TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.10.2022.
Francuski brend kozmetike za njegu tijela, lica i kose L'OCCITANE inspirisan je tajnama ljepote s juga Francuske i regijom Provanse.
Od vrijednosti koje ovaj brend zagovara, posebno se ističe ljubav i odnos prema prirodi i prema ljudima; kako prema konzumentima, tako prema zaposlenima i svim onim koji učestvuju i doprinose u skupljanju i proizvodnji prirodnih sastojaka. L’Occitane je posvećen zaštiti naše planete i odnosu prema ljudima koji je pun poštovanja.
S tim u skladu, L’Occitane BiH tim organizovao je prvi L’Occitane Experience Event s ciljem da dočara i prenese ove vrijednosti na zvanice tokom dvodnevnog druženja. Naime, 13. i 14.10. MGallery Tarčin Forest Resort, kojeg okružuje ljepote šume i prirode, ugostio je devet zvanica među kojima su neki od naših najpoznatijih influencera i predstavnika relevantnih medija.

Nakon okupljanja u L’Occitane trgovini u ARIA centru (bivšem BBI centru), gosti su se zaputili prema luksuznoj oazi odmora, Tarčinu Forest Resortu. Brand MGallery by Sofitel je ove godine otvorio prvi licencirani L’Occitane Spa u BiH što ga je učinilo savršenom lokacijom za L’Occitane Experience Event. Gosti su tako imali priliku iskusiti jedinstvene spa tretmane i masaže cijelog tijela.



Tokom eventa, održana je prezentacija nove Immortelle Precious linije za njegu kože lica koju karakterišu antioksidativna i anti-age svojstva eteričnog ulja smilja s Korzike. Ekološki dobiveno eterično ulje bogato je aktivnim molekulama s jedinstvenim anti-age efektom. Pored smilja, proizvodi nove linije uključuju ekstrakt leće za sužavanje pora i poboljšanje teksture kože te hijaluronsku kiselinu za dodatnu hidrataciju.
Immortelle Precious renovirana linija sastoji se od pjene za čišćenja lica, obogaćene vodice koja služi kao toner i prvi korak hidratacije, kreme za lice, kreme za područje oko očiju, te nove 'zvijezde' kolekcije Immortelle Precious Enriched Emulsion koja u sebi objedinjuje dejstva fluida i seruma za lice.



Nakon predstavljanja nove Immortelle Precious linije, gosti su učestvovali u umjetničkoj radionici koju vodi akademska grafičarka Alisa Čaber u organizacije Kutcha Concept Store gdje su imali priliku da naslikaju ličnu interpretaciju pejzaža Provanse.
Svečana večera obilježena je posebnim menijem ispirisanim sastojcima brenda L’Occitane koju je pripremio kuhar Sedad Dželilović. Experience Event je okončan u petak ujutro časom joge uz instruktoricu Ajlu Šaran.







* * *
Fotografije: L'Occitane Press
TEKST: Bonjour.ba
Muško zdravlje često postane prioritet tek kada tijelo povuče ručnu kočnicu.
Činjenica je da mnogi muškarci i dalje ne znaju prepoznati prve znakove da im tijelo pokušava nešto reći. Upravo zato je važno da sadržaj o muškom zdravlju postoji tokom cijele godine i tu je dm kompanija već godinama važan partner, jer dosljedno otvara teme o izazovima, navikama i pregledima koje muškarci često odgađaju.

Kroz razgovore sa stručnjacima i rad na ovoj temi, izdvojili smo sedam lekcija koje mijenjaju način na koji gledamo na muško zdravlje i Movember. One su konkretne, jasne i, najvažnije, korisne.
Većina muškaraca misli da je prvi ozbiljan signal problem s mokrenjem. Stručnjaci su nam objasnili suprotno. Rani simptomi su mnogo tiši, konstantan umor, pad koncentracije, rjeđe jutarnje erekcije, slabiji libido, promjene raspoloženja. To su detalji koje mnogi ignorišu, a upravo oni nose najviše informacija.

Jedna od najkorisnijih lekcija koju smo čuli: porodična historija može povećati rizike više nego što mislimo. Naime, određene bolesti u porodici, uključujući karcinom dojke, mogu imati veze s rizikom od agresivnijih vrsta karcinoma prostate. Drugim riječima: porodična historija je jednako važna kao simptomi.
Postoji percepcija da je muški pregled dug, neugodan i “za neki drugi dan”. Istina je potpuno drugačija. Detaljan pregled traje 10-15 minuta, a olakšanje koje donese često ukloni mjesece brige i nagađanja. To je manje od pauze za kafu, manje nego što provedete na telefonu, a može otkriti nešto što spašava godine zdravlja.

Simptomi upisani u pretragu nikada ne daju realnu sliku. Stručnjaci su jasno rekli: pretraga daje neke informacije, ali često produbljuje strah. Razgovor sa stručnjakom pojašnjava stvarnost.
Da, suplementi nisu “fitness dodatak”, nego podrška muškarcima. Određene amino kiseline, vitamini i mikronutrijenti učestvuju u metabolizmu hormona, šećera, masti i nitričnog oksida i zato mogu biti važan dio svakodnevne rutine.
Posebno su istaknuti:
L-arginin i L-citrulin – podrška metabolizmu nitričnog oksida,
Mivolis vitamin C + D3 + selen (produženo djelovanje),
Mivolis Omega-3 i Omega-6.

Kao praktičan svakodnevni izbor izdvojeni su i dmBio sokovi: jabuka i mango, cvekla, aronija i narandža.
Ukratko: suplementi i kvalitetni sokovi mogu pomoći muškarcima da održe balans u danima punim obaveza.

Ovo je lekcija koju su svi stručnjaci jednoglasno naglasili, samo iz različite perspektive: redovni pregledi, manje stresa, bolji san, redovna aktivnost, pravilna ishrana, suplementacija kada je potrebna. Tu nastaje prostor u kojem dm trgovine imaju važnu ulogu: kroz vitamine, minerale, magnezij, proizvode za oporavak nakon treninga i njegu kože, muškarci mogu lakše izgraditi svakodnevnu rutinu koja donosi stabilnost i dugoročnu dobrobit.

Fizička aktivnost je više od teretane i estetike. Tačnije, iako muškarci često treniraju “radi forme”,i zapravo rade mnogo više:
- podižu testosteron,
- poboljšavaju san,
- regulišu stres,
- stabiliziraju raspoloženje i
- ubrzavaju oporavak.
Uz to, dobili smo i vrlo praktičan savjet o ishrani nakon treninga: poslije vježbanja tijelu treba brza, lako dostupna energija.
Zato je preporuka da se poslije treninga posegne za Sportness proteinskim shakeom u kombinaciji s voćem, dok je Sportness Protein 50% čokoladica bolji izbor za duže aktivnosti, poput planinarenja ili zahtjevnijih dana.

Muško zdravlje ne počinje problemom. Počinje navikom da poslušate kada tijelo prvi put šapne. Movember svake godine podsjeti koliko je važno govoriti o ovim temama, ali stvarna promjena dešava se kada briga traje cijelu godinu u navikama, pregledima, razgovorima i malim izborima koje pravite svaki dan.
Upravo zato dm kompanija već godinama stoji uz priče koje ohrabruju muškarce da upoznaju svoje tijelo, prepoznaju rane signale i brinu o sebi onda kada je najvažnije.

Ako postoji trenutak da uradite nešto za sebe, pregled, trening, razgovor, rutina… onda je to sada.









Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa dm drogerie markt
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!