TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 25.1.2022.

Koja je prva asocijacija koju imate kada čujete riječ makovnjača? Sigurni smo da vam pred oči dolazi prizor toplih, mekanih i mirisnih štrudlica od maka. Međutim, ukoliko ste dio skincare zajednice na Instagramu, onda sigurno znate, ili ste i same dio zajednice, koja pod hashtagom #makovnjače okuplja zadovoljne korisnice Mak Skincare proizvoda za njegu kože.

 

 

Mak Skincare je bosanskohercegovački brand koji pod ovim imenom postoji nešto manje od godinu dana, a iskustvo u kozmetičkim formulacijama usavršava još od 2012. godine. Po mnogo čemu jedinstven i prepoznatljiv, Mak Skincare je brand koji je svjetske skincare trendove učinio dostupnim i na našem tržištu. Kombinacija prirodnih i aktivnih sastojaka čine formulacije Mak Skincare proizvoda jedinstvenim i učinkovitim. Ljepota sa stavom, ujedno je, i parola ovog mladog bh. branda.

 

Ono po čemu su, vjerovatno, i najprepoznatljiviji jeste njihov čuveni skidač šminke i čistač lica Naked Face, koji na revolucionaran način u roku 30ak sekundi skida i najtvrdokorniju, vodootpornu šminku bez da kožu isušuje i iritira. To je prvi skidač šminke, ovog tipa, proizveden od strane jednog bh. branda, a od skoro ga možete pronaći i ekskluzivno u svim dm poslovnicama.

 

 

 

 

Na policama dm-a, možete pronaći i njihov čuveni Allure serum koji u sebi sadrži moćni bakuchiol – prirodnu alternativu retinolu a uz to sadrži i koenzim Q10 i najluksuznija ulja bogata karotenoidima. Prava anti-aging poslastica! Za masnokošce sklone nepravilnostima u vidu akni i crvenila, Mak Skincare, opet, nudi jedinstveno rješenje u vidu Moonlight seruma koji, ne samo da očarava svojom prekrasnom plavom bojom već i u svom sastavu sadrži kombinaciju ekskluzivnih sastojaka koji rade posao.

 

 

 

 

Ukoliko ste anti-aging entuzijasta i treba vam krema koju ćete, možda, poželjeti kombinovati sa Allure serumom, onda je tu Crème de la crème – bogata karotenoidima iz najprestižnijih kozmetičkih ulja argana, pasjeg trna, buritija, ulja ploda divlje ruže.

 

 

 

 

Detox i Rose Glow su maske u prahu, prve ovakve vrste na našem tržištu, a kombinacija su francuskih glina, praha mljevenih latica cvijeća, ayurvedskih biljaka i voćnih enzima. Rade po principu da sami pomiješate prah sa malo vode ili hidrolata i tako formirate pastu koju nanosite na lice kao masku. Rezultat je svježa i glatka koža pročišćenih pora.

 

 

 

 

Kako kažu iz Mak Skincare brenda, ono na šta su najponosniji jeste njihova Instagram zajednica. Njihov Instagram profil @mak_skincare je mjesto razgovora o koži, edukacija o sastojcima i razmjena iskustava.

,,Time se vraćamo na Makovnjače s početka priče. Kada stvarate zajednicu gdje okupljate zaljubljenike u skincare i zajedno radite na edukaciji i insistiranju na kvaliteti i funkcionalnosti – onda morate i ispuniti ta očekivanja svojim proizvodima.“ – poručuju iz Mak Skincare brenda.

 

 

* * * 
Fotografije: Mak Skincare Promo


Bonjour

Većina roditelja ovo radi pogrešno: Upozorenje dr. Ajle koje trebate znati prije ljeta

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Većina roditelja ovo radi pogrešno: Upozorenje dr. Ajle koje trebate znati prije ljeta Većina roditelja ovo radi pogrešno: Upozorenje dr. Ajle koje trebate znati prije ljeta

Sunčani dani su pred nama, a s njima dolazi i jedno važno pitanje koje mnogi roditelji sve češće postavljaju, a to je trebaju li djeca zaista nositi sunčane naočale?

 

Upravo zato smo u našoj rubrici Mame rulz, koja okuplja savjete, priče i podršku za roditelje, odlučili otvoriti ovu temu s osobom koja o njoj zna najviše.

Razgovarali smo s doktoricom Ajlom Pidro Mioković, specijalisticom oftalmologije i optometrije, magistricom menadžmenta u zdravstvu i mamom koja na vrlo posvećen način povezuje stručnost i roditeljsko razumijevanje.

 

 

Ajla već godinama educira roditelje kroz Instagram, gdje dijeli praktične savjete o zdravlju dječijih očiju, odgovara na pitanja i gradi zajednicu povjerenja. Zajedno sa sestrom Aidom Pidro Gadžo, objavila je i e-knjigu “Kako sačuvati vid djeteta u digitalnom dobu”, koja kroz primjere, istraživanja i smjernice pruža roditeljima alate za brigu o vidu njihove djece u svijetu ekrana.

 

suncane-naocale-djeca-ajla-pidro4_bonjour_ba
 

Zato smo joj postavili upravo ona pitanja koja najviše zbunjuju roditelje: kada treba obaviti prvi pregled, koje naočale zaista štite, šta je “lijeno oko” i koje su to zablude koje mogu ostaviti trajne posljedice na dječiji vid.

 

Da li djeca zaista trebaju sunčane naočale?

„Apsolutno, da“, jasno kaže Ajla na pitanje trebaju li djeca nositi sunčane naočale. 

Ajla:Dječije oči su osjetljivije na sunčevu svjetlost nego oči odraslih, a UV zrake mogu s vremenom oštetiti strukture oka. Kao što kožu štitimo kremom, tako bismo i oči trebali štititi kvalitetnim sunčanim naočalama. Nisu to samo modni detalji – to je zaštita koja će umanjiti dugoročni kumulativni efekat UV na oko.“

 

suncane-naocale-djeca-ajla-pidro2_bonjour_ba
 

Šta znači kada dječije oči upijaju više UV zraka?

Ajla: „Sočivo u oku djeteta je prozirnije i još nema onu prirodnu UV barijeru koju razvijamo s godinama. To znači da više štetnih zraka dolazi do dubine oka/retine, što povećava rizik od oštećenja u budućnosti. Ovo ne znači da dijete mora biti cijeli dan sa sunčanim naočalama... ali ako moramo da znamo kako ih zaštititi.“

Oprez: “igračke” naočale mogu nanijeti više štete

Ajla: „Zatamnjeno staklo širi zjenicu, a ako nema UV filter, onda još više UV zraka ulazi u oko. Uvijek savjetujem roditeljima da provjere oznaku 100% UV (ili UV400) zaštite i da naočale kupuju na provjerenim mjestima.“

Kada dijete treba prvi pregled?

Ajla: „Ako nema ranih problema ili porodične historije, prvi pregled bi trebalo napraviti oko 3. – 4. godine. Ali ako nešto primijetimo ranije – bježanje oka, jako suzenje, izbjegavanje gledanja u daljinu – treba reagovati odmah.“

 

 

Da li su svijetle oči zaista osjetljivije?

Ajla: „Da. Svijetle oči – plave, sive, zelene – imaju manje pigmenta koji prirodno štiti od svjetla, pa su osjetljivije. Takva djeca često žmirkaju na suncu. Kada im jednom ponudite sunčane naočale, često će ih tražiti sami, jer im gode.“

Lijeno oko se ne vidi, ali ostavlja posljedice

Ajla: „Dijete gleda normalno, ali jedno oko ne razvija dobar vid jer mozak ‘preferira’ drugo. Najčešće se ne vidi golim okom. Zato je važan sistematski pregled – jer mi to otkrijemo mjerenjima koja se ne mogu uočiti kod kuće.“

Najveći mit? Da naočale kvare vid

Ajla: „‘Neće nositi naočale da mu se oči ne ulijene’ – to je zabluda. Naočale ne kvare vid – one ga popravljaju. Bez njih, mozak ne dobija jasnu sliku i to može ostaviti posljedice, ne samo na vid nego i na uspjeh u školi ili socijalne interakcije.“

 

 

Postoji rok: do kada mozak “uči gledati”?

Ajla: „Vid se razvija do otprilike 7. godine života. Nakon toga, mozak više ne ‘uči’ gledati na isti način. Ako čekamo predugo, može biti kasno da ispravimo određene probleme poput ambliopije. Zato je ključan pregled do 4. godine života.“

 

suncane-naocale-djeca-ajla-pidro1_bonjour_ba
 

Zlatno pravilo za svakodnevnu zaštitu vida

Ajla: Boravak na dnevnom svjetlu i igra napolju – svakog dana, barem sat-dva. Ograničiti vrijeme pred ekranima, posebno u ranim godinama. Pravilo 20-20-20: svakih 20 minuta, gledati 20 sekundi u nešto udaljeno 6 metara. Te imati što bolje osvjetljenje kod rada na blizu!“

Kroz ovaj razgovor, doktorica Ajla Pidro nam je pokazala da se zdravlje dječijih očiju čuva svakodnevnim navikama, redovnim pregledima i znanjem. Nema mjesta čekanju. Nema mjesta mitovima.

 

ajla_pidro_2_bonjour_ba
 

Kako smo naučili: vid se razvija samo do određene dobi, sunčane naočale nisu dekoracija i “malo bježanje oka” nije uvijek bezazleno.

Zato je pravo vrijeme da postavimo pitanja, potražimo odgovore i napravimo male promjene koje će donijeti veliku razliku danas.

Ako želite više praktičnih savjeta o očuvanju vida, redovno ih možete pronaći na Instagram profilu doktorice Ajle, koji svakodnevno okuplja roditelje željne znanja i konkretne podrške.

Foto: @dr_ajla


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!