TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 8.1.2024.
Ljubljana, glavni grad Slovenije, poznata je po svojoj arhitektonskoj ljepoti i kulturnoj raznolikosti. Ovog puta, grad je postao kulisa za spoj tri umjetnika.
Milan Senić, dizajner održive mode i dobitnik nagrade BIG SEE Award 2020, predstavio je svoje nove kreacije kao homage Ljubljani, gradu iz kojeg potječe njegova prva profesionalna nagrada.


Berina Hasanbegović, mlada umjetnica, igra ključnu ulogu u ovoj modnoj priči. Berinu ističe njena vještina u pravljenju skulptura i radu na platnu. Ona doprinosi i sferi digitalnog svijeta u social media marketingu, PR-u i komunikologiji. Ovim editorijalom potvrđuje još jednu u nizu uspješnih saradnji kao zaštitno lice i inspiracija sarajevskog dizajnera.

Igor Huzbašić, koji za sebe kaže da je "all over the world" fotograf, najdublje zadovoljstvo pronalazi u kreiranju portreta. Njegov rad istinski opisuje strast prema fotografiji te oživljava jedinstvene priče na njemu svojstven način. U ovom editorijalu kroz svoj objektiv istraživao je strukturalne prizore u gradu, tražeći vezu između prostora i dizajna. Fotografije predstavljaju svojevrsno putovanje kroz Ljubljanu.



Crna i bijela boja, simboli klasike i elegancije, savršeno su se uklopile sa okolinom, stvarajući kontrast i ističući estetske vrijednosti kreacija. Stroga forma i bezvremenski minimalizam zajednička je nit svim outfitima prikazanim u editorijalu.


U ovom projektu, bh. dizajn se stopio s Ljubljanom na jedinstven način, spajajući estetiku i kreativnost. Rezultat je vizuelna simfonija koja pokazuje da umjetnost, moda i arhitektura mogu zajedno stvoriti inspirativno iskustvo. Milan, Berina i Igor uspjeli su spojiti svoje talente i u srcu Ljubljane stvoriti jedinstvenu priču.
Milan Senić - pogledajte ostatak editorijala












* * *
Modni dizajner: Milan Senić
Foto: Igor Huzbašić
Model: Berina Hasanbegović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!