TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.8.2024.
L’Oréal Paris je zvanični makeup partner jubilarnog Sarajevo Film Festivala, koji se održava od 16. do 23. augusta.
Vodeći svjetski kozmetički brend nastavlja partnerstvo sa najznačajnijim festivalom filmske umjetnosti u regionu, slaveći kreativnost, umjetnost i snagu žena.
L’Oréal Paris će tokom trajanja festivala biti tu da inspiriše svaku ženu da zablista i osjeti se kao istinska zvijezda crvenog tepiha - “Jer ona to zaslužuje“.
L’Oréal Paris je brend koji je oduvijek zagovarao i slavio osnaživanje žena i koji se uz pomoć moderne vizije ženstvenosti suprotstavlja stereotipima i podržava sve žene na njihovom putu da se ostvare u skladu sa sopstvenim pravilima i željama. To neće izostati ni ovaj put - tokom trajanja festivala, tim vrhunskih makeup artista će kreirati sofisticirane i inspirativne lookove, ističući individualnu ljepotu svake žene i odajući počast njihovom neprocjenjivom doprinosu filmskoj umjetnosti.
Učešće na Sarajevo Film Festivalu je ujedno i prilika da brend koji personificira ultimativni glamur, ali i žensku moć i snagu, istakne podršku i ženama u našoj regiji.
„Ponosni smo što L’Oréal Paris nastavlja partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom! Pridružite nam se na proslavi filma, umjetnosti i glamura i otkrijte svijet vrhunske estetike i inovacija L’Oréal Parisa. Partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom, događajem koji dijeli naše vrijednosti promocije umjetnosti, kulturne razmjene i ljudskih prava, za nas je nešto sasvim prirodno.
I ove godine ćemo predstaviti bogato naslijeđe L’Oréal Parisa u svijetu ljepote, kreativnosti i inovacija, a posebno nas raduje i ekskluzivna zabava kojom slavimo naše partnerstvo. Sarajevo Film Festival je izuzetna platforma da inspirišemo i edukujemo žene u regionu i radujemo se što ćemo nastaviti da zajedno gradimo ovu priču“, rekao je Sebastian Aubert, generalni direktor Divizije proizvoda široke potrošnje u kompaniji L’Oréal Adria - Balkan, koja ujedno upravlja L’Oréal Paris brendom na devet tržišta u regiji, uključujući i Bosnu i Hercegovinu.
L’Oréal Paris prisutan je na najekskluzivnijim događajima, uključujući Kanski festival na kojem je zvanični makeup partner od 1997. godine, stavljajući svoju ekspertizu u dočaravanju ljepote u službu sedme umjetnosti. Ovaj čuveni brend već decenijama koristi crveni tepih i najpoznatija dešavanja širom svijeta kao platformu za promoviranje vrijednosti koje se nalaze u samom srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost, feminizam, ali i inkluzivnost i raznolikost.
L’Oréal Paris je mnogo više od brenda posvećenog samo ljepoti. To je brend koji daje moć ženama i pruža im podršku, kako uz pomoć najsavremenijih proizvoda iza kojih stoje vrhunska naučna dostignuća, tako i kroz inicijative i partnerstva kroz koje pokreće i unapređuje dijalog na temu jednakih prava i samopouzdanja.
Čuveni slogan „Jer ja to zaslužujem“, koji je skovan davne 1971. godine nije ništa manje relevantan danas. To je misija brenda, koja će biti ostvarena tek onda kada više ne bude trebalo podsjećati žene na to koliko su vrijedne. Do tada je L’Oréal Paris tu da ruši barijere između žena i njihovih ambicija i zajedno sa njima mijenja svijet na bolje.
O brendu L’Oréal Paris
Vodeći svjetski kozmetički brend, L’Oréal Paris pruža najbolje kad je riječ o luksuznoj ljepoti, dostupnoj na svim kontinentima. Zahvaljujući 110 godina naučnog istraživanja i inovacija, L’Oréal Paris predstavlja kompletan asortiman visoko naprednih kozmetičkih proizvoda s klinički dokazanom učinkovitošću i sigurnošću u pet kategorija: šminka, njega kože, njega kose, boja za kosu i njega za muškarce.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz rekordan broj govornika, preko 75 programskih segmenata i iskustvo koje nadilazi konferenciju – Dani komunikacija održat će se u Rovinju od 15. do 18. svibnja.
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju okupiti nekoliko tisuća sudionika! Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…
Samo su neki među komunikatorima globalne reputacije koji će se uskoro popeti na glavnu rovinjsku pozornicu, a njima će se na ostale četiri festivalske pozornice pridružiti niz domaćih i regionalnih stručnjaka – i niz popratnih sadržaja za nekoliko tisuća sudionika koji će obogatiti festivalsko iskustvo.
DKoin: Prva službena festivalska kriptovaluta u Hrvatskoj
Dani komunikacija prvi su festival u Hrvatskoj, a moguće i u Europi, sa službenom festivalskom kriptovalutom! Ova inovativna inicijativa u suradnji s Electrocoinom, prva hrvatska mjenjačnica kriptovaluta, osmišljena je kao most između svijeta tržišnih komunikacija i svijeta kriptovaluta i kao simbol sve snažnijeg povezivanja kreativne industrije s inovativnim tehnološkim rješenjima.
Sudionici koji na festivalu skeniraju QR kod na festivalu i verificiraju svoj račun na platformi Electrocoin automatski dobivaju 5 DKoina, koji se mogu zamijeniti za druge kriptovalute ili povući kao ekvivalent u eurima, te se kvalificiraju za nagradnu igru DKoin Toss i vrijedne nagrade.
Od 360° do plaže: Sva lica Dana Komunikacija
Više od 180 izvođača i više od 75 programskih segmenata raspoređenih na svim festivalskim lokacijama jamče da će ovogodišnji Dani komunikacija ponuditi sadržaj za svakoga. U fokusu su aktualne i relevantne teme: od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema.
Glavna pozornica u dvorani AAA, prepoznatljiva po svojoj 360° pozornici, ponovno će ugostiti vrhunske stručnjake iz cijelog svijeta. Dvorana BEE posvećena je najaktualnijim temama, dok DK LLLounge nudi ležerniji format uz interakciju sudionika i govornika. Novost su dvije nekonvencionalne pozornice na otvorenom – The POOLSIDE Stage uz bazene i The OTHER BEACH, gdje će se, ako to vremenski uvjeti dopuste, na plaži održavati dodjele prestižnih strukovnih nagrada.
Showtime
Središnja festivalska pozornica donosi vrhunsku produkciju upotpunjenu iskusnim voditeljima, koji će publiku voditi kroz najave glavnih zvijezda programa, ali i kroz proglašenja najboljih marketinških ostvarenja u sklopu strukovnih nagrada. Antonija Mandić, poznato lice dnevnog programa, ponovno će biti prisutna na glavnoj pozornici dvorane Hall AAA, a ove se godine dodjele nagrada sele na novu pozornicu THE OTHER BEACH. Neizostavna Ida Prester ove godine će voditi ceremonije dodjele nagrada IdejaX, Young Lions, Effie Croatia i MIXX Awards. Prvu festivalsku večer otvorit će dodjelom BalCannes priznanja za najbolje projekte iz regije dinamični dvojac Galeb Nikačević Hasci-Jare i Lela Laković.
Sjaj statua i plesnog podija
Nakon završetka dnevnog dijela programa, festivalski ritam ne usporava slijede večernji segmenti posvećeni proslavi najboljih u domaćoj i regionalnoj komunikacijskoj industriji. Dodjele strukovnih nagrada od proslave regionalne kreativnosti na BalCannesu, najboljeg od hrvatske kreativnosti na IdejiX te dodjela nagrada Young Lions, najboljih digitalnih ostvarenja MIXX-a do najučinkovitijih marketinških projekata natjecanja Effie označavaju vrhunac dana, a istovremeno su uvod u njegov opušteni završetak.
U četvrtak će se slavlje nastaviti u klubu Lone, gdje će DJ Rea i DJ Fynolla powered by INA rasplesati sudionike do kasno u noć. Petak je rezerviran za DJ Turka i DJ Medu powered by Antique, a festival će kulminirati završnim partyjem uz DJ Leggera i festivalske headlinere dostojnim zatvaranjem ovog trodnevnog okupljanja kreativne industrije.
Pokret i dobar provod
Kako bi dani puni predavanja i panela započeli i završili u najboljem mogućem ritmu, sudionike očekuju dvije opcije jutarnjeg razgibavanja – Pilates i Full-body Workout, uz već dobro poznatu i omiljenu jogu uz zalazak sunca. Uz opuštanje i fokus, dobro dođe i malo akcije: zato su večernji sati rezervirani za afterpartyje na sunčanoj plaži, ako to vremenski uvjeti dopuste, gdje glazba i more stvaraju savršenu pozadinu za neformalno druženje nakon programa.
Vremena je još malo, a svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera informacije o sudjelovanju mogu pronaći na web page Dani Komunikacija.
Foto: Emica Elveđi, Borna Jakšić, Matija Habljak
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!