TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 11.9.2024.
New Balance i Loro Piana udružili su snage kako bi predstavili novi luksuzni model tenisica u kojem se susreću old money luksuz i sportska ležernost.
Ekskluzivni model koji je nastao ovom kolaboracijom, New Balance 990v6, sigurno je jedan od onih koji će sve modne insajderice i zaljubljenice u „ugly dad sneakers“ odmah dodati na svoju listu želja. Ovaj ležerni model New Balance tenisica presvučen je prepoznatljivim Pecora Nera vunenim materijalom koji definira brend Loro Piana, a koji je poznat po svojoj iznimnoj kvaliteti i udobnosti.
Cijena je oko 1.500 dolara po paru, po čemu je jasno da se radi o visokokvalitetnom proizvodu koji cilja na segment tržišta gdje se cijene sofisticiranost i luksuz. Tenisice će biti dostupne u Loro Piana buticima od 5. rujna.
Foto: @himichelleli
Ovaj potez nije iznenađujući, s obzirom na prethodne New Balance suradnje s brendovima poput Stone Islanda, Miu Miu i Junya Watanabe, koje su već pomogle u postavljanju temelja za sve veću prisutnost brenda New Balance u svijetu mode. No, partnerstvo s brendom Loro Piana postavlja nam pitanje kreće li se i Loro Piana prema nekim novim sferama kako bi postali pristupačniji masama, što je postala praksa mnogih luksuznih brendova.
Foto: @himichelleli
Iako su nas tenisice osvojile, nadamo se da Loro Piana ne ide u smjeru drugih luksuznih kuća te da će zadržati svoju prepoznatljivu kvalitetu i snagu tihog luksuza.
* * *
Naslovna fotografija: @himichelleli
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!