TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.8.2014.
Jučer ste imali priliku zaviriti u backstage snimanja koje se prošli vikend odvijalo u Sarajevu, a sve u cilju kreiranja najboljih fotografija koje će vjerno predstaviti našu prvu gostujući urednicu na MODAMO.info. Obzirom da se bliži Sarajevo Film Festival, teško je zamisliti osobu koja bi bolje prenijela dojmove sa crvenog tepiha, od Martine Saire Konaković.
Upravo zbog toga je Martinu na snimanju slijedio najbolji tim, počevši od talentiranog Armina Čole iza fotoobjektiva, do Ensara Dervišbegovića koji je bio zadužen za frizuru, te Maja Koristović - Talović koja je radila make-up.
Kako smo već rekli, ideja vodilja snimanja je bila napraviti fotografije koje odišu filmskim glamurom, a Armina smo tražili da nam kaže koliko se Martina snašla u ulozi ispred fotoaparata. „Ovo je bio prvi put da radim s Martinom, međutim vrlo brzo smo našli zajednički jezik što se tiče teme, čitavog looka i poziranja. Uz moje kratke upute smo lako ostvarivali našu viziju editorijala tokom snimanja.“, rekao je Armin dodavši da mu je omiljena fotografija ona na kojoj Martina pleše u H&M haljini s resama. Nju je, kako kaže, izdvojio prije svega jer je crno-bijela, dramatična je, u pokretu je i posjeduje igru sa svjetlom.
Haljina: H&M
Zanimljivo je to da je i Martini najdraža upravo ta fotografija, a kada smo ju pitali kako se osjećala tijekom snimanja rekla je: „Ovaj photoshoot je bio poseban za mene, ne samo zato što je najavna kampanja za modni dio SFF-a, već zato što je ekipa bila divna, ambijent savršen i sve se nekako 'poklopilo'. Teško nam je bilo stati s radom jer je tok bio prirodan; Majina fascinantna šminka, Ensarova inovativnost i fotograf s kojim sam prvi put radila – svi su me oduševili. Osjećala sam se kao neka druga osoba, ušla sam u tu ulogu, ali opet ostala prirodna ja. Divno je bilo zaista i takva snimanja se rijetko ponove u istoj čari.“
Martina je za snimanje birala haljine kako domaćih, tako i stranih dizajnera, a na upit zašto je iz ormara izdvojila upravo te kreacije, rekla je: „Tema ove priče je bila da prikažemo spremanje za crveni tepih na SFF-u, opušteno, sa svim elementima koje uključuje jedno spremanje (pribor za šminkanje, cipele koje biramo, haljine između kojih se dvoumimo, itd). Naravno, nisam mogla prije vremena otkriti koje haljine nosim za tu manifestaciju, pa sam se odlučila za haljine iz mog ormara u kojima se osjećam lijepo. Tu su: Nina Varga couture haljina, zlatna haljina Belme Tvico Stambol, H&M haljina sa crnim resama i Dries Van Noten roza haljina od perja.“
Haljina: H&M
Naravno, nismo mogli odoljeti, a da u pauzama na snimanju ne pitamo Ensara odgovara li možda neka od frizura sa seta onoj kakva je trendy ove sezone. „Bazična Martinina frizura srednje dužine s čistom plavom bojom je totalni mainstream ove sezone. Na editorijalu je prisutna kao lagano izlomljena. Osim puštene kose, akcenat je na kosi podignutoj jako visoko ili nisko punoj teksture i volumena.“, rekao je Ensar.
Haljina: Nina Varga Couture
Cipele: Stuart Weitzman
S Majom smo, s druge strane, razgovarali o očekivanjima od dama na crvenom tepihu SFF-a kada govorimo o make-upu. „Od dama na crvenom tepihu kroz službena pojavljivanja očekujem svašta, od prefinjenosti, umjerenosti i elegancije do high fashion ekstravagancije za one smjele koje mogu izdržati poglede i biti drugačiji.“
Kako teku pripreme za crveni tepih najvećeg filmskog festivala u BiH i zašto je on sjajna platforma za promociju bh.modnog dizajna i njegovih modnih djelatnika, vidjeti ćete uskoro kroz prve tekstove prve MODAMO.info gostujuće urednice, Martine Saire Konaković.
Haljina: Belma Tvico - Stambol
Cipele: Jimmy Choo
Make-up: Maja Koristović - Talović
Frizura: Ensar Dervišbegović
Foto i post produkcija: Armin Čolo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Pravo ostvarenje sna za dobitnike specijalnih nagrada međunarodne HELL ENERGY nagradne igre: sretni dobitnici iz devet zemalja stigli su u Italiju kako bi učestvovali u ekskluzivnom iskustvu koje je uključivalo gala večeru u društvu poznatog italijanskog glumca i pjevača Michelea Morronea, a među njima su bili i dobitnici iz Bosne i Hercegovine.
Poseban događaj je održan na obali jezera Maggiore. Kao dio programa, gosti su istražili ostrvo Isola Bella, jednu od najromantičnijih i najznačajnijih znamenitosti Italije. Nakon putovanja, uslijedio je najiščekivaniji trenutak večeri u elegantnom okruženju: gala večera na kojoj su gosti imali priliku lično upoznati zaštitno lice HELL kampanje, Michelea Morronea.
Italijanska zvijezda toplo je pozdravio goste iz svih zemalja učesnica, izražavajući zahvalnost na srdačnoj dobrodošlici i radost što je dio tako zajedničkog iskustva uz brend HELL. Atmosferu je dodatno učinio posebnom fantastični bend uživo koji je spajao šarm italijanskog načina života s modernim elementima.
Do kraja večeri atmosfera je postala istinski intimna i posebna. Gosti su večerali sa zvijezdom, te su imali priliku i da se fotografišu s njim, pretvarajući ovo iskustvo u nešto više od pukog sjećanja, u vječnu uspomenu.
„Kada smo osmišljavali ovu nagradnu igru, naš cilj nije bio samo ponuditi materijalne nagrade, već pružiti prave, inspirativne trenutke. Zaista posebno veče o kojem će učesnici rado pričati čak i godinama kasnije. Ovaj događaj savršeno odražava koliko nam naši potrošači znače. Željeli smo svakom pobjedniku pružiti vrhunsko iskustvo brenda, ono koje znači stil, zahvalnost i istinski osjećaj povezanosti“, rekla je Adrienn Popovics, direktorica marketinga kompanije HELL ENERGY.
HELL nagradna igra bila je veća nego ikad prije, privukavši milione učesnika iz devet zemalja. Dok je glavna nagrada potpuno novi Mercedes-AMG A35 bila impresivna sama po sebi, veče provedeno s Micheleom Morroneom nesumnjivo je postalo jedan od najupečatljivijih trenutaka kampanje.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!