TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.5.2011.
Kako izgledaju zvijezde dok se šminkaju, šišaju, oblače...? Činjenicu da savršen izgled na svečanim događanjima zahtjeva malu pomoć sa strane, znala su i braća Grimm, koji su Pepeljugu uz pomoć dobre vile i par zamaha čarobnim štapićem učinili princezom. Danas, par stoljeća kasnije, pripreme za Met Gala, jedan od najglamuroznijih događaja godine, započinju dosta slično. Većina dama, al
Budući da je Anna Wintour bila jedan od glavnih domaćina Met Gala večeri, Vogue.com je objavio ekskluzivne fotografije Pharrella Williamsa, Coco Rocha, Chanel Iman, La La Vazquez, Christophera Kanea i Alexe Chung u njihovim pripremama za gala večer.
Tko su bile njihove dobre vile te kako su tekle pripreme, pogledajte na fotografijama.
***

Pharrell Williams se prvo ošišao kod Johnnya Cakea,
.jpg)
uslijedilo je odjevanje Yves Saint Laurent odijela i cipela
.jpg)
te je naposljetku, uz pomoć ženske ruke cijeli outfit upotpunio leptir mašnom.
***
.jpg)
Coco Rocha je svoje spremanje započela sa nanošenjem make upa uz pomoć vizažista Williama Murphya.
.jpg)
Oko zatvarača na Alexander McQueen haljini pomogao joj je njeni muž James Conran, te se Coca uz svog princa s osmijehom na licu uputila na crveni tepih.
***
.jpg)
Chanel Iman je spremanje započela u kupaonici Carlyle hotela odjevena u Dolce & Gabbana rublje,
.jpg)
dok je odabir savršene haljine pao na bijelu čipkastu D&G haljinu i Louboutin cipele.
.jpg)
Od uzuđenosti, u sobi hotela je napravila vlastiti tulum.
no, ubrzo se primila posla
.jpg)
i s malom tremom, zaputila na Met Gala.
***
Carmello Antony i La La Vazquez su prije događaja uživali u stanu,
.jpg)
te su se prije polaska još jednput uvjerili da su outfiti apsolutno savršeni.
***
.jpg)
Christopher Kane i Alexa Chung su također imali mali koktel party u Bowery hotelu prije odlaska na crveni tepih.
.jpg)
Alexa je McQueen haljinu upotpunila s Christopher Kane torbicom, koja je napravljena specijalno za ovu priliku, dok je Cristopher nosio odijelo iz vlastite kolekcije.
.jpg)
Budući da su pripreme uspješno završene, dizajner i poznata ikona stila zadovoljno su se uputili prema Metropolitan muzeju....
D.P.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!