TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 13.7.2025.
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Ljeto može biti čarobno osim kad pogledaš svoju kosu nakon nekoliko dana sunca, mora i klime. Suha, zamršena, bez sjaja? Da, zvuči poznato.
I prije nego što ponovo krenemo s klasičnim „šta sad?“ momentom odlučile smo stvari uzeti u svoje ruke. Pitale smo dm savjetnicu sve ono što obično guglamo u panici dan prije puta.
Rezultat? Odgovori koji pomažu. Proizvodi koji stanu u torbu i rutina zbog koje smo, po prvi put, stvarno spremne.
Prvo pitanje bilo je šta stvarno ponijeti, a da ne nosimo pola ormara?
Pokazala nam je bočicu i rekla: „Ovo uvijek ide sa mnom da definišem kosu i zaštitim je od topline u isto vrijeme.“
Balea Locken Styling Spray 2u1 koristi se i kao zaštita kad peglaš ili stilizuješ, ali i kad želiš da ti frizura ne nestane čim izađeš iz apartmana.
I da, nije samo za „lokne“, mi smo ga testirale i na talasima i na isfeniranoj kosi. Radi posao.
Drugo: šta ako ne koristiš peglu, a ipak želiš da ti kosa izgleda kao frizura?
Tu je iz torbe izvukla nešto što smo pomislile da je serum za lice. Bio je to Balea losion za definisanje kovrdža. Lagan, nenapadan, koristi se odmah nakon pranja. Rezultat? Prirodni talasi izgledaju kao da su namjerno tu.
A šta kad kosa mora ostati „tačno ovako“ cijeli dan?
Iskreno? Gelove smo planirale ostaviti u 90-im zajedno s mini šnalama i šljokicama, ali onda je rekla: „Probajte ovaj.“ U pitanju je bio Balea gel za kovrdžavu kosu koji zapravo izgleda kao da nije tu. Ne sjaji se, ne stvrdnjava, ne ostavlja trag. Samo zaključa ono što si već napravila.
Koristile smo ga kad smo znale da nas čeka dan pun hodanja, slikanja i promjena vremena.
Sljedeće pitanje: kako da operemo kosu, a da ne nosimo dodatni kofer?
Ovako: putna verzija Balea Sunny Side šampona i regeneratora 2u1. Male dimenzije i ono što nas je potpuno osvojilo, osvježavajuća citrusna nota limuna.
Dovoljno je nježan da ne izvuče posljednje atome hidratacije iz kose, a dovoljno praktičan da ne zauzme pola nesesera.
I posljednje, ali najvažnije: šta odmah nakon plaže?
Znamo kako kosa izgleda kad se osuši nakon mora… kruta, zategnuta, uvrnuta. Tu je uskočio Balea Professional After Sun 2u1 šampon i balzam. Pravi SOS. Savjetnica nam je rekla da je to prvo što koristi kad se vrati s plaže: „Ne moraš stavljati masku svaki put ako odmah poslije koristiš ovo.“ I stvarno nakon pranja kosa bude mekša, kao da nije provela dan na suncu.
Trik? Postoji i ovo mini pakovanje koje stane u svaku torbu (i izgleda preslatko dok ga vadiš na plaži). Ako moramo imati SOS u neseseru neka bude ovakav.
A najbolji dio?
Od 1.7. do 15.7.2025., za sve ove proizvode (i još njih puno), uz dm active beauty karticu dobijaš 20x više bodova. Uključeni su i uređaji za kosu, a nama su najviše bodova donijele bočice koje su stale u neseser.
Dok su proizvodi spakovani, frizura pod kontrolom, a bodovi već čekaju na kartici već pjevušimo… Malo ćemo da se kupamo. Hoćemo. Oooo!
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!