TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 7.3.2019.
Kad na setu snimanja beauty kampanje imate misiju ispričati inspirativnu priču dame koja je svojom energijom i snagom već osvojila simpatije javnosti, tada znate da vas očekuje dan ispunjen smijehom, odličnom energijom i mnoštvom korisnih savjeta.
Upravo je ideja nove globalne Max Factor kampanje nazvane #MaxFactorStories prenijeti iskrene priče stvarnih žena koje kroz dan uspješno žongliraju između svih poslovnih i privatnih obveza. Kroz njihova životna iskustva žele motivirati dame da poduzmu sve što je u njihovoj moći kako bi ostvarile svoj san te bile sretne i ispunjene. Jer upravo to je ključ posebnosti i ljepote žene.
Ambasadorica kampanje za BiH, Amra Džeko, je prva dama koja je krenula na ovo beauty putovanje te je za Max Factor otkrila što ju je potaknulo da se odvaži izgraditi modeling karijeru u inozemstvu, ali i koji su joj bili strahovi, što joj davalo najveću snagu te tko joj je pomogao da ustraje kada bi poželjela odustati.
Svoju priču Amra je otkrila ispred kamere Emira Džanana, dok je Aida Redžepagić svojim fotografskim umijećem uspjela kroz fotografiju uhvatiti onaj posebni faktor kojim Amra zrači. Amra je za Max Factor otkrila i svoje makeup favorite, a na Dan žena će kroz #MaxFactorStories kampanju podijeliti i svoju inspirativnu priču. Priču sutra donosimo i na MODAMO.info, a do tada, zavirite u backstage snimanja organiziranog u Sarajevu, u Studiju 140.
Make-up: Lamia Karisik za Max Factor
Frizura: Eldar Mešević za Max Factor
Fotografija: Aida Redžepagić
Video: Emir Džanan
Organizacija: MODAMO.info
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Beauty TikTok ovih dana bruji o jednoj drogerijskoj olovci za usne. Riječ je nijansi za koju blogerice tvrde da je skoro pa identična slavnom Charlotte Tilbury Iconic Nude bestselleru.
U kratkom videu koji se proširio među ljubiteljima šminke, jasno se vidi… ton, tekstura i završni efekat na usnama nevjerovatno podsjećaju na Tilbury original. Swatch na ruci? Gotovo ista nijansa. Efekt na usnama? Minimalna razlika, skoro neprimjetna.
Ono što cijelu priču čini još boljom je cijena. Dok Iconic Nude košta oko 50 KM, Catrice 150 Queen Vibes košta 4,95KM.
Za sve koji vole neutralne, svakodnevne nijanse s dozom luksuznog efekta, ali bez luksuzne cijene, ovo je trenutno jedan od najtraženijih drogerijskih ulova.
Dostupna u BiH!
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: @makeup.by.asta
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!