TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 13.8.2025.
Ovaj hit model plijeni pažnju brže nego prva adidas kolaboracija sa ovim latino izvođačem,a samo oni najbrži će imati šansu.
Već dobro poznat po jednoj od najpopularnijih adidas kolaboracija ove godine, viralnih Ballerina tena, latino izvođač Bad Bunny ponovo pomjera granice modne industrije.
Prvi zajednički projekt osvojio je publiku širom svijeta, postavši nezaobilazan dio uličnog stila i sneaker kulture. Sada stiže drugi drop pod imenom Gazelle Indoor “Cabo Rojo”, koji slavi autentičnost i korijene njegove rodne zemlje Puerto Rico.
Novi adidas model pažljivo je osmišljen da odražava prirodne boje i teksture poznate po ovom karipskom raju. Sa tri upečatljive boje, koje variraju od toplih zemljanih tonova do nježnih ružičastih nijansi, patike kombinuju eleganciju i urbanost.
Gornji dio izrađen je od glatke, kvalitetne kože dok providni đon donosi poseban detalj koji se ističe u masi. Ova kombinacija ne samo da osvaja estetski već i simbolično jer govori o povezanosti sa zemljom i kulturom.
Iako je interesovanje ogromno, model je dostupan u ograničenim količinama. Oni koji žele svoj primjerak mogu se prijaviti za online raffle na adidas platformama, no i tu vlada prava borba za ulaznicu.
S obzirom na ekskluzivnost, patike su već postale predmet žestoke potražnje kolekcionara i zaljubljenika u modu.
Bad Bunny je u posljednjih nekoliko godina prerastao u pravu modnu ikonu, utičući na muški stil širom svijeta i šireći granice tradicionalnih modnih normi. Njegova prva Adidas kolaboracija, “Ballerina”, donijela je inovativni spoj sportskog i elegantnog, što je rezultiralo eksplozijom popularnosti i rasprodajom u rekordnom roku.
Njegova estetska vizija odiše hrabrošću, kreativnošću i spojem ulične kulture sa sofisticiranim detaljima, čime inspiriše i muške i ženske modne entuzijaste.
Upravo ta sposobnost da umjetnost, muziku i modu spoji u jedinstvenu priču čini ga nezaobilaznim ambasadorom savremenog stila i kulturnog izraza.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: @mitasneakers
TEKST: Bonjour.ba
Marko Feher nikada nije igrao po pravilima modne industrije, on ih konstruiše, dekonstruiše, zatim ostavlja da lebde u zraku kao teorija koju tek trebamo razumjeti.
Njegove kolekcije su misaoni eksperimenti, vizualne hipoteze i kulturni komentari. Kolekcijom My Digital Legacy, predstavljenom u augustu 2024. očekivanja su bila visoko postavljena, ali Feher nikada ne isporučuje očekivano. On isporučuje iskorak.
Odlučio je premijerno s nama podijeliti svoju novu kolekciju.
Bez komentara
„No Comment“ na papiru zvuči kao tišina, ali u Feherovom vokabularu to je najglasnija rečenica. „U svijetu savršeno generisanih tekstova, samo jednim klikom, ja biram govoriti manje. 'NO COMMENT' je moj poziv da više mislimo“, to je sve što nam je rekao dizajner. 
Šta se dešava vizuelno? Siluete su skulpturalne, gotovo brutalističke, volumen se tretira kao arhitektura, a odjeća kao manifest. Crna, bijela, siva i crvena, četiri boje koje se u modnoj teoriji često smatraju "primarnim emocijama garderobe" kod Fehera postaju emocionalna topografija. Crvenu smo interpretirali kao alarm, ali i puls.

Tačkasti motiv, koji otvara kolekciju, možda je njen najneočekivaniji element. Crna podloga s monumentalnim crvenim tačkama podsjeća na avangardne japanske studije forme (čitaj:Yayoi Kusama). Iznenađuje koliko uvjerljivo ovaj motiv funkcioniše i na oversized odijelu i na slip haljini.


Model kolekcije je glumica Tatjana Šojić. Šojić svojim izrazom i gestikulacijom nosi Feherovu modu kao performans, ali i kao svojevrsnu transformaciju identiteta. Njena pojava u kampanji otvara prostor za potpuno novu interpretaciju Feherovog dizajna, onu koja briše granice roda i ulogu tijela pretvara u čistu ekspresiju. Šojić u jednom kadru djeluje strogo, gotovo monumentalno, a u sljedećem eterično, meko, fluidno. Divno ju je posmatrati u toj smjeni energije.
Posljednji put kada je Feher angažovao glumicu u ovako snažnom kontekstu bilo je 2017. u projektu An Unwritten Novel sa Eminom Muftić. Ovaj povratak narativnom castingu nije slučajan. "No Comment" je kolekcija koja govori upravo kroz lice koje zna šutnjom ispričati najdublju emociju.



Siluete kroz kolekciju ostaju unisex. Feher je jedan od rijetkih dizajnera iz regije koji rod ne koristi kao granicu, nego kao materijal za oblikovanje. Od moćnih, strogo krojenih odijela do volumeniziranih jakni koje na trenutke djeluju kao wearable sculpture, pa do haljina koje su već sada spremne za crveni tepih raznih festivala.





Feherova moda? Inteligentna i promišljena.







„No Comment“ ne govori mnogo, ali isporučuje sadržaj koji tjera na misao, pogled, ponovno iščitavanje.

Fashion: Marko Feher
Talent: Tatjana Šojić
Photography: Edvin Kalić
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Renata Ponjević
Supernumerary: Alaoui Ismail
Special thanks: BHRT, BINGO, Minja, Dejan, Maja, Amna
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!