TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.9.2016.
Na brojnim portalima koje svako jutro otvaramo uz omiljenu dozu kofeina, redovito čitamo o jutarnjim navikama i ritualima uspješnih ljudi koji im pomažu da ostanu produktivni i fokusirani tijekom dana.
Njihovi savjeti i preporuke potaknuli su nas da saznamo kako izgleda radni dan u životima uspješnih bh.novinara, fotografa, menadžera, vizažista...Kosta Miljković je posljednji gost naše rubrike MODAMO.zaviruje, te nam je dozvolio da zavirimo u njegovu rutinu i saznamo kako izgleda njegova radna svakodnevnica.
***
Kada bih morao da govorim o konstantnom redoslijedu svojih obaveza ili ustaljenom toku dana, mislim da ne bih mogao. Moji radni dani se dosta razlikuju jedan od drugog, zavisno koje su mi primarne obaveze za taj dan.
Tokom radnih dana, najčešće sam zauzet spremanjem i fotografisanjem editorijala, naročito početkom mjeseca. Čitateljke Ljepote i Zdravlja treba uvijek da su upoznate sa trendovima i moram priznati da sam sretan što na neki način mogu da utičem na njihovu svijest o modi.
Doručak je zaista obrok koji nikada ne preskačem. Jednostavno, ne mogu da funkcionišem ostatak dana, ako nisam obavio taj obrok. Moram biti iskren, pa reći da prvo nahranim Tihu (mog kućnog ljubimca), pa tek onda počnem sa spremanjem obroka za sebe.
Nakon što smo oboje jeli, idemo u jutarnju šetnju po naselju. Tiha se najčešće igra s drugim psima, svojim malim društvom, a ja razmišljam o ostatku obaveza koje imam isplanirane za taj dan.
Iako se bavim modom, nikada unaprijed ne razmišljam sta ću obući. Oblačim se prema osjećaju i raspoloženju. Nekada sam sebe obradujem kada izvučem komade koje nisam dugo nosio. Ukoliko je neki od narednih dana planiran za editorijal, znam da ću cijeli dan provesti po buticima, birajući komade i u studiju, sklapajući kombinacije. Neizostavno je i peglanje te odjeće, da bi na fotografijama sve izgledalo besprijekorno, a sve to zna da traje do kasno u noć.
Također, određen dio dana provedem odgovarajući na poruke i pozive koje dobivam od klijentica koje žele da ih šminkam.
Već od petka, počinjem da se spremam za vikend, koji mi je uvijek radan. Tim danima sam u studiju, gdje dolaze djevojke i žene koje žele da ih sredim za njima bitne prilike.
Svoje slobodno vrijeme najčešće provodim s prijateljima ili u teretani, jer me te stvari ispunjavaju. Dok provodite vrijeme s prijateljima, napredujete na vašoj socijalnoj i psihološkoj strani, a u teretani radite na svom fizičkom zdravlju i izgledu i idealno je kada su te dve strane izbalansirane.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!