TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 25.1.2022.
Koja je prva asocijacija koju imate kada čujete riječ makovnjača? Sigurni smo da vam pred oči dolazi prizor toplih, mekanih i mirisnih štrudlica od maka. Međutim, ukoliko ste dio skincare zajednice na Instagramu, onda sigurno znate, ili ste i same dio zajednice, koja pod hashtagom #makovnjače okuplja zadovoljne korisnice Mak Skincare proizvoda za njegu kože.
Mak Skincare je bosanskohercegovački brand koji pod ovim imenom postoji nešto manje od godinu dana, a iskustvo u kozmetičkim formulacijama usavršava još od 2012. godine. Po mnogo čemu jedinstven i prepoznatljiv, Mak Skincare je brand koji je svjetske skincare trendove učinio dostupnim i na našem tržištu. Kombinacija prirodnih i aktivnih sastojaka čine formulacije Mak Skincare proizvoda jedinstvenim i učinkovitim. Ljepota sa stavom, ujedno je, i parola ovog mladog bh. branda.
Ono po čemu su, vjerovatno, i najprepoznatljiviji jeste njihov čuveni skidač šminke i čistač lica Naked Face, koji na revolucionaran način u roku 30ak sekundi skida i najtvrdokorniju, vodootpornu šminku bez da kožu isušuje i iritira. To je prvi skidač šminke, ovog tipa, proizveden od strane jednog bh. branda, a od skoro ga možete pronaći i ekskluzivno u svim dm poslovnicama.

Na policama dm-a, možete pronaći i njihov čuveni Allure serum koji u sebi sadrži moćni bakuchiol – prirodnu alternativu retinolu a uz to sadrži i koenzim Q10 i najluksuznija ulja bogata karotenoidima. Prava anti-aging poslastica! Za masnokošce sklone nepravilnostima u vidu akni i crvenila, Mak Skincare, opet, nudi jedinstveno rješenje u vidu Moonlight seruma koji, ne samo da očarava svojom prekrasnom plavom bojom već i u svom sastavu sadrži kombinaciju ekskluzivnih sastojaka koji rade posao.

Ukoliko ste anti-aging entuzijasta i treba vam krema koju ćete, možda, poželjeti kombinovati sa Allure serumom, onda je tu Crème de la crème – bogata karotenoidima iz najprestižnijih kozmetičkih ulja argana, pasjeg trna, buritija, ulja ploda divlje ruže.

Detox i Rose Glow su maske u prahu, prve ovakve vrste na našem tržištu, a kombinacija su francuskih glina, praha mljevenih latica cvijeća, ayurvedskih biljaka i voćnih enzima. Rade po principu da sami pomiješate prah sa malo vode ili hidrolata i tako formirate pastu koju nanosite na lice kao masku. Rezultat je svježa i glatka koža pročišćenih pora.

Kako kažu iz Mak Skincare brenda, ono na šta su najponosniji jeste njihova Instagram zajednica. Njihov Instagram profil @mak_skincare je mjesto razgovora o koži, edukacija o sastojcima i razmjena iskustava.
,,Time se vraćamo na Makovnjače s početka priče. Kada stvarate zajednicu gdje okupljate zaljubljenike u skincare i zajedno radite na edukaciji i insistiranju na kvaliteti i funkcionalnosti – onda morate i ispuniti ta očekivanja svojim proizvodima.“ – poručuju iz Mak Skincare brenda.

* * *
Fotografije: Mak Skincare Promo
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!