TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 20.11.2023.
Neke od nas još od djetinjstva su se voljele zajedno igrati s maminom ili šminkom starije sestre.
Vremenom je igranje preraslo u malo ozbiljnije zahtjeve da jedna drugu našminkamo za date, party ili čak neko zajedničko fotkanje da bismo se zabavile. Vjerujemo da se među ljubiteljima makeupa još uvijek kriju povremeni momenti želje da se zajedno "igrate" šminkajući i tako pripremu za zabavu i važan sastanak dodatno začinite.
S obzirom na to da nam je sada ipak, više nego dok smo bile djevojčice, važno da taj makeup izgleda dobro, donosimo vam nekoliko savjeta koji će od vas napraviti prave male makeup artiste.
Priprema kože
Koristite blagi čistač prilagođen tipu kože prijateljice. Temeljito uklonite nečistoće s lica kako bi se osigurala čista podloga za šminku. Nakon čišćenja, nanesite lagani hidratantnu kremu ili serum koji odgovara tipu kože. Hidratizirana koža će omekšati površinu lica i tako olakšati nanošenje šminke.
Manje proizvoda
Kada počnete sa šminkanjem fokusirajte se na naglašavanje crta lica. To može značiti naglasak na jednom dijelu, poput očiju ili usana, umjesto da preopteretite sve dijelove proizvodima.
Koristite manje šminke za prirodniji izgled, ali i kako bi vam bilo lakše upravljati količinom proizvoda koju nanosite. Mnogo će lakše biti dodati proizvode i potamniti određeni dio nego ukloniti višak šminke.
Dominantni dio lica
Odredite dominantni dio lica na koji želite staviti veći naglasak. To mogu biti oči, usne ili čak jagodice. Ostatak šminke neka bude suptilan.
Na primjer, ako su oči fokus, usne i ostatak lica mogu imati neutralnije ili blage boje. Usredotočite se na ravnotežu između dominantnog dijela lica i ostatka šminke. Ako su oči izražene, usne neka budu u neutralnijim nijasnsama ili obrnuto kako biste postigli skladan izgled.
* * *
Naslovna fotografija: @carodaur
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!