modnih brendova ali i da uživaju u neobičnom plesnom performansu u koreografiji Samre Mlinar. Povodom otvorenja Modiana je pripremila i specijalne popuste. Sve kupce do 1.10. očekuje 20% popusta na sav asortiman.

modiana sarajevo ducan 1

modiana sarajevo ducan 3

modiana sarajevo ducan 5

modiana sarajevo ducan 6

modiana sarajevo ducan 7


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!