TEKST: Dragana Rauš

DATUM OBJAVE: 17.7.2025.

Ako ste ikad poželjeli poručiti nešto od Bojane Mutić sada to možete klikom. Otokat i Adom ima svoju odanu ekipu žena već godinama, ali tek sad sve što je Bojana skicirala i rasprodavala u par sati živi online i diše baš kao ona.

U svom stilu, bez filtera, otkrila nam je za Bonjour.ba zašto je webshop morao čekati, kako zamišlja da svaka žena nosi njene stvari i zašto joj je najveći kompliment kad joj neko pokvari plan.

 

 

Otokat i Adom ima svoje ljubitelje već dugo, ali webshop stiže tek sada. Šta je bilo to što je godinama čekalo i sazrijevalo prije nego što si odlučila da ga kreiraš?

 

Bojana: "Pa iskreno… čekala sam ja samu sebe i svoje slobodno vrijeme, koje ne postoji! Oduvijek sam imala tu ideju webshopa u glavi, otkad sam napravila prvu kolekciju, ali uvijek se desilo da se svaka kolekcija koju sam objavila, rasprodala u roku od par sati, što je „obesmišljavalo“ kreiranje web shop-a, jer bukvalno nisam imala ŠTA da „okačim“ na svoju online trgovinu, to bio bio samo izlog sa stavkama – RASPRODANO.

 

 

Tako da taj zadatak nikada nije mogao biti prioritet spram bezbroj požara koje sam morala gasiti na dnevnom nivou. 

Zato sam ove godine odlučila da ZAPNEM iz petnih žila, da napravim obimniju kolekciju, sa više različitih modela i većim brojem artikala, kako bi cijela frka oko web shop-a zaista imala opravdanje i razlog. Prvobitni plan je bio da to bude 5, 6 stavki, ali pretvorilo se u ogromnu kolekciju od skoro 30 različitih modela, naravno, potpuno spontano, stihijski, grlom u jagode...“

 


 

Šta ti je u ovoj novoj fazi brenda najličnije?

Bojana: „Sve! Zato što sam ja lično „nacrtala“ svako to slovo, zarez, boju, font, kvadratić, poziciju svakog i najmanjeg elementa, napisala svaku rečenicu i poruku, od one koja se pojavi kupcu kad doda artikl u wishlist, prijavi se na newsletter, kupi ili vrati artikl jer je fulao broj. MA BUKVALNO SVE!“

 

 

Jer mi je stalo do toga, da se svaki posjetilac i kupac na tom shop-u osjeća kao da kupuje zajedno sa mnom, a ne samo od mene, da na tom shop-u nisu samo moje kreacije, nego da sam svuda prisutna ja, u svakoj poruci, obraćanju, u svakom: 'Hvala Vam na kupovini, nešto lijepo putuje prema Vama!’

Da je to moj mali svijet u kojem se JA brinem da im bude lijepo. Naravno, još je tu bezbroj nabora koji zahtijevaju peglanje i vjerujem da ću svakog dana imati nešto novo da dodam, da ću zauvijek prepravljati i popravljati i to jest ono najličnije – moja muka da zadovoljim sama svoje nenormalne kriterije."

 

Šta te najviše oduševi kad vidiš kako žene nose tvoje stvari?


Bojana: „Ništa me ne oduševi više od toga da vidim kako je neko ‘prisvojio’ moj komad na svoj način. Oduvijek sam se trudila da sve što dizajniram bude prilagodljivo, da ostavlja prostor za personalizaciju i igru. 

 

 

Nekad pomislim da sam ženama možda i zakomplikovala život jer sam uz svoje multifunkcionalne kreacije uvijek davala bezbroj savjeta i tutoriala kako se nešto može vezati, ukrstiti, složiti, kombinovati… pa kad vidim da to neka dama uopšte ne nosi tako, pomislim ljutito učiteljski: 'Pa one mene ništa nisu slušale na času'. 

 

 

Mislim da je krajnje vrijeme da pustim žene na miru, da rade šta god i kako god hoće sa svojom odjećom jer to više nije moje, nego njihovo, ali svjesna sam da će mojoj posesivnoj prirodi trebati još „ihahaj“ da se na to navikne..."

 

  

Šta želiš da svaka osoba koja naruči nešto s webshopa osjeti kad otvori svoj paket?

 Bojana: „Isto ono što sam osjetila ja kad sam ga zatvarala – NEIZMJERNU SREĆU! Pa ja sam malo dijete koje radi ono o čemu je cijeli život sanjalo, kao neku nedostižnu bajku koja se dešava samo nekom drugom, samo onim tetama što ih gledaš ‘na televizoru’. Te moje sreće mora malo upasti u svaki taj paket, sigurna sam. 

Znate da je u posljednje vrijeme trend da se unutrašnjost paketa blago naparfemiše. E pa ja ga blago nasrećim, a nije isključeno da ću u narednoj kolekciji smućkati i neki Modin parfemčić za te potrebe.

 

 

I kad me neko pita - zašto sama pakuješ svoje pakete, zar nisi došla u fazu u kojoj bi to trebala prepustiti nekom drugom?! - pomislim, pa ja od svega najviše volim to da radim. Osjećam se kao Deda Mraz koji sprema poklone za Novu godinu. 

I odgovor je - DA, u toj sam fazi odavno, i DA - imam pomoć, ali činjenica je da nerado prepuštam taj zadatak bilo kome, ja u tome zaista iskreno uživam. Briga o paketićima je moja jedina relaksacija u izuzetno napornom danu."

 

 

I jedno ekskluzivno za Bonjour.ba - otkrij nam mali hint šta spremaš sljedeće?

Bojana: „Uskoro na red dolazi GELATO - dva slatka kompleta u vanilija i krema tonovima, sa praktičnim topićem i raskošnom suknjom koja se može u potpunosti prilagoditi figuri, zahvaljujući posebnom načinu vezanja pojasa. 

Poslije toga putujemo u POSITANO - komplet s multifunkcionalnom asimetričnom košuljom i palazzo hlačama, u camel i mint bojama. 

I šećer na kraju ljeta, u avgustu stiže MITZAH haljina. Potom u septembru, MILENA! Kolekcije posvećene back-to-school i back-to office danima, u funkcionalnom smislu. U emotivnom, mojoj ćerkici i mojoj mami. Jedva čekam da to vidite!"

 

Foto: @modaitakoto  


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!