TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 21.3.2020.
Meghan Markle je naše simpatije dobila zahvaljujući svojoj ulozi u seriji Suits, zatim kroz objave na svojoj lifestyle stranici, a kasnije i svojim gestama, kao i modnim i beauty odabirima za vrijeme svoje uloge vojvotkinje od Cambridgea.
Nerijetko nam je kroz svoje rituale i postupke pokazala svoju jednostavnost, istančan ukus i plemenitost, a zalaganje za pozitivne priče i osnaživanje žena, kao i humanitaran duh postali su važan dio njenog djelovanja.
To ju i čini sjajnim kandidatom za preporuku naslova koje vrijedi pročitati, a koje je otkrila upravo u jednom od postova za The Tig.
Od odličnog poslovnog bestellera, preko knjiga koje će vam pomoći suočiti se sa svakodnevnim izazovima koje sa sobom donosi vrijeme pa sve do alegorija koje donose nestvarno slikovitu sliku o životu i ljudima – ova lista ima sve.
Jeste li vi pročitali već ijednu od ovih knjiga?
The Motivation Manifesto - Brendon Burchard
Autor ove knjige među stranicama uporno ističe koliko je važna naša Osobna Sloboda za naše osobno i poslovno ostvarenje. Kada govori o osobnoj slobodi, misli na emocionalnu, vremensku, socijalnu, financijsku, duševnu slobodu. Također ističe dvije borbe koje čovjek vodi, a sastoje se od slike koju široke mase imaju o nama i od straha i nesigurnosti koji se kriju unutar nas. Upravo kroz ovu knjigu Brendon nas savjetuje kako pobijediti na putu do osobne slobode te probuditi moć u nama.

The Four Agreements: A Practical Guide to Personal Freedom - Don Miguel Ruiz
U ovoj knjizi, autor bestselera Don Miguel Ruiz otkriva izvor samoograničavajućih uvjerenja koja nas odmiču od radosti i stvaraju nepotrebnu patnju. Na temelju drevne Toltekove mudrosti, Četiri sporazuma nude snažan kodeks ponašanja koji može brzo pretvoriti naše živote u novo iskustvo slobode, istinske sreće i ljubavi. Prevedena je na više od 46 svjetskih jezika te drži predznak bestsellera već desetljećima.

The Little Prince - Antoine de Saint-Exupery
Moralna alegorija i duhovna autobiografija, 'Mali princ' je knjiga koja bezvremenskim šarmom pripovijeda priču o malom dječaku koji napušta sigurnost vlastitog sićušnog planeta kako bi putovao svemirom, učeći hirove ponašanja odraslih kroz niz izvanrednih susreta. Kaže se kako bi ju trebali pročitati tri puta u životu jer se naše perspektive uporno mijenjanju: kao dijete, kao mlada odrasla osoba i kao starija odrasla osoba.

Who Moved My Cheese? - Spencer Johnson
Jedan od najpoznatijih poslovnih bestsellera i poslovni klasik koristi jednostavnu priču da otkrije duboke istine o suočavanju s promjenama, tako da možete uživati uz manje stresa i više uspjeha u svom poslu i u svom životu.

The Tao of Pooh - Benjamin Hoff
Autor Benjamin Hoff pokazuje da je filozofija Winnie-the-Pooha u skladu s principima taoizma i pokazuje kako te principe možete koristiti u svakodnevnom životu. Kroz sjajan i duhovit dijalog s voljenim Pooh medvjedom i njegovim drugovima, autor ovog bestsellera s lakoćom i velikom snagom objašnjava da je taoizam, premda kao daleki i tajanstveni koncept, tako blizu i praktičan kao naša zdjela za jutarnji doručak.

TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!