TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 22.3.2022.
Ako ste zaljubljenica u modu, nakit i hand made proizvode za etiketom #MadeInBiH, sigurni smo da ste do sada čuli za Merjem i njen mali biznis izrade nakita.
Naime, radi se o nakitu s profila @mjewellerybox sa presimpatičnim komadima nakita, koji će svaka modna entuzijastica poželjeti dodati u svoju kutijicu. Dama koja je osnivačica ovog brenda je Merjem Podgorica, koja je zajedno sa sestrom pokrenula biznis 2014., dok je imala 19 godina. 8 godina nakon, brend je mnogo uznapredovao, a Merjem je sada i majka. Odlučili smo otkriti koji su njeni trikovi za organizaciju, kako izgleda njen jedan radni dan, koje lekcije o biznisu sada nosi sa sobom, a sve odgovore donosimo kroz ovaj bonjourastičan intervju.
Koje su prve tri stvari koje obavite nakon buđenja?
Nakon buđenja provjeravam koliko je sati, kako bih mogla planirati dan. Sa energičnim todlerima nikada se ne zna u koliko smo prethodnu večer zaspali, pa se jutarnja rutina odvija spontano, ovih dana najčešće oko 8, ali ako mi se posreći 8:30.
Zatim puštam muziku, playliste često variraju. I treća, najdraža stvar, jeste priprema doručka na videocallu sa sestrom. Za nas je takav dan već počeo u super raspoloženju.
Kojim lekcijama vas je naučio odgoj djeteta, koje možete iskoristiti u svakodnevnom životu?
Hmm, da se sav trud isplati i da ništa nije uzaludno, strpljenje je teška lekcija, ali kada se savlada, jako vrijedna. Možda to ne primijetimo u istom trenutku, ali svemu treba vremena.
Mali biznis koji ste započeli prije 8 godina, više nije tako 'mali'. Koja je formula vašeg uspjeha?
Hvala vam! Formula je biti dosljedan sebi, imati cilj, ne dopustiti da vas riječi drugih ljudi, koji ne idu vašim putem pokolebaju. Veliki je strah od nepoznatog, pogotovo u našem društvu, nerijetko drugi svoje strahove reflektuju na vas, ali vaš put je samo vaš i ne dopustite drugima da stoje na njemu. Smatramo da je pozitivna energija recipročna, te se od početka držimo van drame i bavimo samo svojim poslom.
Koji bi vaš savjet bio mamama koje bi željele pokrenuti svoj vlastiti biznis?
S tim da naš biznis (zajedno sa sestrom) nisam osnovala kao mama, već kao osoba sa 19 godina, pomalo mi je teško govoriti isključivo kao mama, obzirom da sam to naknadno postala. ?
Ali da mogu dati savjet onim osoba koje jesu majke, a i onima koje nisu: vjera u sebe, i baviti se onim što te ispunjava, ne dopustiti nikome da uništi iskru u vama zagarantovano vam nosi uspjeh. Što god želite raditi i pronalazite se u tome cijelim bićem, ljudi to prepoznaju i cijene. Djeca su osobe za sebe, kao i vi za sebe, i koliko god se želite posvetiti njima, isto toliko se trebate posvetiti i sebi kako bi bili zadovoljna i ispunjena majka.
Kako ste vi i vaš partner uspjeli balansirati roditeljstvo i posao?
Na sreću oboje nemamo fiksno radno vrijeme, obzirom da i on ima svoj biznis, pa se može desiti da radimo u 3 ujutro i u 3 popodne, za sada je lako i uspijevamo.
Kada radite sami za sebe, može se činiti lako, ali nasuprot, radite 24 h dnevno.
Savršen posao i radno vrijeme ne postoji, u sve se treba uklopiti, dobra organizacija je pola posla.
Kako na kraju dana izgledaju vaši rituali posvećeni samo vama?
Nakon što uspavam Ariana, ja postajem glavna! ? U tom vremenu za sebe nastojim se odmoriti, popiti čaj, gledati film ili seriju, ili završavam obaveze koje nisam stigla u toku dana.
Dam si oduška i na trenutak budem ona ista ja, prije nego sam postala mama.
* * *
Naslovna fotografija: Privatna arhiva
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Udobnost je jednog dana dobila novu definiciju... onu koja počinje dugmetom koje su one same izabrale.
Ne kroji je trend, ne diktira sezona već žena koja zna šta joj prija. Tkanina koja klizi niz rame je izbor. Boja koja odgovara raspoloženju. Poruka koju nosi samo ona.
Govorimo o udobnosti s karakterom. O onoj pidžami ili spavaćici koja nije slučajan komad u ladici, nego pažljivo birana uniforma za me time rituale. O komadu koji kaže: “Večeras biram sebe.”
Poseban Bonjour.boutique event u organizaciji Bonjour.ba i Alma Ras, dao je priliku 16 gošći da prezentuju osjećaj šta znači biti stvarno svoja. U ambijentu koji je mirisao na inspiraciju i pažnju, uz dozu poezije, smijeha, foto-kutka i goodie bagu iz snova, nastajala su djela od udobnosti, doslovno od tkanine do posljednjeg dugmeta.
Večer je započela toplim govorom dobrodošlice Ane Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba, a goste je srdačno pozdravila i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras.
Ana Ćavar, direktorice portala Bonjour.ba i Mervana Muhović, PR i marketing specijalistica kompanije Alma Ras
Kako su u konačnici izgledale njihove udobne priče? Pogledajte u nastavku.
Kolekcija TARA: za žene koje vole dom i sebe u njemu
Večer je započela njenim toplim riječima. Ana Ćavar je biralaTara pidžamu kao manifest svega što ova priča nosi, a to su toplina, kreativnost, zajedništvo i ženstvenost.
Tara sa širim krojevima, pamukom koji diše i dugmićima koji se ne gube, stvorena je za cozy trenutke. Ogrtač do listova? Da, i on je tu kad zatreba dodatna doza nježnosti.
Kolekcija IRIS: za snove koji traju i kad otvorite oči
Eda Bukvić odabirom plave Iris spavaćice kreirala je outfit za žene koje znaju reći sebi: “Večeras ne radim ništa i to je plan.”
Bh. glumica Amila Terzimehić kreirala je izdanje koje izgleda kao scena iz savremenog baleta. Svaki pokret u spavaćici Iris kod Amile će izgledati kao pažljivo koreografisan. Nježna tkanina, lagani tonovi… sve odražava Amilin umjetnički mir, onu vrstu mira koju nosite iznutra.
Elegantna i samouvjerena, Zerina Suyabatmaz odlučila se za Iris kao neko ko zna da minimalizam nije dosadan nego duboko smislen. Sve je bilo bez ijednog suvišnog detalja, a opet sa stilom koji se pamti.
Dodajmo ovome još jednu činjenicu, a to je da je Iris linija izrađena od modala, prirodnog vlakna poznatog po mekoći i prozračnosti, idealnog za osjetljivu kožu i sve one koje žele luksuz koji traje.
Kolekcija VANESA: kad udobnost nosi stav
Iman Karović birala je kompletVanesa u kojem će sigurno izgledati kao žena koja zna šta hoće i zna kako to reći bez riječi. Udobnost u njenoj izvedbi nije izgovor, nego stav. I da, izgledat će kao neko ko u ovoj pidžami donosi ozbiljno dobre odluke.
Izbor Maje Topčagić je bio razigran, ali precizan baš kao i njene fotografije. Maju u Vanesa kompletu zamišljamo kako već piše dnevnik u boji i sanja u HD rezoluciji.
Nikolina Sabljić odabrala je Vanesa pidžamu s jednostavnom elegancijom koja odašilje poruku: “Ovo je moje vrijeme.” Svaki detalj na njenom odabiru djeluje promišljeno, nježno i ženstveno.
Ono što liniju Vanesa čini posebnom nije samo to što je od 100% pamuka finije obrade, već i što svaka njena kombinacija djeluje kao da je skrojena upravo za taj dan: lagana kad želite mir, razigrana kad vam treba boja i uvijek spremna da vas prati u ritmu vašeg raspoloženja.
Kolekcija ARIA: full nježnost, ali sa stavom
Nježna boja, lagan kroj, a opet dovoljno upečatljivo da kažete: „Ovo je moja omiljena verzija mene.“ Magdalena Paradžik sebe vidi u Aria pidžami kao neko ko zna gdje se krije nježnost… u detaljima, u šapatima, u prvim gutljajima jutarnje kafe.
Merima Ikanović također birala je Aria pidžamu u kojoj planira pisati manifest udobnosti. Sve izgleda opušteno, ali zna da je pažljivo birano.
Aria je stvorena za one koje vole pastelne boje, trendy krojeve i čipku umjesto klasične gume. Satenske mašnice? Da, i to je dio ovog stylish paketa.
Kolekcija HELENA: klasika koja se ne objašnjava, nego osjeća
Glumica koja živi svaki kadar čak i kad je kući, bez šminke je Hana Zrno. U kombinaciji Aria + Helena, Hana se odlučila za udoban set kao žena koja zna da je najbolji plan za večer onaj koji uključuje ogrtač, masku za lice i tišinu.
Voditeljica koju vežemo za televizijsku eleganciju, Dejana Rosuljaš je ovdje u potpuno drugom moodu. Dejana je odabrala Helena pidžamu u kojoj će izgledati kao da je cozy njena nova religija i niko je neće moći razuvjeriti.
Kombinacija za žene koje ne vole pola rješenja. Emina Bašić Poljak u Heleni dat će vibe da je sve već posložila i garderobu i misli i raspoloženje. Ona je birala pidžamu kao manifest stila, a stil u ovom slučaju znači pamuk sa dodatkom elastina, bezvremenski kroj i čipku koja daje onaj diskretan, ali moćan šarm.
Helena je odabir kad želite izgledati elegantno, a osjećati se kao kod kuće.
U svijetu u kojem se često traži da budemo produktivne, dorađene i “na visini zadatka” ovaj koncept vraća stvari na početak. Na emociju. Na udobnost. Na autentičnost.
Pidžame iz ove kolekcije nisu nastale da prate trendove, već da prate vas kad zaspite s knjigom, kad plešete u kuhinji bosi, kad konačno kažete “večeras ništa ne moram”.
Možda je pravo pitanje za kraj: kako bi izgledala pidžama koju biste vi osmislili? Ako osjećate da je vrijeme da i vaša udobnost dobije ime, oblik i dugmad po vašem izboru… znate gdje početi.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!