TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 23.1.2025.
Želite li da svaki dan započnete s fokusom i energijom? Mel Robbins je otkrila jutarnju rutinu koja nije samo još jedna u nizu. Ubrzo je postala viralna, gdje je mnoge djevojke već uvode u svoju svakodnevicu i dijele svoja iskustva na Tik Toku i Instagramu.
Mel Robbins podcaster, motivacijska govornica i autorica knjige The 5 Second Rule, poznata je po svom praktičnom pristupu produktivnosti i ličnom razvoju. Njena jutarnja rutina odražava filozofiju preuzimanja akcije i prevazilaženja oklijevanja. Mel tvrdi da je potrebno da na samo jedan dan isprobamo njenu šestostepenu jutarnju rutinu, koja će nam napuniti energiju za cijeli dan i dati želju da i sutra ponovimo isto. 
Foto: @melrobbins
Ustajanje odmah nakon alarma
Predugo zadržavanje u krevetu nakon buđenja ne samo da potiče pretjerano razmišljanje, već i povećava anksioznost i može pogoršati simptome depresije. Umjesto toga, ustajanje odmah donosi osjećaj kontrole i pomaže vam da započnete dan s pozitivnijim stavom. Nemojte pritiskati snooze alarma jer to narušava vaš ciklus spavanja.
Foto: @bibi_breslin
Raspremanje prostora oko vas
Najjednostavniji način da unesete disciplinu u svoje jutro jeste da pospremite krevet i prostor oko sebe. Ovo ne samo da stvara osjećaj reda već uklanja vizualni nered koji često doprinosi stresu. Ovaj korak će vam također pomoći da date sebi prostora prije nego što uronite u digitalni svijet.
Foto: @josefinevogt
Nabacite sebi u ogledalu
Iako na prvi pogled može djelovati smiješno da sami sebi ujutro date high five pred ogledalom, Mel to ističe kao ključan korak. U svojoj knjizi The High 5 Habit, potkrijepljenoj naučnim istraživanjima, objašnjava kako ovaj jednostavan gest može pomoći u reprogramiranju mozga da se usmjeri na samopouzdanje i pozitivnu podršku prema sebi.
Foto: @josefinevogt
Hidratacija prije svega
Konstantan podsjetnik na to koliko je čaša vode prva stvar ujutro ključna za naš svakodnevni ritam. Gotovo svako istraživanje o jutarnjim rutinama ističe važnost hidratacije, a Mel posebno naglašava da je ovo neizostavan korak. Uz to, preporučuje da kofein odložimo 1-2 sata nakon buđenja kako bismo tijelu dali vremena da se prirodno razbudi.
Foto: @ martineakersveen
Jutarnje sunce
Jutarnje svjetlo resetuje vaš unutrašnji sat, povećava energiju i poboljšava mentalno zdravlje čak i kada je oblačno. Izađite vani ili stanite ispred prozora što je prije moguće ujutro jer ovo može potpuno promijeniti vaš dan.
Foto: @hannahschonberg
Kretanje tijela
Bilo da se radi o šetnji, istezanju ili treningu, jutarnje kretanje poboljšava raspoloženje, bistri um i čini vas produktivnijim. Samo nekoliko minuta može potpuno promijeniti vaše raspoloženje i pripremiti vas za dan.
Foto: @marianapetersz
***
Naslovna fotografija: @pollyhey
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!