TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 8.1.2024.

Ljubljana, glavni grad Slovenije, poznata je po svojoj arhitektonskoj ljepoti i kulturnoj raznolikosti. Ovog puta, grad je postao kulisa za spoj tri umjetnika.


Milan Senić, dizajner održive mode i dobitnik nagrade BIG SEE Award 2020, predstavio je svoje nove kreacije kao homage Ljubljani, gradu iz kojeg potječe njegova prva profesionalna nagrada.




Berina Hasanbegović, mlada umjetnica, igra ključnu ulogu u ovoj modnoj priči. Berinu ističe njena vještina u pravljenju skulptura i radu na platnu. Ona doprinosi i sferi digitalnog svijeta u social media marketingu, PR-u i komunikologiji. Ovim editorijalom potvrđuje još jednu u nizu uspješnih saradnji kao zaštitno lice i inspiracija sarajevskog dizajnera.




Igor Huzbašić, koji za sebe kaže da je "all over the world" fotograf, najdublje zadovoljstvo pronalazi u kreiranju portreta. Njegov rad istinski opisuje strast prema fotografiji te oživljava jedinstvene priče na njemu svojstven način. U ovom editorijalu kroz svoj objektiv istraživao je strukturalne prizore u gradu, tražeći vezu između prostora i dizajna. Fotografije predstavljaju svojevrsno putovanje kroz Ljubljanu.




Crna i bijela boja, simboli klasike i elegancije, savršeno su se uklopile sa okolinom, stvarajući kontrast i ističući estetske vrijednosti kreacija. Stroga forma i bezvremenski minimalizam zajednička je nit svim outfitima prikazanim u editorijalu.




U ovom projektu, bh. dizajn se stopio s Ljubljanom na jedinstven način, spajajući estetiku i kreativnost. Rezultat je vizuelna simfonija koja pokazuje da umjetnost, moda i arhitektura mogu zajedno stvoriti inspirativno iskustvo. Milan, Berina i Igor uspjeli su spojiti svoje talente i u srcu Ljubljane stvoriti jedinstvenu priču.


Milan Senić - pogledajte ostatak editorijala


* * *
Modni dizajner: Milan Senić
Foto: Igor Huzbašić
Model: Berina Hasanbegović


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!