TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 26.10.2022.
Francuski brend kozmetike za njegu tijela, lica i kose L'OCCITANE inspirisan je tajnama ljepote s juga Francuske i regijom Provanse.
Od vrijednosti koje ovaj brend zagovara, posebno se ističe ljubav i odnos prema prirodi i prema ljudima; kako prema konzumentima, tako prema zaposlenima i svim onim koji učestvuju i doprinose u skupljanju i proizvodnji prirodnih sastojaka. L’Occitane je posvećen zaštiti naše planete i odnosu prema ljudima koji je pun poštovanja.
S tim u skladu, L’Occitane BiH tim organizovao je prvi L’Occitane Experience Event s ciljem da dočara i prenese ove vrijednosti na zvanice tokom dvodnevnog druženja. Naime, 13. i 14.10. MGallery Tarčin Forest Resort, kojeg okružuje ljepote šume i prirode, ugostio je devet zvanica među kojima su neki od naših najpoznatijih influencera i predstavnika relevantnih medija.

Nakon okupljanja u L’Occitane trgovini u ARIA centru (bivšem BBI centru), gosti su se zaputili prema luksuznoj oazi odmora, Tarčinu Forest Resortu. Brand MGallery by Sofitel je ove godine otvorio prvi licencirani L’Occitane Spa u BiH što ga je učinilo savršenom lokacijom za L’Occitane Experience Event. Gosti su tako imali priliku iskusiti jedinstvene spa tretmane i masaže cijelog tijela.



Tokom eventa, održana je prezentacija nove Immortelle Precious linije za njegu kože lica koju karakterišu antioksidativna i anti-age svojstva eteričnog ulja smilja s Korzike. Ekološki dobiveno eterično ulje bogato je aktivnim molekulama s jedinstvenim anti-age efektom. Pored smilja, proizvodi nove linije uključuju ekstrakt leće za sužavanje pora i poboljšanje teksture kože te hijaluronsku kiselinu za dodatnu hidrataciju.
Immortelle Precious renovirana linija sastoji se od pjene za čišćenja lica, obogaćene vodice koja služi kao toner i prvi korak hidratacije, kreme za lice, kreme za područje oko očiju, te nove 'zvijezde' kolekcije Immortelle Precious Enriched Emulsion koja u sebi objedinjuje dejstva fluida i seruma za lice.



Nakon predstavljanja nove Immortelle Precious linije, gosti su učestvovali u umjetničkoj radionici koju vodi akademska grafičarka Alisa Čaber u organizacije Kutcha Concept Store gdje su imali priliku da naslikaju ličnu interpretaciju pejzaža Provanse.
Svečana večera obilježena je posebnim menijem ispirisanim sastojcima brenda L’Occitane koju je pripremio kuhar Sedad Dželilović. Experience Event je okončan u petak ujutro časom joge uz instruktoricu Ajlu Šaran.







* * *
Fotografije: L'Occitane Press
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!