5 odličnih savjeta kako organizirati beauty i makeup proizvode i ideje kako to jednostavno i brzo uraditi
Tekst:Ilda Lihić-Isović
BEAUTY SAVJETIAko vam se često desi kao nama da noćne kreme magično pronalaze dom u ladici radnog stola, ruževi zauzimaju većinu prostora na mašini za pranje veša, a serumi zauzimaju mjesto na noćnom stoliću, vrijeme je za neke promjene.
Tačnije, kreiranjem funkcionalnih sistema koji pojednostavljuju vašu rutinu, možete izbjeći taj nepotreban stres.
Savjet 1:
Sa bilo kojim područjem kojeg organizujete - ormarom, kuhinjom ili, u ovom slučaju, beauty proizvodima - prvi korak je da sve, a mislimo na apsolutno sve proizvode, stavite na jedno mjesto jer da biste se pripremili za uspjeh u organizaciji, važno je započeti sa čistom paletom, što znači da se sve mora ukloniti iz ladica, radnih ploča i ormara prije nove i poboljšane strategije.
Savjet 2:
Kada vam je sve vidljivo, vrijeme je da provjerite datume isteka i izbacite sve što je isteklo.
Sada najteži dio: ako niste koristili taj proizvod najmanje šest mjeseci, vrijeme je da se oprostite od njega i ostavite proizvode koje zaista koristite.
Savjet 3:
Zabavan dio počinje sa kategorijama i oznakama. Pronađite sistem koji najbolje organizira vaše proizvode u kategorije koje za vas imaju smisla. S tim da probate malo preciznije imenovati, umjesto proizvoda za lice, imenujte nešto specifičnije poput losiona i seruma.
Savjet 4:
Kada je sve kategorizirano, vrijeme je da sve vratite natrag. Odaberite rješenja za skladištenje poput makeup organizatora koja imaju smisla u vašem prostoru i osiguravaju da vaši svakodnevni proizvodi ostanu lako dostupni. Dajte prioritet proizvodima koje najviše koristite i stavite ih na najistaknutije mjesto.
Savjet 5:
Ukoliko ste u mogućnosti nabavite sto za šminkanje sa ladicama ili izdvojite poseban kutak samo za beauty dio. Ne samo da ćete se frizurom i šminkom osjećati wow, već je i odličan način za organiziranje vaših proizvoda.
Posjedovanje prostora za beauty proizvode i makeup znači da možete postaviti sve proizvode na jedno mjesto i imati nadohvat ruku sve dok se spremate.
Neke od najlakših i najefektnijih načina organizacije beauty proizvoda donosimo u nastavku.
ORGANIZATOR ZA LADICE
Organizatori ladica pomažu pri grupiranju određenih vrsta proizvoda. Također, ovaj tip organizatora vam omogućuje slaganje proizvoda okomito što štedi prostor.
Osim toga, na mnogim modelima možete kupiti dodatne organizatore, tako da vaš beauty kutak može rasti kako raste i kolekcija.
PROVIDNI ORGANIZATORI
Omogućuju da vidite svoje beauty proizvode - uostalom, ako ih vidite, veća je vjerovatnoća da ćete ih koristiti.
Također, tegle u različitim veličinama odlične su za organiziranje svih sitnica i beauty proizvoda.
DRŽAČ MAKEUP ČETKICA
Organizacija četkica za makeup stalni je problem - mogu se nakupiti, brzo se zaprljaju, a onda se stalno postavlja pitanje kako osigurati da se vaše četkice ne izgube. Razmislite o kupovini posudice, teglice ili čak posebnih organizatora koji imaju različite odjeljke - na ovaj način možete držati makeup četkice za oči, usne i lice odvojeno. Također, iskoristite ranije korištene svijeće i u njihove posudice spremite svoje četkice.
ČUVAJTE LAKOVE ZA NOKTE NA LETVAMA ZA SLIKE
Ukoliko imate mnoštvo lakova za nokte, na kojima bi vam i saloni za manikuru pozavidjeli, umjesto da ih sve držite u nekoj velikoj kutiji, upotrijebite letve za sliku kako biste ih prikazali kao da su umjetnička djela.
STAVITE OZNAKE NA LADICE ILI KUTIJE
Napravite jednostavne naljepnice za proizvode za lice, proizvode za oči i proizvode za usne ili, ako želite, sortirati svoje beauty proizvode prema brendu.
REDOSLIJED SKLADIŠTENJA U LADICE
Najčešće korištene proizvode poredajte slijeva nadesno i prema redoslijedu onoga što koristite za brže jutarnje rutine.
ORGANIZACIJA SJENA ZA OČI PREMA TONOVIMA I RUŽEVA PREMA NIJANSI
U danima koji zahtijevaju poseban izgled, može biti teško pregledati vaše desetine paleta sjena ili pretraživati onu posebnu nijansu ruža koju ste nekada davno koristili. Cijenit ćete da vaše palete sjena i ruževa budu grupirane po toplim, hladnim tonovima i neutralnim tonovima kada znate tačno šta pokušavate kreirati.
***
Naslovna fotografija: @riorganize
Tekst: Ilda Lihić-Isović