TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 11.9.2024.
New Balance i Loro Piana udružili su snage kako bi predstavili novi luksuzni model tenisica u kojem se susreću old money luksuz i sportska ležernost.
Ekskluzivni model koji je nastao ovom kolaboracijom, New Balance 990v6, sigurno je jedan od onih koji će sve modne insajderice i zaljubljenice u „ugly dad sneakers“ odmah dodati na svoju listu želja. Ovaj ležerni model New Balance tenisica presvučen je prepoznatljivim Pecora Nera vunenim materijalom koji definira brend Loro Piana, a koji je poznat po svojoj iznimnoj kvaliteti i udobnosti.
Cijena je oko 1.500 dolara po paru, po čemu je jasno da se radi o visokokvalitetnom proizvodu koji cilja na segment tržišta gdje se cijene sofisticiranost i luksuz. Tenisice će biti dostupne u Loro Piana buticima od 5. rujna.

Foto: @himichelleli
Ovaj potez nije iznenađujući, s obzirom na prethodne New Balance suradnje s brendovima poput Stone Islanda, Miu Miu i Junya Watanabe, koje su već pomogle u postavljanju temelja za sve veću prisutnost brenda New Balance u svijetu mode. No, partnerstvo s brendom Loro Piana postavlja nam pitanje kreće li se i Loro Piana prema nekim novim sferama kako bi postali pristupačniji masama, što je postala praksa mnogih luksuznih brendova.

Foto: @himichelleli
Iako su nas tenisice osvojile, nadamo se da Loro Piana ne ide u smjeru drugih luksuznih kuća te da će zadržati svoju prepoznatljivu kvalitetu i snagu tihog luksuza.
* * *
Naslovna fotografija: @himichelleli
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!