TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 24.9.2011.
Žene i automobili su savršen spoj Ovo je velika godina za Donatellu Versace. Njena jesenska kolekcija je pokupila same hvale, a na policama H&M-a će se uskoro naći i kreacije s njenim potpisom. Dovoljni su to razlozi da dizajnerica kolekcijom za proljeće/ljeto 2012. na neki način ispjeva odu vlastitom radu u kući Versace. Kako? Naglašenim seksipilom, ženstvenim krojevima i hrpom
Versace
I dok se svijet tek zagrijava za Versace-maniju koja će zavladati trgovinama H&M-a u studenom, Donatella je jučer predstavila svoju kolekciju za proljeće/ljeto 2012. Crna i bijela u kombinaciji sa zlatnim zakovicama, recept je njenih kolekcija, kako za H&M, tako i za Versace. Modeli su spretno koračali osvijetljenim pločama jako duge piste koja je svakome od prisutnih omogućila pogled na Donatelline kreacije. Vrtoglave potpetice u kombinaciji sa dugom haljinom ipak su Lindsey Wixson lansirale na tlo, što će 17-godišnjakinji priskrbiti neugodnu reputaciju šeprtljavog modela, posebno nakon njenog šesterostrukog pada na dobrotvornoj reviji ranije ove godine.
Vratimo se kolekciji.
Dizajnerica je, osim crne i bijele, u svoju paletu uključila i pastelne nijanse plave, zelene i žute, te uzorke s morskim motivima u boji lavande. Minice i suknje olovka kroja preovladavale su u kolekciji, u kojoj nismo vidjeli ni jedan jedini par hlača (ako ne računamo vruće hlačice). To nimalo ne čudi, jer su ženstvenost i seksipil oduvijek bili pojmovi koji su se vezali uz ime Versace. Suknje i haljine s plisiranim umecima, bogato ukrašene raskošne toalete, morske zvijezde i školjke te zlatne zakovice, koje su se našle u gotovo svakoj kreaciji, Donatellini su vjesnici zavodljivog proljeća koje nas tek čeka.
{gallery}/rujan_jedanaest/m_versace{/gallery}
Fendi
"Život nije koktel zabava", rekao je Lagerfeld prije revije, "volim svakodnevne stvari". Upravo to bio je njegov moto pri stvaranju kolekcije za koju su kao inspiracija poslužile dvije slavne Talijanke - znanstvenica, neurologinja i dobitnica Nobelove nagrade Rita Levi-Montalcini i prekrasna Antonionijeva muza, glumica Monica Vitti. I premda je Lagerfeld za cilj imao načiniti kolekciju u kojoj vidi svakodnevicu modernih Talijanki, kreacije koje je prikazao ni u jednom trenutku nisu bile obične. Poigravši se sa geometrijom, prugama, te otkrivanjem i pokrivanjem ramena modela, dizajner je kreirao fantastičnu, zrelu, ali ipak donekle zaigranu i otkačenu kolekciju za žene sa izgrađenim modnim ukusom.
Silvia Venturini Fendi pobrinula se da modni dodaci prate priču proljetne kolekcije, kreiravši naočale bez okvira koje podsjećaju na nešto što bi znanstvenice nosile u laboratoriju. Modeli sa natapiranim einsteinovskim frizurama prugastom pistom su koračale u sandalama sa izbušenim rupicama, koje smo primijetili i kod sjajnih torba-u-torbi torbi. Oprostite, morali smo, fotke će dočarati na što smo točno mislili :) Ostale su imale šarene zakovice, koje kao da su ukradene sa nekog DNK modela, dok je famozna Silvana dobila svoju djelomično slamnatu verziju. Ukratko - Fendi idućeg proljeća izgleda jako dobro.
{gallery}/rujan_jedanaest/m_fendi{/gallery}
Prada
Mnogi vole reći da su žene kao takve antitalenti za automobile. Miuccia Prada je svojom proljetnom kolekcijom pak pokazala da se žene i automobili vole. Čak štoviše - obožavaju.
U razigranoj i optimističnoj kolekciji, koju je ukratko opisala sa "Slatkoća!", dizajnerica je siluetama inspiriranim pedesetim godinama prošlog stoljeća pridružila i hitove automobilske industrije tog doba - Cadillac Coupe de Ville i Chevrolet Bel Air. Plameni jezičci Pradinog oslikanog hot roda našli su se na suknjama, haljinama i nadrealnim cipelama u kojima su modeli koračali pistom. Na trenutke su se na njihovim potpeticama našle i Cadillacove karakteristične "štope" što je posebno izazvalo osmijehe među oduševljenom publikom.
Pradina žena idućeg proljeća voli lagane plisirane suknje do koljena, suknje olovka i A kroja, uz koje nosi kratke topove, košulje od šifona i jakne sa spuštenim naramenicama. Zaigranu stranu dizajnerica je pokazala kroz vezene cvjetne uzorke i one s crtežima spomenutih automobila. Paleta boja koja je, među ostalim, uključivala i nježne tonove plave, roze, žute, ali i jarkocrvenu, dala je kolekciji dašak mladenačkog duha.
I baš kad ste mislili da vas Miuccia Prada više ne može iznenaditi...
Bravo!
{gallery}/rujan_jedanaest/m_prada{/gallery}
A.S.
Foto: style.com
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!