TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 29.8.2021.
Ako vam se često desi kao nama da noćne kreme magično pronalaze dom u ladici radnog stola, ruževi zauzimaju većinu prostora na mašini za pranje veša, a serumi zauzimaju mjesto na noćnom stoliću, vrijeme je za neke promjene.
Tačnije, kreiranjem funkcionalnih sistema koji pojednostavljuju vašu rutinu, možete izbjeći taj nepotreban stres.
Savjet 1:
Sa bilo kojim područjem kojeg organizujete - ormarom, kuhinjom ili, u ovom slučaju, beauty proizvodima - prvi korak je da sve, a mislimo na apsolutno sve proizvode, stavite na jedno mjesto jer da biste se pripremili za uspjeh u organizaciji, važno je započeti sa čistom paletom, što znači da se sve mora ukloniti iz ladica, radnih ploča i ormara prije nove i poboljšane strategije.
Savjet 2:
Kada vam je sve vidljivo, vrijeme je da provjerite datume isteka i izbacite sve što je isteklo.
Sada najteži dio: ako niste koristili taj proizvod najmanje šest mjeseci, vrijeme je da se oprostite od njega i ostavite proizvode koje zaista koristite.
Savjet 3:
Zabavan dio počinje sa kategorijama i oznakama. Pronađite sistem koji najbolje organizira vaše proizvode u kategorije koje za vas imaju smisla. S tim da probate malo preciznije imenovati, umjesto proizvoda za lice, imenujte nešto specifičnije poput losiona i seruma.
Savjet 4:
Kada je sve kategorizirano, vrijeme je da sve vratite natrag. Odaberite rješenja za skladištenje poput makeup organizatora koja imaju smisla u vašem prostoru i osiguravaju da vaši svakodnevni proizvodi ostanu lako dostupni. Dajte prioritet proizvodima koje najviše koristite i stavite ih na najistaknutije mjesto.
Savjet 5:
Ukoliko ste u mogućnosti nabavite sto za šminkanje sa ladicama ili izdvojite poseban kutak samo za beauty dio. Ne samo da ćete se frizurom i šminkom osjećati wow, već je i odličan način za organiziranje vaših proizvoda.
Posjedovanje prostora za beauty proizvode i makeup znači da možete postaviti sve proizvode na jedno mjesto i imati nadohvat ruku sve dok se spremate.
Neke od najlakših i najefektnijih načina organizacije beauty proizvoda donosimo u nastavku.
ORGANIZATOR ZA LADICE
Organizatori ladica pomažu pri grupiranju određenih vrsta proizvoda. Također, ovaj tip organizatora vam omogućuje slaganje proizvoda okomito što štedi prostor.
Osim toga, na mnogim modelima možete kupiti dodatne organizatore, tako da vaš beauty kutak može rasti kako raste i kolekcija.
PROVIDNI ORGANIZATORI
Omogućuju da vidite svoje beauty proizvode - uostalom, ako ih vidite, veća je vjerovatnoća da ćete ih koristiti.
Također, tegle u različitim veličinama odlične su za organiziranje svih sitnica i beauty proizvoda.
DRŽAČ MAKEUP ČETKICA
Organizacija četkica za makeup stalni je problem - mogu se nakupiti, brzo se zaprljaju, a onda se stalno postavlja pitanje kako osigurati da se vaše četkice ne izgube. Razmislite o kupovini posudice, teglice ili čak posebnih organizatora koji imaju različite odjeljke - na ovaj način možete držati makeup četkice za oči, usne i lice odvojeno. Također, iskoristite ranije korištene svijeće i u njihove posudice spremite svoje četkice.
ČUVAJTE LAKOVE ZA NOKTE NA LETVAMA ZA SLIKE
Ukoliko imate mnoštvo lakova za nokte, na kojima bi vam i saloni za manikuru pozavidjeli, umjesto da ih sve držite u nekoj velikoj kutiji, upotrijebite letve za sliku kako biste ih prikazali kao da su umjetnička djela.
STAVITE OZNAKE NA LADICE ILI KUTIJE
Napravite jednostavne naljepnice za proizvode za lice, proizvode za oči i proizvode za usne ili, ako želite, sortirati svoje beauty proizvode prema brendu.
REDOSLIJED SKLADIŠTENJA U LADICE
Najčešće korištene proizvode poredajte slijeva nadesno i prema redoslijedu onoga što koristite za brže jutarnje rutine.
ORGANIZACIJA SJENA ZA OČI PREMA TONOVIMA I RUŽEVA PREMA NIJANSI
U danima koji zahtijevaju poseban izgled, može biti teško pregledati vaše desetine paleta sjena ili pretraživati onu posebnu nijansu ruža koju ste nekada davno koristili. Cijenit ćete da vaše palete sjena i ruževa budu grupirane po toplim, hladnim tonovima i neutralnim tonovima kada znate tačno šta pokušavate kreirati.
***
Naslovna fotografija: @riorganize
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!