TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.5.2011.
Sinoć je crveni tepih ispred muzeja Metropolitan vrvio zvijezdama i zvjezdicama modne, glazbene i filmske scene, koje su se okupile na tradicionalnoj večeri Costume Institute Benefit Gala, koja je ove godine obilježila otvaranje izložbe kreacija Alexandera McQueena. Njemu u čast, neke od obožavateljica, ali i prijateljica, odlučile su se za kreacije s potpisom rano preminulog dizajnera. Među njima
Domaćica večeri Anna Wintour ponovno je pokazala da se ne boji riskirati i obukla Chanel haljinu sa šljokicama, dok je jednaku hrabrost i sklonost romantičnoj gotici pokazala Christina Ricci u kreaciji Zac Posen.
Chanel pogodak bila je haljina koju je nosila Freida Pinto, koja kombinira holivudski glam četrdesetih godina prošlog stoljeća sa tipičnim muškim modnim dodatkom - kravatom. Chanel promašaj dogodio se Kirsten Dunst koja nam je nalikovala na snašu koja je zalutala na crveni tepih sasvim slučajno, jer su joj ovčice pobjegle u tom smjeru. Kritičare je pak podijelila Chanel kreacija koju je nosila Blake Lively, koja je cijelu večer provela u društvu Karla Lagerfelda. Nama se ipak sviđa za promjenu vidjeti Blake u maniri grčke božice.
Prekrasna Natalia Vodianova došla je u društvu Valentina Garavanija i u haljini s potpisom njegove kuće, na kojoj su spretno iskombinirani plisir, perje i šljokice. Odvažno, ali sa stilom, rekli bismo.
Ginnifer Goodwin pokazala je da vam nisu potrebni veliki novci kako biste izgledali glamurozno izabravši Topshop haljinu.
Diane Kruger je ostavila mnoge bez daha obukavši Jason Wu kreaciju, dok je Gucci haljina Jennifer Lopez pobrala uglavnom kritike. Neke dame nikako da shvate da stvari koje izgledaju savršeno na pisti, ne pristaju baš najbolje njihovoj tjelesnoj konstituciji.
U totalne promašaje ubrojali bismo i Serenu Williams, Rosie Huntington Whiteley, Mary-Kate Olsen i Fergie.
Tko su vaše favoritkinje?

Gisele Bundchen

Anna Dello Russo

Naomi Campbell

Daphne Guinness

Sarah Jessica Parker

Salma Hayek

Chloë Sevigny

Hilary Rhoda

Stella McCartney

Eva Mendes
Iman

Gwyneth Paltrow

Rihanna

Madonna

Maggie Gyllenhaal

Kate Hudson

Rashida Jones

Naomi Watts

Anna Wintour

Christina Ricci

Freida Pinto
Kirsten Dunst

Blake Lively

Natalia Vodianova i Valentino Garavani

Ginnifer Goodwin

Diane Kruger

Jennifer Lopez

Serena Williams

Mary-Kate Olsen

Rosie Huntington Whiteley

Fergie

Chanel Iman
Leighton Meester

Florence Welch

Ashley Olsen

Bee Shaffer

Beyonce

Demi Moore

Doutzen Kroes

Ciara

Emma Stone

Isla Fisher

Kerry Washington
Amy Adams

Liv Tyler

Miranda Kerr

Sarah Burton

Shalom Harlow

Sofia Vergara

Taylor Swift

Alicia Keys

Ashley Greene

Brooklyn Decker

Christina Hendricks
Claire Danes

Crystal Renn

Dakota Fanning

Dianna Agron

Elizabeth Banks

Jessica Stam

Jessica Alba

Emma Roberts

Isabel Lucas

Jennifer Hudson

Kristen Stewart

Jessica Szohr

Karen Elson

Lea Michele

Karolina Kurkova

Lily Aldridge

Lucy Liu

Tory Burch

Vera Wang

Zoe Saldana

Michelle Williams

Milla Jovovich
Rosario Dawson

Nicole Richie

Penelope Cruz

Renee Zellweger

Mia Wasikowska
A.S.
foto: Getty Images
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!