TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.8.2014.
Za vikend smo iskoristili priliku i kratko se družili s dizajnericom Selmom Starfinger u njenom studiju (Vrazova 4) u Sarajevu. U studiju u kojem je odlično iskorišten svaki centimetar prostora, izložene su Selmine kreacije – od tunika od najfinijeg materijala do jakni izrađenih od prave kože. Obzirom da je većina kreacija u crnoj boji, uz pokoje iznenađenje u tamno zelenoj i bež, ostali smo veo
Za vikend smo iskoristili priliku i kratko se družili s dizajnericom Selmom Starfinger u njenom studiju (Vrazova 4) u Sarajevu. U studiju u kojem je odlično iskorišten svaki centimetar prostora, izložene su Selmine kreacije – od tunika od najfinijeg materijala do jakni izrađenih od prave kože. Obzirom da je većina kreacija u crnoj boji, uz pokoje iznenađenje u tamno zelenoj i bež, ostali smo veoma iznenađeni kada se sinoć na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala pojavila Martina Saira Konaković u Selma Starfinger kreaciji.
Priznajemo, znali smo da će Martina jednu večer na crveni tepih odjenuti kreaciju ove dizajnerice, i nakon naših zamišljanja haljine rađene u repovima (poput prepoznatljivih Seliminih tunika), kombinacije kože i tila, sve to naravno u crnoj boji, Selma nas je itekako ugodno iznenadila kreacijom u kombinaciji žute i crne boje.

Zabave s Martinom i dizajnericom Selmom nikada ne nedostaje
„U sinoćnjoj kreaciji Selme Starfinger sam se osjećala tako ženstveno, jer izrađena je od materijala koji je uistinu čaroban i u njemu se osjećate tako posebno. Ovo je ujedno i njeno prvo predstavljanje na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala i mislim da je njena kreacija uljepšala sinoćnju večer i druženje s prijateljima.“, rekla nam je Martina koja je uz kreaciju birala cipele Stuart Weitzman te clutch torbicu u Alexander McQueen potpisu.

Martini je sjajno pristajala kreacija izrađena od dva dijela, suknje i topa. Top je u gornjem dijelu rađen strogim linijama na način da dodatno naglasi struk, a suknja je izrađena u naizgled nemarnim valovima, no koji su itekako promišljeno postavljeni upravo na takav način. Ispod suknje je provirivao til u crnoj boji, a suknja je sa strane imala i crnu crtu cijelom dužinom što je na kraju ova dva komada spojilo u jednu skladnu cjelinu.


Govoreći o frizuri Ensar i Sanjin su (očekivano) još jednom napravili sjajnu priču. Prepoznali su da haljina zahtijeva jednostavnost i pravilnost, tako se Ensar odlučio za podignutu kosu koja je dodatno istaknula crni top, dok se i Sanjin odlučio na jednostavan make-up, tek nešto zlatne nijanse na kapcima, kako ništa ne bi zasjenilo (ne)savršenu simetriju kreacije.


Martina s dizajnericom Selmom Starfinger na crvenom tepihu
Foto: Armin Čolo
TEKST: Ada Ćeremida
Postoji nešto u sarajevskim novembarskim vikendima, neka vrsta tihe dramaturgije grada.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Grad je opet u svom prepoznatljivom ritmu. Prostorima se krećemo kao kroz memorijske mape: film kao terapija, galerijski prostor kao tišina, koncert kao oslobađanje, pozorište kao razgovor koji nismo znali da nam treba.
6 događaja posljednjeg ovog vikenda:
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Suočavanje s prošlošću u Meeting Pointu
Tri dana u Meeting Pointu otvaraju se filmom Muškarci ne plaču u petak u 18:00, prikazanim u znak sjećanja na producenta Damira Ibrahimovića, kao snažna studija ratne traume i unutrašnjeg oprosta, uz razgovor Jasmile Žbanić i Alena Drljevića nakon projekcije.
Subotnja večer donosi Gospodina Nika protiv Putina, danskog kandidata za Oscara® koji prati tihu, opasnu pobunu jednog učitelja protiv propagande, nakon čega publika razgovara s producentom Radovanom Sibrtom.
Program se zatvara u nedjelju filmom To je bila samo nezgoda, novim Panahijevim ostvarenjem nagrađenim Zlatnom palmom, trilerom koji kroz potisnuta sjećanja, paranoju i osvetu iscrtava najtamnije zone sjećanja, tačno onako intenzivno kako ovakav vikend i treba završiti.
Hana Dujmović: “Nostalgija djetinjstva” u Historijskom muzeju BiH
Nakon uspjeha prethodne izložbe u Strasbourgu, Hana Dujmović se ovog petka vraća Sarajevu s radovima koji se čitaju kao dnevnik odrastanja u fragmentima: tišina, igra, strah, toplina, nestanci i povratci.
Dress code: crno. Jer publika ovdje nije samo posjetilac, nego dio ritualnog performansa.
I da, u ponedjeljak na Bonjour.ba izlazi naš intervju s Hanom, jedan od onih razgovora u kojima se umjetnost i biografija stapaju bez granice.
Manifesto: “Prodavnica praznine i skladište nježnosti”
Jusuf Hadžifejzović i Lamija Halilagić otvaraju izložbu koja sučeljava dva pojma prazninu i nježnost i postavlja pitanje šta se događa kada se ta dva svijeta nađu u istom prostoru.
Manifesto ostaje jedna od rijetkih galerija u gradu koja svako otvaranje pretvara u mali kulturni događaj, a ova postavka obećava upravo to: prostor gdje tišina ima svoju težinu, a nježnost svoju formu.
U posjeti kod gospodina Greena u SARTR-u
Komad o samoći, predrasudama i potrebi za pripadanjem, koji se čita kao intimna lekcija o tome kako nas odnosi liječe tamo gdje to ne očekujemo.
Igraju Miodrag Miki Trifunov i Alban Ukaj duo koji na sceni drži pažnju bez da podigne ton. Predstava koja se vraća na repertoar uvijek znači isto: publika je tražila još.
Završna noć festivala Dani Jurislava Korenića u Kamernom teatru 55
Večer posvećena teatru koji je živio svojim ritmom, ima svoj šarm: voditelj programa je Nedim Džinović, a završnica pripada Gudačkom kvartetu Kamernog teatra 55, ansamblu koji je ostavio generacijski trag od vremena kada su bili Sarajevski gudački kvartet do današnjeg kolektiva.
Nakon koncerta slijedi druženje u Klubu Kamernog uz DJ LEMANDIER-a i koktel, idealan kraj festivala koji je ove godine donio neočekivanu toplinu i hrabru liniju programa.
Partibrejkersi u Cinemas Slogi
Ako želite energiju stare škole, onu sirovu, bez filtera, bez nostalgije samo energiju koja se troši, znoji i nosi Partibrejkersi se vraćaju na binu Sloge.
Kultni bend čiji su koncerti uvijek više lični nego scenski, i čije pjesme Sarajevo zna napamet. Ovo je onaj koncert koji se ne planira: samo se pojaviš.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!