TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.3.2011.
Kad mušakarac nosi žensku odjeću, oko toga se digne prašina. Kada žene nose mušku odjeću... pa, ne dogodi se ama baš ništa. Čak štoviše, muška garderoba se nametnula kao trend posljednjih nekoliko sezona, boyfriend jeans i sako, ili pak muška bijela košulja neki su od njih. Istina, postoji razlika. Dame imaju moć učiniti i najobičniju krpu ženstvenom. Uz pravi stav, svakako. Zašto bi onda bilo dr
Za razliku od Domenica i Stefana, Giorgio Armani je oduševio. Osnovna boja bila je - roza. Da, da, dobro ste pročitali, Giorgio Armani, čovjek koji je u svojim kolekcijama istražio sve moguće nijanse tamnoplave, sive i crne (da, i crna ima nijanse), iduću jesen svoje klijentice odijeva u kreacije rozih tonova. Naravno, dizajner nije odustao ni od njemu svojstvene crne i sive, no nova paleta boja u cijelu je jednadžbu unijela posebnu svježinu.
Kolekcija za proljeće imala je za temu noć u Sahari, a sa ovom jesenskom, koja je naslovljena Boudoir, Armani kao da je inspiriran bojama koje se daju vidjeti u zoru.
Ono što je obilježilo kolekciju su nešto šire hlače sa manšetom koje sežu do članaka, te suknje i haljine balon kroja. Što se tiče nakita, on je krupan, upečatljiv i dobrim dijelom nosi neke kreacije.
Tomas Maier, dizajner kuće Bottega Veneta, rekao je da je htio da ovom kolekcijom ostavi dojam pogleda na vitraže gotičkih crkvi. Što se tiče boja i uzoraka, u tome je prilično uspio. Frizure i šminka doprinijeli su tome da djevojke izgledaju kao moderne verzije Hitchcockovih muza. Oduševilo je i dizajnerovo poigravanje čipkom, ali i večernje haljine koje kao da bježe sa modela.
Pogledajte fotografije!
Bottega Veneta
Dolce & Gabbana
Giorgio Armani
A.S.
foto: style.com
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!