TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.3.2016.
FORMA je neprofitna fondacija nastala s jednostavnim ciljem na umu – kreirati platformu koja će služiti kao kontinuirana podrška unaprjeđenju kreativne industrije u BiH te otkrivanju i razvoju novih dizajnerskih i umjetničkih imena u Bosni i Hercegovini.
FORMA je neprofitna fondacija nastala s jednostavnim ciljem na umu – kreirati platformu koja će služiti kao kontinuirana podrška unaprjeđenju kreativne industrije u BiH te otkrivanju i razvoju novih dizajnerskih i umjetničkih imena u Bosni i Hercegovini.
Ideja o nastanku FORME nastala je na jednom radnom sastanku troje mladih entuzijasta, Ane Ćavar, osnivačice i voditeljice BONJOUR.ba concepta, Martine Saire, osnivačice i generalnog direktora kompanije SEE.Contact i Bojane Omerović, voditeljice poduzetničkog centra Networks.
Ana Ćavar, osnivačica i voditeljica BONJOUR concepta
Martina Saira, osnivačica i generalna direktorica kompanije SEE.Contact
Bojana Omerović, voditeljica poduzetničkog centra Networks
Dijana Perić, glavna urednica BONJOUR.ba
Budući da BONJOUR.kao portal koji već neko vrijeme kreira domaću modnu scenu kroz otkrivanje, promociju i podršku njezinih djelatnika, SEE.Contact kao prepoznatljiv centar za razvoj branda i njegovu promociju, te Networks, kao ambiciozan poduzetnički centar, zajedno pokrivaju tri potpuno različite sfere poslovnog djelovanja, ideja o preuzimanju inicijative i kreiranju jedinstvenog koncepta za razvoj i unaprjeđenje poduzetničkog duha kod mladih talentiranih modnih entuzijasta, postala je misija FORMA fondacije.
S jasno definiranim planom djelovanja, FORMA je otvorila i svoj prvi modni natječaj.
FORMA FASHION DESIGN CONTEST 2016. – o čemu se radi i kako aplicirati za nagradu?
FORMA Fashion Design Contest 2016., prvi je od nadamo se, mnogobrojnih modnih natječaja koji će biti pokrenuti na godišnjoj razini u cilju buđenja modne industrije u Bosni i Hercegovini.
Ideja natječaja jeste stvoriti novo domaće, dizajnersko ime i usmjeriti ga u njegovom daljnjem profesionalnom razvoju na bh. modnoj sceni i reprezentativnom predstavljanju široj javnosti.
Ovaj izazovan cilj ćemo postići tako što ćemo dizajneru dati priliku za predstavljanje njegovog dizajna na crvenom tepihu ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, kao jednog od najvažnijih kulturnih događaja u regiji, pružiti mu potpunu medijsku pažnju te osigurati sredstva za rad i razvoj kolekcije koju ćemo kroz online trgovinu BONJOUR tima predstaviti inozemnim kupcima.
Natječaj počinje danas, 15.3., a traje do 31.3. 2016. godine u ponoć.
Natječaj je otvoren za sve modne dizajnere, neovisno o njihovom iskustvu ili stažu u modnom dizajnu.
Kako biste sudjelovali u natječaju, potrebno je da nam pošaljete skicu glamurozne kreacije koju bi modno osviještena dama birala za crveni tepih otvorenja Sarajevo Film Festivala.
Stilskih ograničenja nema, važno je da je skica autorska, odgovara temi te da izražava vašu umjetničku osobnost, maštu i profesionalnost. Kako bi se prijava smatrala važećom, sudionik treba poslati preciznu skicu glamurozne kreacije uz opis materijala koji želi koristiti za izradu haljine, motivacijsko pismo te portfolio dosada finaliziranih projekata.
Nakon završetka natječaja, žiri će odabrati jednog dobitnika, koji će u suradnji sa članovima FORMA fondacije i dizajnerskim mentorima proći kroz nekoliko faza projekta – predstavljanje dizajnera javnosti kroz medijski prostor na BONJOUR.ba, predstavljanje haljine na Sarajevo Film Festivalu te pomoć oko daljnjeg razvoja kolekcije i njenog plasmana na inozemno tržište.
Kreacija će javnosti biti predstavljena na otvorenju Sarajevo Film Festivala, a kreaciju će nositi prepoznatljivo ime iz bh. poduzetničkog i kulturnog života.
Nakon toga, uz stručnu pomoć FORMA tima i partnera, dobitnik natječaja će dobiti profesionalne smjernice i pomoć za razvoj kolekcije u coworking prostorijama poduzetničkog centra Networks, kako bismo artikle iz kolekcije ponudili inozemnom tržištu kroz BONJOUR.online shop. Svaka od sfera ovog projekta će biti popraćena od strane i brojnih medijskih partnera, čiju je pažnju projekt privukao sa obzirom na konkretne rezultate koje ovaj projekt pruža u sferi razvoja kreativne industrije u BiH.
Žiri:
Članovi žirija koji će odabrati pobjednika ovog natječaja su: Ana Ćavar, direktorica i osnivačica BONJOUR.ba, Martina Saira, osnivačica i generalni direktor kompanije SEE.Contact, te Bojana Omerović, voditeljica poduzetničkog centra Networks.
Četvrti gostujući član žirija će biti respektabilno dizajnersko ime s domaće modne scene koje će svojim znanjem, naučenim zanatom i profesionalizmom pomoći u odabiru najboljeg kandidata te razvoju njegovih ideja od početne do završne faze projekta.
Rok za apliciranje:
Svoje prijave sastavljene od detaljno objašnjene i precizne skice u .jpg ili .png formatu, motivacijskog pisma i portfolia poslati uz osobne podatke najkasnije do 31.3.2016.godine na email [email protected].
Pobjednik natječaja će biti objavljen na BONJOUR.ba 11.4.2016.
„Mi nudimo priliku da postaneš prepoznatljivo dizajnersko ime na domaćoj modnoj sceni. Nemoj dopustiti da ju propustiš.“
FORMA team
TEKST: Bonjour.ba
Šta se dešava dok još nisu zategnute kravate, ali kablovi jesu?
Dan prije nego što će bina zasjati, predavači stići, a publika zauzeti svoja mjesta, mi smo se uvukli u samo srce priprema za 13. Branding konferenciju – backstage.
Tu gdje adrenalin raste, zvučnici se testiraju, a svaka sitnica ima potencijal da postane drama… ili dobra anegdota.
Via Media tim dočekao nas je s osmijehom (i checklistom), dok su članovi produkcije balansirali između rasporeda, ekrana i šoljica kafe koje se griju u prolazu.
Iza svake trake i tehničkog detalja vidi se tim koji tačno zna šta radi. Ove godine donose još veće ideje, još hrabrije govornike i još smješnijih priča iz pozadine koje ćemo vam upravo otkriti.
60 minuta iza kulisa: šta smo zatekli, snimili i zaustavili u vremenu
Svaki kadar koji smo zabilježili nosi u sebi više od same slike, nosi uzbuđenje zbog onoga što dolazi. U prostoru se osjećala napetost iščekivanja, kao da zrak postaje gušći dok se svaki detalj dovodi do perfekcije.
Ovo je ipak događaj koji okuplja velika imena, gdje ideje mijenjaju tokove industrije i gdje sve mora biti na svom mjestu, a opet živo, stvarno, neispeglano.
Dok su se planovi finalizirali i improvizacije događale u hodu, naša kamera je hvatala trenutke koncentracije, spontanosti i onog neobjašnjivog osjećaja da se nešto važno upravo stvara. Ako volite uvid u stvarnost iza perfektnog kadra bit će vam jasno zašto volimo ovakve trenutke.
Stvarnost organizacije: Sve što nećete vidjeti na sceni
Zanimao nas je pravi ritam i energija iza kulisa jednog od najvažnijih događaja, pa smo u ekskluzivnom razgovoru s Kanitom Alić, višom menadžericom za klijente u Via Media timu i projekt menadžericom Branding konferencije, otkrili detalje koje rijetko imate priliku čuti.
U nastavku donosimo iskrene i zabavne odgovore koji osvjetljavaju kompleksnost organizacije jednog velikog događaja kao što je Branding konfernecija.
Dan prije početka 13. izdanja, kako iz današnje perspektive gledate na razvoj Branding konferencije i ono što je postala?
Kada se osvrnemo unazad, ostali smo vjerni svojoj misiji – da okupljamo, inspirišemo i doprinosimo razvoju struke. Svaka konferencija za nas je bila novo iskustvo i prilika da rastemo zajedno, kao tim, kao profesionalci i kao zajednica.
Ponosni smo na sve što smo kroz godine donijeli tržištu – ne samo vrhunske govornike, već i ideje koje ostaju s nama mnogo duže od trajanja samog događaja.
Koja osoba iz tima je vjerovatno ona koja zna baš sve o svakom predavaču – i karijeru i omiljeni doručak?
To sam – bez sumnje – ja. I karijeru i omiljeni doručak. Ako nešto ne znam, saznat ću.
A po kojim kriterijima birate predavače i kako balansirate između internacionalnih i domaćih govornika?
Biramo ljude koji ne samo da imaju šta reći, već to znaju prenijeti na način koji inspiriše. Tražimo one koji razumiju savremeni trenutak, predosjećaju smjer u kojem idemo, izazivaju status quo i njihove riječi ostaju s nama i nakon što Konferencija završi.
Taj balans između domaćih i internacionalnih govornika dolazi prirodno, vođeni smo isključivo kvalitetom i relevantnošću.
Ko iz tima se uvijek javi s rečenicom ‘’samo još ovo da dodamo''?
To nije rečenica jednog člana tima – to je naš kolektivni način razmišljanja. Taj mali dodatak, detalj više, dodatni sloj – to je ono što često pravi razliku između dobrog i izvanrednog. Kod nas “kraj” projekta često znači početak nove inspiracije.
Kako mjerite uspjeh konferencije? Šta su vam glavni pokazatelji?
Konferencija je uspješna kada su učesnici zadovoljni, kad govornici kažu da su imali bolji feedback ovdje nego na mnogim drugim svjetskim događajima i kada dvorana ostane puna do posljednjeg predavanja.
Te reakcije i energija u sali su naš najvažniji pokazatelj uspjeha.
Najsmješnija ili najneočekivanija situacija koja vam se desila na dan konferencije ili noći prije?
Srećom, do sada nije bilo većih nepredviđenih situacija, ali jedna anegdota je ostala upamćena – jedan govornik je zaboravio da mu je potrebna viza za ulazak u BiH.
Saznali smo to doslovno u posljednjem trenutku, taman dovoljno da uspijemo sve spasiti. Tada smo otkrili novu dimenziju panike – ali i timske snage.
Jeste li imali neku neobičnu molbu od strane predavača koju uvijek prepričavate?
Jedan govornik je tražio prostoriju za meditaciju, što se ispostavilo kao šifra za – drijemanje. Od tada imamo svoju "ne uznemiravaj" zonu, koju i članovi tima povremeno koriste.
Šta mislite da je glavna vrijednost koju Branding konferencija donosi ne samo struci, nego i široj poslovnoj i društvenoj zajednici u BiH?
Najveća vrijednost Branding konferencije je u tome što svakim izdanjem donosi novu dozu znanja, inspiracije i motivacije – kako struci, tako i poslovnoj i društvenoj zajednici u cjelini.
Ona pokazuje da BiH ima kapacitete za profesionalne događaje svjetskog nivoa, i da možemo biti mjesto susreta ideja koje pokreću pozitivne promjene.
Kada sve završi… kako najčešće proslavljate?
Proslava? Naš “after” je uvijek poseban – nema vatrometa ni ludih provoda, ali ima iskrenih osmijeha, high-fiveova i one tihe euforije kad znaš da si napravio nešto vrijedno. I dok još motamo kablove – već se rađaju ideje za narednu godinu.
Dok odbrojavamo sate do početka Branding konferencije, jedno je sigurno ono što se priprema iza zavjese jednako je impresivno kao ono što će publika vidjeti na sceni.
A mi smo tu da vam ispričamo i jednu i drugu stranu priče. Vidimo se sutra, ovaj put pred reflektorima.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!