TEKST: Bonjour.ba - PR
DATUM OBJAVE: 17.9.2025.
Makeup brendovi essence i Catrice priredili su pravi Pearl Hunt spektakl na Ohridu.
Bio je to trodnevni beauty event koji je okupio novinare i influencere iz cijele regije, pretvorio ga u zabavnu potragu za ljepotom, upotpunjenu najnovijim trendovima u beauty svijetu.
Već pri samom dolasku, uzvanici su znali da ih čeka nešto posebno: u sobama su ih dočekali goodie bagovi, mali saveznici u pustolovini koja je bila pred njima.
Osim vodootporne maskare koja je prkosila kiši i valovima, rumenila koje je darovalo svjež izgled i cijele palete proizvoda koji su uljepšavali svaki trenutak, tu je bila i posebno osmišljena beauty mapa. Ona je goste vodila kroz izazove, otkrivala im put do skrivenih bisera i dodala avanturi poseban šarm.
Prvi dio eventa bio je u znaku essence brenda i gusarske avanture. Gosti su postali pravi mornari i gusari, bacili se u hunt za zabavom i sudjelovali u izazovima koji su donijeli puno smijeha.
Pogledi s broda, ručak na splavu i energija ekipe donijeli su pravi trenutak u kojem je essence još jednom dokazao da njegova strategija, MAKE BEAUTY FUN, na ovom eventu zaživi u punom sjaju. Na brodu, uz glazbu i zabavu, ta poruka se pretvorila u MAKE BEAUTY LOUD!, glasnu, veselu i nezaboravnu essence avanturu.
Nakon gusarske avanture stigao je trenutak za pravi biser: makeup brend Catrice. Potraga je završena glamuroznom gala večerom, uz otkrivanje centralne dekoracije koja je simbolizirala eleganciju i bezvremenski šarm brenda.
Poseban highlight večeri bile su biserne ogrlice, dar obitelji koja čuva tajnu stvaranja ohridskog bisera. Ovaj trenutak dodatno je naglasio Catrice strategiju i snažan slogan OWN YOUR MAGIC, jer prava čarolija ljepote leži u autentičnosti i samopouzdanju.
Atmosferu su obogatili i nastup Nacionalnog ansambla Tanec, čija kolekcija od 3.000 autentičnih kostima svaki njihov nastup pretvara u poseban audio-vizualni doživljaj, te nezaboravan glas Tamare Todevske, koja je rasplesane pirate i mornare povela u noć.
Foto: PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!