TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.11.2024.
Nakon nedavne premijere Diznijevog mjuzikla “Beauty and the Beast JR.”, koja je u rekordnom roku rasprodana i oduševila 900 posjetilaca u Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu, ova čarolija u produkciji BASICSchool ponovo se vraća na scenu!
Ne želite ponovo propustiti mjuzikl koji je oduševio Sarajevo!
BASICSchool - School of Music and Performing Arts s ponosom predstavlja svoju najnoviju produkciju, Diznijev mjuzikl Beauty and the Beast JR., koji će ponovo biti izveden 29. novembra u Bosanskom kulturnom centru. Ovaj spektakl uključuje muziku, glumu, ples i scenski pokret, baziran na originalnoj Brodvejskoj verziji koja je bila nominovana za devet nagrada Tony te na Oscarom nagrađenom filmu.

Mjuzikl Beauty and the Beast JR. je četvrti veliki mjuzikl za djecu u produkciji BASICSchool, nakon uspješnih produkcija poput Kralj Lav i Zaleđeno Kraljevstvo, koje su postale najgledaniji mjuzikli za djecu u Bosni i Hercegovini. Ove produkcije bile su dio redovnog repertoara Pozorišta mladih Sarajevo od 2016. do 2019. godine. BASICSchool se sada vraća na scenu sa novim timom i savremenom produkcijom, donoseći novu magiju na daske koje život znače.

Produkciju ovog mjuzikla potpisuje BASICSchool pod nadležnošću Instituta za inovativne umjetnosti, dok koprodukciju realizuje JU Bosanski kulturni centar Kantona Sarajevo.
„Drago mi je da se vraćamo na scenu sa ovako izazovnim komadom. Uvijek nastojimo otići korak dalje pri svakoj novoj produkciji, pa tako smatram da je mjuzikl Ljepotica i zvijer pravi odabir za izlazak iz zone komfora. Ovo je definitivno najkompleksniji projekat na kojem smo do sada radili. Ovdje mislim na glumački dio, veliki broj likova i iznad svega – veliki broj veoma zahtjevnih songova. Mislim da su upravo songovi ono što ovaj mjuzikl izdvaja od svih drugih mjuzikla koje smo do sada radili. Potrudili smo se dati publici dašak Brodveja u Sarajevu i iskreno se nadam da će uživati.“ – kazao je izvršni producent mjuzikla i direktor BASICSchool, Đorđe Jovančić.

Koreografije za mjuzikl osmislila je Dajana Zilić. Režiju potpisuju Đorđe Jovančić i Sanjin Arnautović.
„Mislim da smo uspjeli da stvorimo fantastičan dječiji mjuzikl sa većinom djece koji su potpuni amateri. Zadovoljstvo mi je bilo raditi na ovome, samim tim što sam se uhvatila nečega što je za mene potpuno nova stvar, a to je rad na dječijem mjuziklu. Sretna sam i ponosna i kao što rekoh – mislim da smo postigli maksimum i dosegli vrhunac.“ – izjavila je balerina Narodnog pozorišta Sarajevo i koreografkinja, Dajana Zilić.

Na produkciji ovog mjuzikla radi se od septembra prošle godine. Svaki detalj – od koreografije, preko kostima, pa do muzičkih aranžmana – pažljivo je osmišljen kako bi ova produkcija ispunila visoke standarde po kojima je BASICSchool prepoznatljiva škola.
„Ovaj projekat, za koji su pripreme trajale nešto više od godinu dana, za mene je bilo jedno veliko učenje koje se sastojalo od 31-ne lekcije, zašto što je 31-dno dijete bilo uključeno u samu realizaciju ove predstave. Kao nekome ko je sarađivao sa svima njima, bilo mi je izuzetno važno da svako dijete njeguje svoju autentičnost pri kreiranju svog zadatka.“ – kazao je glumac i režiser, Sanjin Arnautović.

Mjuzikl donosi neke od najpoznatijih pjesama Diznija, napisane od strane Alana Menkena i Howarda Ashmana, uz nove pjesme koje je Menken kreirao sa Timom Riceom. Ova priča o transformaciji i toleranciji, koja je osvojila srca publike širom svijeta, biće oživljena uz pomoć mladih talentovanih izvođača, učenika i učenica BASICSchool. Za muzičku režiju zaduženi su Mina Petrović i Đorđe Jovančić.
„Brodvejska adaptacija mjuzikla Ljepotica i zvijer iziskivala je mnogo napornog rada, jer su pjevački dijelovi svakog lika veoma zahtjevni. Zaista smo uložili mnogo vremena i truda u cjelokupnu izradu gdje sam ja, kao nastavnica pjevanja, pored grupnih dijelova koje sam pripremala sa horom naše škole, radila i individualno sa svakim učenikom. Pored svega toga veoma sam srećna, zahvalna i ponosna na cijeli naš tim, ali prvenstveno na našu djecu koja su vrijedno radila, slušala nas i nosili se sa svim preprekama kao pravi profesionalci.“ – izjavila je profesorica pjevanja, Mina Petrović.

Video animacije i grafički dizajn potpisuje Marko Jovančić. Šminku (MUA) za predstavu potpisuje Maja Talović.
Uloge su povjerene najtalentovanijim učenicima i učenicama:

Ulaznice po cijeni od 20 KM i 30 KM možete kupiti putem portala kupikartu.ba, kao i na njihovim prodajnim mjestima. Ne propustite priliku da doživite čaroliju ovog nezaboravnog mjuzikla!

Novo izvođenje će se održati u petak, 29. novembra u 19:00 sati u Bosanskom kulturnom centru. Sve o mjuziklu možete pronaći na OFICIJELNOJ WEB STRANICI MJUZIKLA. *
https://www.youtube.com/watch?v=IZ1w1-beN_0
*Disney’s Beauty and the Beast JR. se prikazuje uz posebno odobrenje, a svi ovlašteni materijali su dostavljeni od strane Music Theatre International (421 West 54th Street, New York, NY 10019).
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!