TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 18.8.2025.
Šta se dešava kada Ensar i Festival dijele isti tempo?
Ovo nije prvi put da s Ensarom dijelimo festivalski tempo ali svaki put otkrijemo novu stranu priče. Njegov studio, Hair With Character, ovih dana je pretvoren u backstage Sarajeva, mjesto je gdje nastaju frizure koje potom zavladaju crvenim tepihom.
Dok Sarajevo bruji, mi posmatramo jedan drugi, jednako uzbudljiv svijet, Ensarove ruke koje oblikuju trenutke što će sutra krasiti naslovnice i feedove.
U kratkim pauzama između klijenata stali smo s njim i razgovarali o trenucima koji se pamte, o inspiracijama i o tome kako izgleda njegov festivalski maraton
Glamurozni momenti koji se pamte
Ensar ne krije da je njegov rad duboko inspirisan modom i svime što prati crveni tepih i editorijale. „Frizura ne treba biti glavna u fokusu, nego support kreaciji“, kaže, ali priznaje da uvijek traži balans između sofisticiranog i ležernog.
Njegov dijapazon ljubavi seže od estetike 60 - ih do starog Hollywooda u modernijim interpretacijama. Kao primjer spominje Cate Blanchett, čiji stil na crvenom tepihu smatra savršenim spojem elegancije i suptilne dosljednosti.
Na pitanje koga bi jednog dana volio stilizirati, kroz osmijeh ističe glumicu Rooney Maru. „Volim njenu mogućnost transformacije, uvijek iznenadi i uvijek izgleda besprijekorno“, dodaje. Njegova lista snova uključuje i Jennifer Lawrence i Kate Moss, ali Rooney ostaje prva na redu.
Maraton od 9 do 9: kako izgleda jedan festivalski dan
Tokom Festivala, studio postaje pravi maraton. Dani počinju rano, a završavaju tek kasno uvečer. „Ako je u pitanju koloracija ili priprema privatnih klijenata za crveni tepih, sve planiramo sedam do deset dana ranije. A onda, kada počne Festival, to je od 9 do 9 – full house“, kaže.
Upravo taj tempo, pun iznenađenja i nepredviđenih trenutaka, daje posebnu energiju i čini Sarajevo Film Festival najuzbudljivijim periodom ljeta u njegovom poslu.
Uprkos godinama iskustva i impresivnom broju uspjeha, Ensar priznaje da nije izgubio početničku strast.
„Još uvijek osjećam onu iskru kada radim frizure za editorijale ili crveni tepih. To je ono moje, segment u kojem se najbolje pronalazim“, kaže. Upravo ta kombinacija predanosti i strasti čini da njegove frizure ne budu samo estetski detalj, već simbol trenutka i glamura koji definiše Sarajevo Film Festival.
U danima kada Sarajevo bruji od premijera, zabava i crvenog tepiha, studio Ensara Dervišbegovića pretvara se u backstage cijelog grada. Svaka frizura koja izađe iz njegovih ruku nosi dašak glamura, modnu preciznost i prepoznatljiv pečat.
Ako tražite epicentar ljepote ovog ljeta pronaći ćete ga upravo ovdje, na adresi Isevića Sokak 45.
Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba
Produkcija: Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Još samo nekoliko dana dijeli nas od crvenog tepiha koji Sarajevo pretvara u filmsku prijestolnicu regije, ali i modnu i beauty.
Dok brojimo do početka 31. Sarajevo Film Festivala, prisjetili smo se lookova koji su prošle godine ostali zapamćeni i to ne samo zbog haljina.
Frizure koje su ponijele neke od najzapaženijih gošći festivala bile su pravo beauty nadahnuće. Jednostavne, ali efektne, s dozom glamura koji ne izlazi iz stila.
Evo tri koje i ove godine mogu poslužiti kao savršen Sarajevo Film Festival hair moodboard.
Sleek efekat: frizura koja ne trpi konkurenciju
Prošle godine, crveni tepih Sarajevo Film Festivala bio je pod zajedničkim beauty dogovorom: kosa ide gore: zaglađeno, sjajno, s dozom samopouzdanja. Sleek frizura bila je zajednička poveznica najefektnijih izdanja večeri i svaka žena ju je nosila na svoj način.
Maja Ćengić Miralem odlučila se za klasičnu slick-back verziju. Kosa zalizana unazad, bez razdjeljka, u službi modne priče. Njena kaput-haljina s potpisom Marka Fehera, sa skulpturalnim rukavima i refleksivnom teksturom, nije tražila dodatne ukrase već samo frizuru koja zna kad da stane u drugi plan.
Seka Aleksić se odlučila za sleek look wet efekat gdje visoki sjaj naglašava siluetu njene bronzane haljine. I dok je Maja pričala priču sofisticiranosti, Seka je donijela glam rock momenat.
Lejla Filipović je pak ušla u domen old-hollywood elegancije. Njen sleek razdjeljak na stranu i blago zalizana kosa činili su savršen okvir za baršunastu crnu haljinu i nakit… sve zajedno kao scena iz klasika s crno-bijelog platna.
Također, glumica Mona Muratović ponudila je varijaciju koja spaja moć i ženstvenost. Njen sleek look uz ravno spuštenu kosu niz leđa bio je idealan kontrapunkt crnom odijelu… oštrom, elegantnom i bez suvišnih detalja.
Valovi za crveni tepih: glamur koji uvijek prolazi
Dok je sleek dominirao preciznošću, drugi beauty pravac koji se prošle godine izdvojio bio je upravo suprotan: lagani, glamurozni valovi.
Ova frizura nosi u sebi notu bezvremenske elegancije, romantike i prirodnog pokreta. Bila je izbor onih koje su željele izgledati nježno, a istovremeno grandiozno.
Helena Vuković, glumica koja je prošlog ljeta zablistala u haljini s potpisom Belme Tvico, odabrala je valove koji su padali savršeno prirodno niz ramena. Cijeli look djelovao je poput scene iz ljetnog filma. Prozračno, ženstveno i graciozno, s dozom klasičnog glamura.
Maëlys Tanović, supruga reditelja Danisa Tanovića, pokazala je sličan pristup gdje su njeni valovi bili old-hollywood savršenstvo. S bočnim razdjeljkom i savršenim oblikom, frizura je bila sofisticirana dopuna arhitektonski oblikovanoj haljini.
Amna Džambić Branković, u bijeloj haljini Kaftan studija, donijela je najnježniju verziju ovog stila. Njeni meki valovi, blago oblikovani i prebačeni na jednu stranu, savršeno su pratili retro inspiraciju haljine.
Maja Izetbegović dodala je ovom trendu dašak filmske drame. U vatrenoj crvenoj haljini koja je tražila samopouzdanje, valovi su bili lagani, ali definisani s pomaknutim razdjeljkom koji je uokvirio lice i unio dodatnu dozu senzualnosti.
Punđa, ali s karakterom: frizura koja je podigla cijeli look
Treći frizerski trend koji se prošle godine izdvojio kao snažna modna izjava bila je punđa. Visoka, niska, messy ili strogo zalizana bila je izbor dama koje su željele da im lice govori. Ovaj stil frizure daje osjećaj reda, kontrole, ali i prostora da ostatak outfita zablista.
Glumica Alisa Čajić ponijela je jednu od najsmjelijih varijanti visoku punđu uz ravno ošišane šiške, kreirajući look koji je bio futuristički, mladalački i artistički. U kombinaciji s Plusminus kreacijom, njena frizura bila je dio vizualnog potpisa koji se ne zaboravlja.
Na drugom kraju spektra, Jasna Đuričić dokazala je da niska punđa, jednostavna, strogo zalizana i klasično oblikovana, može izgledati jednako snažno. U Kaftanovoj kreaciji koja je nosila priču, njena frizura bila je tih, ali moćan beauty komentar: ništa viška, sve na mjestu.
Marija Hudolin donijela je najčistiju i najklasičniju verziju punđe – precizno zalizana niska punđa s razdjeljkom po sredini, koja je savršeno pratila elegantnu crnu haljinu i zlatne detalje. Frizura koja ne skreće pažnju s outfita, ali istovremeno podiže cijeli dojam nekoliko stepenica više.
Anja Kraljević u bijeloj haljini s dramatičnim volumenom i crnim korzet-detaljem nosila je jedan od najfotografiranijih lookova festivala. Niska punđa s bočnim razdjeljkom, uz jedan blago ispušteni pramen, bila je idealna kombinacija klasične elegancije i romantičnog modernog izraza.
U danima kada crveni tepih ponovo postaje pozornica na otvorenom, neka ove frizure budu inspiracija. Ne morate imati filmsku premijeru, dovoljno je da imate razlog da se osjećate kao glavna glumica u vlastitom životu. Ponekad je to samo dobar razdjeljak, čvrsta gumica ili onaj savršeno nesavršeni val.
Vidimo se u prvim redovima… ili na tepihu.
Foto za Bonjour.ba Marko Jovančić
Naslovna foto: Ermin Selimović
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!