TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.5.2011.
Sinoć je crveni tepih ispred muzeja Metropolitan vrvio zvijezdama i zvjezdicama modne, glazbene i filmske scene, koje su se okupile na tradicionalnoj večeri Costume Institute Benefit Gala, koja je ove godine obilježila otvaranje izložbe kreacija Alexandera McQueena. Njemu u čast, neke od obožavateljica, ali i prijateljica, odlučile su se za kreacije s potpisom rano preminulog dizajnera. Među njima
Domaćica večeri Anna Wintour ponovno je pokazala da se ne boji riskirati i obukla Chanel haljinu sa šljokicama, dok je jednaku hrabrost i sklonost romantičnoj gotici pokazala Christina Ricci u kreaciji Zac Posen.
Chanel pogodak bila je haljina koju je nosila Freida Pinto, koja kombinira holivudski glam četrdesetih godina prošlog stoljeća sa tipičnim muškim modnim dodatkom - kravatom. Chanel promašaj dogodio se Kirsten Dunst koja nam je nalikovala na snašu koja je zalutala na crveni tepih sasvim slučajno, jer su joj ovčice pobjegle u tom smjeru. Kritičare je pak podijelila Chanel kreacija koju je nosila Blake Lively, koja je cijelu večer provela u društvu Karla Lagerfelda. Nama se ipak sviđa za promjenu vidjeti Blake u maniri grčke božice.
Prekrasna Natalia Vodianova došla je u društvu Valentina Garavanija i u haljini s potpisom njegove kuće, na kojoj su spretno iskombinirani plisir, perje i šljokice. Odvažno, ali sa stilom, rekli bismo.
Ginnifer Goodwin pokazala je da vam nisu potrebni veliki novci kako biste izgledali glamurozno izabravši Topshop haljinu.
Diane Kruger je ostavila mnoge bez daha obukavši Jason Wu kreaciju, dok je Gucci haljina Jennifer Lopez pobrala uglavnom kritike. Neke dame nikako da shvate da stvari koje izgledaju savršeno na pisti, ne pristaju baš najbolje njihovoj tjelesnoj konstituciji.
U totalne promašaje ubrojali bismo i Serenu Williams, Rosie Huntington Whiteley, Mary-Kate Olsen i Fergie.
Tko su vaše favoritkinje?

Gisele Bundchen

Anna Dello Russo

Naomi Campbell

Daphne Guinness

Sarah Jessica Parker

Salma Hayek

Chloë Sevigny

Hilary Rhoda

Stella McCartney

Eva Mendes
Iman

Gwyneth Paltrow

Rihanna

Madonna

Maggie Gyllenhaal

Kate Hudson

Rashida Jones

Naomi Watts

Anna Wintour

Christina Ricci

Freida Pinto
Kirsten Dunst

Blake Lively

Natalia Vodianova i Valentino Garavani

Ginnifer Goodwin

Diane Kruger

Jennifer Lopez

Serena Williams

Mary-Kate Olsen

Rosie Huntington Whiteley

Fergie

Chanel Iman
Leighton Meester

Florence Welch

Ashley Olsen

Bee Shaffer

Beyonce

Demi Moore

Doutzen Kroes

Ciara

Emma Stone

Isla Fisher

Kerry Washington
Amy Adams

Liv Tyler

Miranda Kerr

Sarah Burton

Shalom Harlow

Sofia Vergara

Taylor Swift

Alicia Keys

Ashley Greene

Brooklyn Decker

Christina Hendricks
Claire Danes

Crystal Renn

Dakota Fanning

Dianna Agron

Elizabeth Banks

Jessica Stam

Jessica Alba

Emma Roberts

Isabel Lucas

Jennifer Hudson

Kristen Stewart

Jessica Szohr

Karen Elson

Lea Michele

Karolina Kurkova

Lily Aldridge

Lucy Liu

Tory Burch

Vera Wang

Zoe Saldana

Michelle Williams

Milla Jovovich
Rosario Dawson

Nicole Richie

Penelope Cruz

Renee Zellweger

Mia Wasikowska
A.S.
foto: Getty Images
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!