TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.11.2019.

Uvijek nam je zabavno detaljnije istraživati ideje i dizajnere iza kreativnih ručnih radova koje pronalazimo online, a priča o brendu DStone izmamila nam je osmijeh na lice.

Iza ovog unikatnog nakita profinjenog dizajna i izrađenog od poludragog kamenja u kombinaciji s pozlatom, srebrom, kožom i drvetom kriju se Elvedina i Vildana.

Profinjenost, nenametljivi šarm minimalizma i elegancija svakog komada razlog su zašto će se ovaj brend dopasti svakoj dami koja, kada je u pitanju odabir nakita, igra na kartu sofisticiranosti. O samoj DNA brenda, ideji koja se krije iza cijele priče, razgovarali smo s Elvedinom koja zajedno s mamom kreira ovaj nakit koji ćete poželjeti u vlastitoj kolekciji.

***

Tko se krije iza brenda DStone?

Iza DStone stoje mama i kćerka. Kreativnost i ljubav prema umjetnosti je bila uvijek prisutna. Nekad je to značilo da izradimo nakit u želji za odgovarajućim komadom za neku odjevnu kombinaciju ili priliku, a onda smo došle do momenta kada je to izazvalo zainteresovanost prijatelja i nekih drugih ljudi iz okruženja da imaju nešto takvo ili bar slično. I tako je sve počelo. Razmišljale smo kako bismo najbolje realizovali svoje ideje. Na tom našem kreativnom putu otkrile smo poludrago kamenje... i zaljubile se. To je naš početak. Iskreno, nismo ni sanjale da ćemo biti tu gdje smo danas - registrovan biznis i sve više prepoznat brend!

Vildana i Elvedina, osnivačice DStone brenda

Nismo ni sanjale da će nas DStone dovesti do sjajnih, divnih ljudi - OREA tim, Aida Redžepagić, One Piece Concept store (Abu Dhabi), žene iz krojačkog salona "Dina" u Papagajci, divna Jozefina iz krojačkog salona "Verde"... mnogih, mnogih drugih i svih onih s kojim svakodnevno komuniciramo.

Kada ste prepoznali izradu nakita kao posao kojim se želite baviti? Kako teče podjela poslova u vašem timu?

Od početka smo sve radile zajedno i iz našeg stana - osmišljavanje logotipa, naziva i pakovanja, dizajniranje i izrada nakita, fotografisanje nakita i slično. Još uvijek je tako. Koristile smo i koristimo svo znanje koje imamo iz raznih oblasti - od ekonomije, IT-a, fotografije do dizajna. I nakon tri godine, iako se naše uloge jesu "definisale", opet, na kraju, sve radimo zajedno.


Koliko je vremena potrebno za izradu jednog komada DStone nakita?

Izrada jednog komada nakita zavisi od toga da li imamo potreban materijal ili ne. Nastojimo u slobodno vrijeme imati spremne komponente koje nam pomažu da budemo poprilično brze kada pristigne narudžba. Uglavnom se radi o 7 dana najduže. Važno je napomenuti da su neke stvari limitirane te se ne mogu napraviti ponovo. Nekada u tome i leži sva čar.


Što je bila inspiracija i što ćemo sve pronaći u vašoj novoj kolekciji?

Naša nova kolekcija je nekako lagana i lepršava - odražava ženstvenost, lakoću i prozračnost.


Iako svakodnevno pratimo svjetske trendove, nastojimo unijeti nešto drugačije i sudeći po svemu, u tome uspijevamo. Uglavnom dobivamo pohvale da je naš nakit totalno drugačiji od onog što je ovdje dostupno. Nekad je u pitanju kombinacija boja kamenja, nekad se radi o jedinstvenoj tehnici, ali od svega navedenog najviše je, vjerojatno, primjetna ustvari naša ljubav prema poludragom kamenju i sav uloženi trud.


Inspiraciju za neke od kolekcija smo dobile upravo od naših kupaca, s kojima nekad zajedno izrađujemo najbolji komad nakita za posebnu priliku ili nešto što su zamislili. I tri godine kasnije, svaka narudžba nam je jednako važna, a volimo ovaj posao i između ostalog zbog toga što nam omogućava susret s različitim ljudima i iz različitih industrija.


Model: Lejla Pešković


Model: Lejla Pešković

Radove bh.brenda DStone možete pogledati i na njihovoj službenoj Facebook stranici.


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!