TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.11.2014.
Trodnevna manifestacija koju Sarajevo City Center organizira u suradnji En studijem i svojim partnerima, događaj je koji morate posjetiti naredni vikend. Od kreativnih radionica, preko revija bh.dizajnera, ali i inozemnih brandova i degustacija hrane i pića pa sve do make-up i beauty radionica, nastupa bh.pjevača i naposljetku, radionica za djecu – ovaj događaj uistinu nudi nešto za svakoga. &nb
Osim profesionalnih modela Džejle Glavović, Sarah Čerkez, Amre Čerkezović, Merime Ramadanović i Marka Lovrića, reviju će nositi i lica koja je kreativni tim ovog događaja u suradnji s modnom agencijom Scouting izabrao, a nosit će kolekcije domaćih i međunarodnih brandova čije trgovine se nalaze u SCC-u.
{gallery}2014_11/scc{/gallery}
Prvog dana, u petak 21. 11., očekuju vas cjelodnevne kreativne radionice dok će večer, s početkom u 20:000 sati, začiniti bosanskohercegovački kreativci: Milan Senić, Ljiljana Majkić, She:You i Eldin Nuhić ispred En studija.
Drugi dan, subota 22. 11, obilovat će radionicama šminkanja, radionicama aktualnih frizura, degustacijom hrane i pića, dok će svoje najnovije kolekcije, s početkom u 20:00 sati, predstaviti partneri SCC-a uz muzičku podršku Lake, Dalal, Deena, DJ Hator Mastera. Na reviji će biti predstavljeni brandovi XYZ-da kao što su Antony Morato, Coccinelle, Tosca Blue, Ice Iceberg, Just Cavalli, Boss, Michael Kors, Armani Jeans, Dsquared 2, Marella, Ralph Lauren, te nove kolekcije US POLO, TOM TAILOR, PARFOIS, ORSAY, SIX, LEVI'S, ELYSEE, CALLIOPE, TERRANOVA, ASTRA, LEGEND, LC WAIKIKI, SPRINGFIELD,SPORTLIFE, BRUMS,ORIGINAL MARINES. Svi posjetitilji SCC-a će tu noć moći premijerno čuti i remix Lakine pjesme „Mačko moja“ koju je producirao A SKITZO.
Posljednji dan, nedjelja 23. 11., posvećen je najmlađim posjetiocima. Oni će opravdati slogan SCC-a “Oaza zabave”, te se sjajno zabavljati uz glazbu, ples, radionice čitanja i crtanje, nagradne igre i mnoge druge zanimljive sadržaje. Za ovaj dan SCC je pripremio specijalni igrokaz u režiji Senada Alihodžića, a glazbu je radio ASKitzo. „Ne propustite tri dana zabave, mode, kreativnosti i ugođaja!“ – poručili su iz Sarajevo City Centra.
MODAMO.info/PRESS
Foto: Press
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!