TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 11.3.2025.

Drage dame, jeste li čuli za Face fitness? Vježbe za lice koje prirodno pomlađuju, a rezultati su vidljivi već za mjesec dana.

Ako želite naučiti masaže za samostalnu i prirodnu njegu lica i vrata kod kuće uskoro imate priliku to učiniti u bistrou Zdravo. Face fitness radionica se održava 15. marta u 17 sati na adresi Marka Marulića 2, Sarajevo.





Radionicu vodi Mia Šoškić, face fitness i yoga trener. Mia je oduvijek vodila računa o svom izgledu, pilates vježbama, kao i pravilnoj uravnoteženoj prehrani. Na pragu svojih 40 - ih shvatila je da pilates i pravilna prehrana ne mogu njeno lice učiniti zategnutijim i mladolikim. Njihove benefite na kompletan well-being je osjetila, ali izglednom svog lica nije bila zadovoljna.

Oduvijek su joj smetali veliki podočnjaci za koje su joj svi govorili da su genetski i da se tu ništa ne može. Smetale su joj i četiri duboke vodoravne bore na čelu koje su se pojavile zbog izražene mimike. Tijekom godina isprobala je raznorazne anti-age tretmane ali oni jednostavno nisu bili uspješni.





Tragajući za rješenjima, naišla je na vježbe za lice i vrat. Odlučila ih je isprobati. Jer ako vježbamo vježbe za cijelo tijelo i imamo rezultate, ima smisla vježbati lice i vrat. Nakon tri mjeseca vježbi, četiri puta sedmično po 15 minuta, Mia je bila oduševljena rezultatima.

A kakve su se promjene desile? Njeni podočnjaci gotovo su nestali, duboke bore na čelu bile su jedva vidljive, a obrazi su se podigli. Koža cijelog lica i vrata djelovala je svježije i mladoliko! Usne i područje oko njih se popunilo i dobilo veći volumen, sve to bez botoksa i filera.





Mia je edukator za masažu i samomasažu lica, vrata i dekoltea. Nakon osam godina vježbanja i održavanja edukacija te inspiriranja stotine žena na vježbanje, osmislila je svoj program od 90 vrlo efikasnih vježbi za lice i vrat pod nazivom Faceworkout by Mia. Ove vježbe isprobale su na stotine stvarnih žena koje su prezadovoljne postignutim rezultatima.





Učenje uživo daje posebnu dimenziju jer polaznici vide Mijino lice uživo, kao i ona vaša lica. To olakšava proces učenja i vježbe se brže savladaju. Svi polaznici će dobiti i video materijal uz kojeg će moći vježbati kod kuće i tako učvrstiti znanje o face fitnessu i uvjeriti se na svom licu i vratu u rezultate.

Preko 300 žena je prošlo ovu radionicu. A možete se prijaviti putem emaila na [email protected].


***
Foto: Damir Dešković


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!