TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.11.2017.
Crveni ruž instant priziva holivudski glamur i baš kao i kada tražite vaše nove omiljene traperice, potrebno je provesti jedno cijelo poslijepodne na odjelu kozmetike kako biste pronašli onaj pravi kojim ćete biti vjerni godinama. Veličina i oblik usana, oblik lica i boja kože, sve su to segmenti koji igraju veliku ulogu u donošenju odluke.
Crveni ruž je vječni klasik, bez obzira na trendove, naš stil ili dob, a volimo ga jer i dodatno naglasi naš osmijeh. Danju ga nosimo uz malo maskare i neurednu pundžu, a za svečane prilike uz valove u kosi i haljinu s otvorenim leđima. Biraju ga i poznate dame, koje su ga učinile svojevrsnim osobnim pečatom i u potpunosti savladale vještinu nanošenja i nošenja crvenog ruža. Kojim tubicama su one vjerne, donosimo u nastavku.
Kendall Jenner
Isprobajte: Estée Lauder Pure Color Envy Sculpting Lipstick Envious ruž
Beyonce
Isprobajte: Lord & Berry Vogue Lipstick Red ruž
Gwen Stefani
Isprobajte: L'Oréal Infallible Ombre Matte Lipstick Disturb 006 + MAC's Lipglass Russian Red ruževe
Léa Seydoux
Isprobajte: Lancôme Rouge in Love ruž
Rihanna
Isprobajte: MAC's Ruby Woo ruž
TEKST: Bonjour.ba
Estetika, preglednost i iskustvo kupovine kakvo zaslužuje svaka beauty entuzijastica – dobrodošli na novu digitalnu adresu najpoznatije parfumerije u BiH.
Zamislite mjesto gdje su luksuz, elegancija i tehnologija isprepleteni u savršen sklad. Mjesto gdje se klikom otvaraju vrata svijeta najfinijih parfema, luksuzne njege kože i make up brendova koji kroje ljepotu modernog doba.
Plaza parfumerija, kultna destinacija za sve ljubitelje beauty proizvoda, upravo je lansirala svoj redizajnirani web shop, sofisticiran, intuitivan i dizajniran da odgovori na najviše estetske i funkcionalne zahtjeve.
Na www.plaza.ba, iskustvo online kupovine sada podsjeća na šetnju najluksuznijim beauty kutkom neke evropske metropole. Novi dizajn donosi prozračan i pregledan izgled, naglasak na vizualima proizvoda i personalizirano korisničko iskustvo.
Kupci sada s lakoćom mogu provjeriti dostupnost artikala po poslovnicama, pratiti stanje svojih loyalty bodova – cvjetića, te uživati u jasnijoj prezentaciji akcija, noviteta i ekskluzivnih ponuda.
“Željeli smo kreirati prostor koji ne samo da prezentira proizvode, već koji priča priču svakog brenda koji zastupamo. Web shop nije više samo alat za kupovinu – on je naš digitalni butik, produžetak identiteta Plaza parfumerije” - poručuje Selver Fajković, marketing menadžer Plaza parfumerije.
Redizajnirani web shop Plaza parfumerije nije samo nova stranica, to je nova era beauty kupovine u BiH. Elegantna, promišljena i digitalno besprijekorna. Luksuz je konačno stigao online i izgleda savršeno!
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa PLAZA parfumerija.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!