TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 19.8.2014.

Za vikend smo iskoristili priliku i kratko se družili s dizajnericom Selmom Starfinger u njenom studiju (Vrazova 4) u Sarajevu. U studiju u kojem je odlično iskorišten svaki centimetar prostora, izložene su Selmine kreacije – od tunika od najfinijeg materijala do jakni izrađenih od prave kože. Obzirom da je većina kreacija u crnoj boji, uz pokoje iznenađenje u tamno zelenoj i bež, ostali smo veo

Za vikend smo iskoristili priliku i kratko se družili s dizajnericom Selmom Starfinger u njenom studiju (Vrazova 4) u Sarajevu. U studiju u kojem je odlično iskorišten svaki centimetar prostora, izložene su Selmine kreacije – od tunika od najfinijeg materijala do jakni izrađenih od prave kože. Obzirom da je većina kreacija u crnoj boji, uz pokoje iznenađenje u tamno zelenoj i bež, ostali smo veoma iznenađeni kada se sinoć na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala pojavila Martina Saira Konaković u Selma Starfinger kreaciji.

Priznajemo, znali smo da će Martina jednu večer na crveni tepih odjenuti kreaciju ove dizajnerice, i nakon naših zamišljanja haljine rađene u repovima (poput prepoznatljivih Seliminih tunika), kombinacije kože i tila, sve to naravno u crnoj boji, Selma nas je itekako ugodno iznenadila kreacijom u kombinaciji žute i crne boje.

01

Zabave s Martinom i dizajnericom Selmom nikada ne nedostaje

„U sinoćnjoj kreaciji Selme Starfinger sam se osjećala tako ženstveno, jer izrađena je od materijala koji je uistinu čaroban i u njemu se osjećate tako posebno. Ovo je ujedno i njeno prvo predstavljanje na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala i mislim da je njena kreacija uljepšala sinoćnju večer i druženje s prijateljima.“, rekla nam je Martina koja je uz kreaciju birala cipele Stuart Weitzman te clutch torbicu u Alexander McQueen potpisu.

04

Martini je sjajno pristajala kreacija izrađena od dva dijela, suknje i topa. Top je u gornjem dijelu rađen strogim linijama na način da dodatno naglasi struk, a suknja je izrađena u naizgled nemarnim valovima, no koji su itekako promišljeno postavljeni upravo na takav način. Ispod suknje je provirivao til u crnoj boji, a suknja je sa strane imala i crnu crtu cijelom dužinom što je na kraju ova dva komada spojilo u jednu skladnu cjelinu.

05

06

Govoreći o frizuri Ensar i Sanjin su (očekivano) još jednom napravili sjajnu priču. Prepoznali su da haljina zahtijeva jednostavnost i pravilnost, tako se Ensar odlučio za podignutu kosu koja je dodatno istaknula crni top, dok se i Sanjin odlučio na jednostavan make-up, tek nešto zlatne nijanse na kapcima, kako ništa ne bi zasjenilo (ne)savršenu simetriju kreacije.

07

08

Martina s dizajnericom Selmom Starfinger na crvenom tepihu

Foto: Armin Čolo


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!