TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 8.5.2018.

Baš kao što iz godine u godinu u showbiz svijetu i filmskoj industriji vlada ogromni hype oko dodjele Oscara, svakog prvog ponedjeljka u petom mjesecu sve su oči usmjerene na stepenice Met muzeja, gdje se već sedamdesetu godinu za redom održava modni bal.

Zbog toga ne čudi što je dobio i titulu modnih Oscara. Bal svake godine ima i određenu temu, te uz izložbu unutar muzeja, svi gosti imaju time i definiran dress code. Ove godine, tema je bila: „Nebeska tijela: Moda i katolička mašta" te su je mnogi mediji nazvali najkontroverzijnom dosada.
Naravno, kao i uvijek dosada, pojedine dame su vjerno interpretirale zadani dress code, dok su neke od njih ipak preskočile pridržavanje zadane teme pri odijevanju, te birale elegantne haljine koje im pristaju sjajno, no, nažalost ne prate nit vodilju samog događaja.  
U sklopu izložbe, svoje radove su predstavili brojni modni brandovi - Dolce&Gabbana, Christopher Kane, Jeremy Scott, Jean Paul Gaultier, Chanel, Versace i Valentino pokazujući povezanost religije i mode, a unutar postave našlo se i 40 vatikanskih odora i drugih predmeta. 

Voditeljice ovogodišnje Met Gale su bile Amal Clooney, Rihanna i Donatella Versace. Amal je igrala na sigurno odabirom kreacije mladog dizajnera Richarda Quinna,

gettyimages-955740362

dok je Rihanna svojim odabirom šešira inspiriranog upravom mitrom (liturgijskom kapom) te šljokičastim kaputom pokazala kako to izgleda moderna verzija zadane teme. I baš kada smo pomislili da će njen šešir biti glavna tema modnih medija, na crvenom tepihu se pojavila Sarah Jessica Parker.

gettyimages-955766326


Sarah je ljubimica ovog događaja upravo zbog njenog jedinstvenog osjećaja za modu, a uz ovu Dolce&Gabbana kreaciju i šešir na kojem je doslovice sa sobom ponijela oltar bila je jedna od najbolje odjevenih dama večeri.

5af0eed1bd967156008b466d-640-931

Versace toalete bile su najčešći odabir dama, a Blake Lively je u raskošnoj crvenoj Versace haljini prekrivenoj zlatnim ukrasima i s neodoljivim ukrasom na glavi ukrala simpatije okupljenih. Za izradu haljine je bilo potrebno čak 600sati.


blakelively

blakelively2


Mrežasti materijali, krila, modni dodaci u obliku križeva, plaštevi, krune…sve su to alati uz koje su dame pokušale vjerno pratiti dress code i pokazati povezanost religije i mode. Sve kombinacije sa sinoćnje Met Gala zabave donosimo u nastavku.

{gallery}2018/2018_02/metgala{/gallery}




Foto: popsugar.com, vogue.co.uk


Bonjour

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

TEKST: Emina Smaka

Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija Odlazak modne legende: 4 iconic trenutka koja su definisala Giorgia Armanija

Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.


Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.

U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode. 

1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone 

Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije. 
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije. 

Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.


2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu 

Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.


3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda

Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.

Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.


4. Vječno nasljeđe

Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.


U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.


Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.

 

Naslovna fotografija: @giorgioarmani


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!