TEKST: Nevena Divčić

DATUM OBJAVE: 31.7.2024.

Na Sarajevo Film Festivalu smo od 16. do 23. augusta. To već svi znamo.


No, šta je sa ostalim danima ovog toplog mjeseca koji je pred nama? Sarajevo će vas obradovati brojnim koncertima i zabavama na otvorenom. S obzirom na to da kultura vlada Sarajevom ovog mjeseca i mi krećemo u ovu priču s detaljima o predstavama, koncertima i zabavama koje ne trebate propustiti. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ANINE BING (@aninebing)



Kultura na ulice 

U Općinu Novo Sarajevo 26. 8. u 20:30 sati, u okviru festivala “Kultura na ulice 2024!”, stiže premijera predstave "Tražim ulicu za svoje ime...", a drugo prikazivanje je u Općini Ilidža 30.8. u 21 sat.

"Pokušali smo se i sami staviti na mjesto pjesnika koje smo čitali i kroz apsurdne suprotnosti shvatiti šta je planet Sarajevo za nas. Zašto Ga je teško zavoljeti i zašto Mu se nemoguće ne vratiti?" - rekli su Ajla Bešić i Armin Behrem, autori predstave, a mi jedva čekamo doživjeti duh Izeta Kike Sarajlića kroz još jedno umjetničko djelo.

 



31.8. u 20:30 na Pozorišnom trgu Susan Sontag jedva čekamo uživati u poznatim melodijama iz Disney svijeta muzike u izvedbi orkestra Sarajevske filharmonije




U sličnom duhu nastavljamo dalje. Koncertom Amire Medunjanin, 31.7. zatvorene su Baščaršijske noći, a ako ste ga propustili obradovat će vas činjenica da imate priliku opet uživati u njenom glasu u okviru festivala Sarajevo Sevdah Soiree, na Žutoj tabiji.

Amira Medunjanin nastupa 20.8. a Festivalu će se pridružiti još i Alma Subašić, Eldin Huseinbegović, Jusuf Brkić, Zanin Berbić i Hanka Paldum.

 



Idemo dalje ka drugim žanrovima. 

U periodu od 15.8. do 24.8. na Trgu Oslobođenja - Alija Izetbegović, aktuelna je Ljetna ludinica u Sarajevu. Tokom dana pruža mogućnost uživanja u ukusnoj hrani, a u večernjim satima tu je prilika da se zabavite uz dobru muziku. Posebno se izdvaja duo DJ Soul i DJ Merakoon koji donose R'n'B ritam.

 



16.8. u S One Sky Lounge Rooftop susreću se Brown Sugar RnB i RNB CONFUSION. Požurite rezervisati svoje mjesto jer je broj ulaznica ograničen.

 



23.8. ljubitelji muzike će uživati uz dvojac After Affair u Titovoj ulici, a u okviru Garden of Dreams

 

* * *
Naslovna fotografija: @naidakadic


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!