TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 9.12.2024.
SARTR ove sedmice postaje domaćin spektakularne operske predstave "Maria Callas," kojom italijanski Nestor Theater Company donosi život svjetski poznate operne dive na scenu.
Predstava će biti izvedena 10. i 11. decembra u 20 sati, a već izaziva veliko interesovanje među ljubiteljima umjetnosti. Predstava "Maria Callas", u režiji Kevina Arduinija, oslikava život ove svjetski poznate sopranistice – njen uspon na scenu, susrete s poznatim umjetnicima, kao i intimnu borbu između karijere i privatnog života.
Reditelj Kevin Arduini opisao je predstavu kao emotivnu priču ispričanu kroz različite umjetničke forme: "Kroz predstavu “Maria Callas” autorski i glumački tim oslikava život svjetske operne dive Marie Callas. Oslikavamo njen stvarni život, na našoj sceni Callas se susreće za različitim poznatim umjetnicima. Kroz teatarski jezik prikazujemo kako je postala svjetska sopranistica.

Osim toga želja je bila oslikati njen najintimni, privatni život i unutrašni svijet. Radi se o jednoj dihtomiji, Callas kao žene i kao umjetnice, mislim da smo uspjeli prikazati kako njenu umjetničku slojevitost, tako i njenu vulnerabilnost kao žene, koja je uvijek imala potrebu da bude voljena. Na sceni Maria Callas je bila nepobjediva svjetska operna zvijezda, a u privatnom životu je bila duboko uslovljena ličnim odnosima, posebno odnosom sa njezinim roditeljima.

Uloge u opernoj predstavi ostvaruju: Debora di Vetta, Chiara Dell'Omo, Alice Schiavo, William Diego Schiavo, Danilo Paris, Romano Pigliacelli, Naomi Vassallo, Giorgio Collepardi, Jenny Siragusa, Manuel Caruso, Bianca Mantovani, Marzio Datti, Pierluigi Cerilli, Francesca Bracaglia, dok produkciju potpisuje Nestor Theater Company di Kevin Arduini.
Kupovina ulaznica se vrši preko platforme karter.ba, cijena ulaznica za učenike i studente je 5KM, ulaznice sa studentskim popustom je moguće kupiti na blagajni SARTR-a.
* * *
Naslovna fotografija: @mathildegoehler
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!