TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.3.2011.

Kad mušakarac nosi žensku odjeću, oko toga se digne prašina. Kada žene nose mušku odjeću... pa, ne dogodi se ama baš ništa. Čak štoviše, muška garderoba se nametnula kao trend posljednjih nekoliko sezona, boyfriend jeans i sako, ili pak muška bijela košulja neki su od njih. Istina, postoji razlika. Dame imaju moć učiniti i najobičniju krpu ženstvenom. Uz pravi stav, svakako. Zašto bi onda bilo dr

 

Za razliku od Domenica i Stefana, Giorgio Armani je oduševio. Osnovna boja bila je - roza. Da, da, dobro ste pročitali, Giorgio Armani, čovjek koji je u svojim kolekcijama istražio sve moguće nijanse tamnoplave, sive i crne (da, i crna ima nijanse), iduću jesen svoje klijentice odijeva u kreacije rozih tonova. Naravno, dizajner nije odustao ni od njemu svojstvene crne i sive, no nova paleta boja u cijelu je jednadžbu unijela posebnu svježinu.

Kolekcija za proljeće imala je za temu noć u Sahari, a sa ovom jesenskom, koja je naslovljena Boudoir, Armani kao da je inspiriran bojama koje se daju vidjeti u zoru.

Ono što je obilježilo kolekciju su nešto šire hlače sa manšetom koje sežu do članaka, te suknje i haljine balon kroja. Što se tiče nakita, on je krupan, upečatljiv i dobrim dijelom nosi neke kreacije.

 

 

 

Tomas Maier, dizajner kuće Bottega Veneta, rekao je da je htio da ovom kolekcijom ostavi dojam pogleda na vitraže gotičkih crkvi. Što se tiče boja i uzoraka, u tome je prilično uspio. Frizure i šminka doprinijeli su tome da djevojke izgledaju kao moderne verzije Hitchcockovih muza. Oduševilo je i dizajnerovo poigravanje čipkom, ali i večernje haljine koje kao da bježe sa modela.

 

 

Pogledajte fotografije!

 

 

 

 

 Bottega Veneta

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

Dolce & Gabbana

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

Giorgio Armani

 

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

 

 

 

 

 

 

 

 

A.S.

foto: style.com

 

 

 

 

 

 

 


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!