TEKST: Bonjour.ba - PR
DATUM OBJAVE: 21.8.2025.
Sa velikim zadovoljstvom, L’Oréal Paris, svjetski brend ljepote, ponovo je prisutan na 31. Sarajevo Film Festivalu kao zvanični make up partner.
Ovo partnerstvo, koje traje već godinama, još jednom potvrđuje posvećenost L’Oréala Paris filmskoj umjetnosti, kulturnoj razmjeni i promociji temeljnih vrijednosti kao što su žensko osnaživanje, inkluzivnost i samopouzdanje.
„Zaista nam je zadovoljstvo što smo ponovo na Sarajevo Film Festivalu! L’Oréal Paris na najznačajniju filmsku smotru na ovim prostorima donosi najnovije trendove i ekspertizu na polju ljepote i inovacija. Ovo je još jedna prilika da istaknemo podršku ženama u našoj regiji, da ih inspirišemo, edukujemo i ohrabrimo da vjeruju u sebe“, Hana Vuković, Advocacy & Engagement Manager L’Oréala Paris
„Naš brend je tu da svakoj ženi omogući da zablista kao zvijezda sa crvenog tepiha kada god poželi, jer ona to zaslužuje!“
Partnerstvo koje slavi vrijednosti i umjetnost
Kao brend koji je mnogo više od posvećenosti ljepoti, L’Oréal Paris aktivno osnažuje žene duže od jednog vijeka, kombinujući vrhunsku naučnu izvrsnost i neprestane inovacije u svojim proizvodima sa inicijativama i partnerstvima koja pokreću dijaloge o jednakim pravima i samopouzdanju.
Partnerstvo sa Sarajevo Film Festivalom koji slavi filmsku umjetnost, vraća kosmopolitski duh, podstiče kulturnu saradnju i povezivanje, te doprinosi jačanju evropskih vrijednosti i ljudskih prava, ima izuzetan značaj za brend.
L’Oréal Paris je prepoznatljiv po prisustvu na događajima širom svijeta, od Kanskog festivala i Paris Fashion Weeka, do raznih dešavanja sa globalnim ambasadorkama. Modne piste i crveni tepisi služe kao platforma za promovisanje vrijednosti koje su u srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost i feminizam, inkluzivnost i raznolikost.
Na Sarajevo Film Festivalu tim profesionalaca L’Oréala Paris kreira nezaboravne lookove za goste i učesnike, demonstrirajući dugogodišnje iskustvo u oblasti ljepote, glamura i inovacija.
Ambasadorke L'Oréala Paris u kreacijama Armina Hadžića i Amne Hasanbegović
Poseban trenutak glamura dogodio se 20. avgusta na crvenom tepihu, kada su ambasadorke L’Oréala Paris Ida Prester, Olja Lević, Maja Bučanin zablistale u predivnim kreacijama bosanskohercegovačkog dizajnera Armina Hadžića i dizajnerice Amne Hasanbegović.
Njihova pojava na crvenom tepihu savršeno je spojila internacionalni glamur L’Oréala Paris sa lokalnim modnim talentom, ističući eleganciju i sofisticiranost koje brend zastupa.
„Jer ja to zaslužujem“ – Vječna misija osnaživanja
Čuveni slogan „Jer ja to zaslužujem“, skovan davne 1971. godine, i dalje je jednako relevantan. Inspirisan kreativnim genijem Ilon Specht, čiji život i djelo slavi kratki dokumentarac „Posljednja poruka Ilon Specht“, ovaj slogan je manifest koji je zauvijek promijenio oglašavanje i postao sinonim za osnaživanje žena. Misija L’Oréala Paris je da ukloni barijere između žena i njihovih ambicija, podstičući društveni i ekološki napredak.
Trendovi i inovacije L’Oréal Paris proizvoda na Sarajevo Film Festivalu
Na Sarajevo Film Festivalu, L’Oréal Paris predstavlja ključne novitete i lookove godine nudeći visoko učinkovite proizvode dostupne svima:
BIG DEAL MASKARA: Pruža nadogradiv volumen i dužinu trepavica, bez grudvica.
TRUE MATCH FOUNDATION: Tečni puder koji se prilagođava prirodnom tonu kože, obogaćen hijaluronskom kiselinom za hidrataciju.
ELSEVE HYALURON PURE: Šampon za masno tjeme i suhe vrhove, sa salicilnom i hijaluronskom kiselinom, za osvježenu kosu do 72 sata.
REVITALIFT LASER TRI-PEPTIDNI SERUM: Serum za korekciju znakova starenja sa ArgirelineTM Peptidom, Vitaminom C, Hijaluronskom Kiselinom i Tri-peptidima.
EXCELLENCE NUDES: Dugotrajne boje za kosu bez amonijaka, sa univerzalnim odsjajem koji pristaje svakom tenu, do 100% pokrivaju sijede.
Tim make up kreativnih profesionalaca L’Oréala Paris za make up lookove Festivala sugerira odvažnost crvenog karmina uz prozračan ten i duge crne trepavice naglašene crnim tušem za besprijekoran izgled crvenog tepiha. Za romantičnije ljetne festivalske noći, preporučuju nude roza nijanse ruža sa mat završetkom i glow tenom sa blago naglašenim rumenilom na jagodicama lica.
L’Oréal Paris ostaje posvećen svojoj misiji inspirisanja i edukovanja žena širom regiona, omogućavajući im da zablistaju kao zvijezde crvenog tepiha kada god požele.
Foto: Sanela Babić i Elvir Pandžić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Rhode i hype idu ruku pod ruku. Od kada je Hailey Bieber lansirala brend, svaki novi proizvod dolazi s armijom influensera, listama čekanja i viralnim GRWM videima.
Lip liner nije bio izuzetak, ali devet mjeseci kasnije pitanje nije zašto ga svi žele, nego da li on zaista zaslužuje mjesto u neseseru.
🪽🍋
Aplauz za rasprodaje: Hailey ponovo odigrala lekciju iz beauty marketinga
Nema tu slučajnosti. Hailey Bieber je od Rhode brenda napravila školski primjer kako se danas prodaje beauty: uz čekanje, uz dozu FOMO-a i uz perfektno upakovanu iluziju ekskluzivnosti. Teaseri, waitliste, “sold out” etikete… sve to viđamo godinama, ali rijetko ko to režira s ovakvom preciznošću.
@haileybieber yes chef 🙇🏼♀️ @rhode skin ♬ Messy - Lola Young
Hailey zna da je pola posla formula, a pola priča oko nje. Rhode Peptide Lip Liner tako nije lansiran kao običan proizvod, već kao mali kulturni event i zato se našao u košaricama prije nego što smo stigli procijeniti šta zapravo radi na usnama.
Sastojci: peptidi nisu samo buzzword
Koliko puta smo čuli “sadrži peptide” kao magičnu formulu? Previše. Ali u ovom slučaju vrijedi stati i pogledati bliže. Rhode Peptide Lip Liner zaista koristi peptide koji omekšavaju i podržavaju elastičnost usana, dok ekstrakt piskavice radi na vizuelnom efektu punoće.
U industriji gdje se buzzwordi često lijepi bez pokrića, ovdje ih ima smisla i tu se krije trik: proizvod se prodaje kao makeup, a zapravo ga mirne duše možete smatrati skincare-komponentom svoje rutine.
Realnost na usnama
Djevojke najviše hvale što je tekstura mekana i što blendanje ide kao od šale, a to nije nešto što često vidimo kod olovaka. Nijanse su pametno odabrane, dovoljno neutralne da odgovaraju širokom spektru tonova kože (opet, dobro naučena lekcija brenda nakon kritika da im fali inkluzivnosti).
Ali, hajde da budemo iskreni: ovo nije liner koji će preživjeti večeru, čašu vina i poljubac. Ako želite “bulletproof” konturu za usne… djevojke uglavnom kažu “tražite dalje”. Rhode je tu da vam usne izgledaju zdravo, hidratizirano i prirodno, a ne da ostane netaknute do jutra.
Viralni GRWM moment: kad je liner opet postao glavna tema
Negdje sredinom godine interes za liner se počeo smirivati i baš kad su ga mnogi već gurnuli na dno nesesera, Hailey je ubacila novi potez. U GRWM videu pokazala je kako Rhode Peptide Lip Shape ne koristi samo za usne, već i za konturisanje lica što je naravno instant izazvalo reakcije fanova koji su isprobali trik.
@melisekrem Lip liner as contour? 🤔 using the @rhode skin peptide lip shape in the shade “balance” as a lip liner AND a contour just like Hailey Bieber - I love the result! So easy and effortless ✨ what do you think of this makeup hack? #makeup #makeuptutorial #haileybieber #rhode #contour #makeuphack ♬ cinnamon girl lana del rey - lana del rey ୨୧
Rezultat? Boom. Viralni trenutak koji je podsjetio da Rhode zna ponovo zapaliti internet i mjesecima nakon lansiranja.
Presuda beauty insajdera
Da li hype opravdava stvarnost? Pa… i da i ne. Rhode lip liner je genijalan potez za sve koji vole spoj njege i makeupa. Formula je dovoljno dobra da opravda priču, a marketing dovoljno agresivan da vam se čini da ga MORATE imati. To nije slučajnost, to je beauty industrija u svom najboljem izdanju.
Hailey je odigrala potez koji bi mnogi brendovi voljeli kopirati, ali rijetki uspiju ovako elegantno spakovati skincare buzzworde i Instagram estetiku u jedan proizvod.
Za koga je onda ovaj liner? Za sve koji žele “blurani” clean girl efekt i osjećaj da su dio trenda. Za koga nije? Za one koji žele dugotrajnost i definiciju bez kompromisa. Ukratko: proizvod je dobar, ali priča oko njega je još bolja.
Zato za Hailey aplauz! Zna da ponekad nije važno koliko traje liner, nego koliko traje razgovor o njemu.
Foto: @danielllestrada
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!