TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 2.10.2024.
Ugodno jesensko sunce i miris kave izmamili su jučer, 1. listopada, brojne Mostarke i Mostarce na plato Mepas Mall centra, gdje je, u suradnji s Franckom, obilježen Međunarodni dan kave.
Ovo već tradicionalno druženje, okupilo je mnoštvo posjetitelja koji su od jutarnjih sati uživali u mirisima i okusima omiljenog tamnog napitka.

Franckovi profesionalni baristi pripremali su za sve goste brojne šalice Franck Crema turske kave, Superiore espresso kave s Rainforest Alliance certifikatom te ukusne alkoholne i bezalkoholne koktele na bazi čaja od kamilice i đumbira, kao i Cold Brew kave. Uz osmijeh na licu, baristi su rado educirali posjetitelje o savršenom načinu pripreme kave u vlastitom domu.


“Mi u Francku uvijek se rado odazovemo pozivu da doprinesemo obilježavanju Međunarodnog dana kave, posebno ovdje u Mostaru, gdje je kava neizostavan dio svakodnevice. Drago nam je vidjeti da je kava još uvijek snažan društveni simbol u Bosni i Hercegovini,” kazao je Timur Kahrović, barista iz Francka.

Prvi dan listopada također se obilježava kao Međunarodni dan starijih osoba što je bio povod da se događaju pridruže brojni umirovljenici grada Mostara.


Također, medicinsko osoblje na platou besplatno je mjerilo šećer u krvi i krvni tlak.
“Ovdje danas provodimo besplatne promotivno - preventivne aktivnosti za sve građane, s ciljem edukacije i prevencije određenih zdravstvenih stanja,” naglasila je Kristina Perić, glavna medicinska sestra Doma zdravlja Mostar, dodavši: “Kava može biti vrlo korisna za mentalno zdravlje, ako se konzumira umjereno, a vrlo često nam svima izmami osmijeh na lice.”
Program na platou centra bio je obogaćen glazbenom atmosferom i nastupom HKUD-a “Sv. Ante Cim”, čije su vesele članice predstavile svoju bogatu baštinu.

Da kava može biti inspiracija za umjetnost, potvrdila je Karla Ćosić, akademska grafičarka i profesorica likovne kulture, koja je tijekom događaja kreirala sliku koristeći kavu kao medij.

Tradicionalno druženje uz kavu dodatno su obogatili Philips, Leda voda i slastičarnica Lana, koji su posjetiteljima ponudili osvježenje i slatke zalogaje pod toplim zrakama jesenskog sunca.

Što Međunarodni dan kave znači za Mepas Mall, objasnili su iz marketinga Mepas Mall centra: “Mostar i kava, pa to je jedna posebna priča, koja je, vjerujemo, poznata i izvan našeg lijepog grada. Upravo zato je obilježavanje Međunarodnog dana kave, u suradnji s Franckom, jedan vrlo poseban dan za sve nas u Mepas Mall centru. Uvijek nam je drago okupiti drage Mostarce, kao i goste iz drugih gradova, na opuštenom druženju uz šalicu odlične kave. Vidimo se i sljedeće godine na istom mjestu, u isto vrijeme.”
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!