TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 31.7.2025.
U svijetu ljepote, Bella Hadid je kao treptaj unaprijed jer kad ona promijeni boju kose, ostatak nas već zna da će uskoro svi to poželjeti.
Kad je na Cannes Film Festivalu prošetala crvenim tepihom s potpuno novom nijansom kose, internet je zaustavio dah. Danima kasnije, potvrda: Bella Hadid je (ponovo) plavuša. Samo ovaj put, u jednoj od najljepših nijansi koje smo ikad vidjeli.
Od Cannesa do baby showera
Dok je u elegantnoj crnoj haljini zablistala pred desetinama fotografa u Cannesu, Bella je istovremeno najavila veliki povratak toplih, sofisticiranih plavih tonova. A kad se nedavno pojavila na baby showeru svoje dugogodišnje prijateljice Ally Aflalo u lepršavoj bijeloj haljini, svi su mogli vidjeti koliko joj ta boja pristaje… nježna, sunčana, ali nikad previše. Uz emotivnu Instagram objavu, Bella je još jednom spojila stil i srce.
Foto: @bellahadid
Koja je to nijansa i kako je postići?
Riječ je o nijansi koju frizeri opisuju kao "buttery vanilla blonde" dakle, topla, mekana, elegantna boja koja na suncu izgleda gotovo tečno. Nije pepeljasta, ali nije ni zlatno-žuta. Savršen balans između topline i sofisticiranosti.
Ako želite ovu nijansu kod svog frizera, pokažite im ove smjernice (da, znamo čak i tačnu formulu njenog frizera Jacoba Schwartza):
Kako je Bella postala plavuša – korak po korak rutina njenog frizera:
Blajhanje cijele glave uz Schwarzkopf Vario Super Blonde Plus s 20-volumenskim hidrogenom.
Lowlight pramenovi s Igora Vibrance:
Gornji sloj: 7-55 + 7-0
Krajevi: 8-0 + 9-55
Olaplex #1 za jačanje kose tokom procesa.
Sušenje i oblikovanje, zatim ponovno farbanje za dubinu.
Dodatno posvjetljavanje s nekoliko sekcija – za efekt “sunčanog sjaja”.
Blendanje korijena:
Linija kose: 8-0 + 9-55
Korijen: 7-0 + 6-0 + 7-55
Srednji dio (zone 2): 9-55 + 9-0
Nije korištena jednobojna boja za cijelu dužinu – ključ je u slojevitosti.
Završni korak: pranje i njega kosom uz Olaplex No. 4 i No. 5.
Bonus: Kako ista boja izgleda drugačije, ovisno o prilici (i sezoni!)
Zanimljivo je primijetiti da Bella na fotografijama s baby showera nosi istu osnovnu nijansu, ali u nešto svjetlijoj, ljetnijoj verziji. Dok je u Cannesu njena kosa imala više dubine i raskošnih lowlight tonova (idealno za večernje evente i crveni tepih), na baby showeru je ta ista nijansa razvedrena dodatnim svijetlim pramenovima, posebno uz lice.
Foto: @bellahadid
Rezultat? Kosa izgleda sun-kissed, svježije i nježnije što je savršeno za dnevne prilike, piknike i sezonski glow.
Ovo je sjajan primjer kako boja kose može “rasti” s vama. Ista osnova, ali uz male promjene u intenzitetu ili položaju pramenova, dobijate potpuno drugačiji efekat.
Zato frizerima možete reći: „Želim bazu kao Bella Hadid u Cannesu, ali s više posvijetljenih pramenova kao na njenim baby shower slikama.“ I voilà. Imate cijeli vodič koji možete pokazati frizeru.
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Foto: @bellahadid
TEKST: Ada Ćeremida
Dvadeset godina posvećenosti frizerstvu oblikovalo je karijeru koja spaja strast, zanat i kreativnost.
Miroslav Marijanović već dvije decenije gradi svoj put u frizerstvu, spajajući tehničku preciznost i kreativni pristup.
Kao jedini frizer u Bosni i Hercegovini s završenim Revlon Professional Masterclassom, njegova karijera spaja lokalnu strast i međunarodnu ekspertizu, a kroz svoj salon Red Carpet razvija stil svečanih frizura i kontinuirano ulaže u edukaciju i nove trendove.
Zavirite s nama u svijet kreiranja kroz makaze, boje i kreativnost, oblikovan dvadeset godina iskustva.
Kada se osvrnete na svojih dvadeset godina karijere, jasno je da je vaš put od tinejdžera s makazama do vlasnika jednog od poznatijih salona u regiji bio ispunjen izazovima i postignućima.
Kako biste opisali taj put i kako ste kroz godine vidjeli promjene u samoj industriji frizerstva?
Moj put je bio sve, samo ne lagan. Od mladog dječaka s makazama u ruci do vlasnika salona bio je pun izazova, ali i ogromnih radosti.
Frizerstvo se kroz ove dvije decenije potpuno promijenilo, od pristupa klijentima, preko novih tehnika i proizvoda, do načina na koji se danas prezentira naš rad.
Ranije je naglasak bio isključivo na vještini, dok je danas jednako važna i estetika, marketing, digitalna prisutnost i edukacija. Upravo te promjene su me učile da se nikada ne smijem zaustaviti, nego stalno rasti i nadograđivati.
Vaša strast i posvećenost doveli su vas do titule Masterclassa za Revlon Professional, a putovanja i edukacije širom svijeta otvorila su vam nove perspektive.
Kako je ta kombinacija obrazovanja i međunarodnih iskustava oblikovala vaš rad, i postoji li neki savjet ili lekcija od kolega koja vas je posebno iznenadila ili inspirisala?
Masterclass za Revlon Professional nije bio jednodnevni ‘master’, kakvi se danas često nazivaju. To je bio proces koji je trajao gotovo dvije godine i podrazumijevao više odlazaka u Barcelonu na Revlon akademiju u trajanju od po tjedan dana, kao i završno polaganje ispita i prezentaciju znanja na akademiji u Bolonji.
Edukacija pod nazivom Premium Method 360° obuhvatila je ozbiljne frizerske zadatke iz koloracije, šišanja i stajlinga kose, te zahtijevala rad, tehniku, kreativnost i preciznost.
Na plaketu Masterclassa sam izuzetno ponosan, jer ona za mene nije samo priznanje, nego i potvrda uloženog truda i znanja koje i danas prenosim kroz svoj rad, salon i edukacije koje organiziram.
Edukacije širom svijeta otvorile su mi nove horizonte, svaki put donosio sam sa sobom ne samo nove tehnike, već i energiju, inspiraciju i drugačije poglede na ljepotu.
Posebno pamtim lekciju jedne kolegice iz Pariza koja je rekla: ‘Najbolja frizura je ona koja ženi daje samopouzdanje, a ne samo ljepotu.’ To je rečenica koja mi se duboko urezala u sjećanje i koju nastojim pretočiti u svaku frizuru koju radim.
Povodom dvadesetogodišnjice, Red Carpet će 3. septembra u Mostaru prirediti glamuroznu proslavu s crvenim tepihom, revijom frizura i raznim performansima.
Kako ste osmislili ovaj koncept i koliko je on odraz vaše vizije frizerstva i ljepote u salonu i izvan njega?
Crveni tepih sam zamislio kao moj način da zahvalim klijentima i prijateljima na podršci svih ovih 20 godina. Želio sam napraviti večer u kojoj se ljudi osjećaju posebno, da bar na trenutak osjete glamur kakav inače gledamo na svjetskim pistama. Za mene, to je vizija frizerstva, ne samo kreirati frizure, nego stvarati doživljaje i uspomene.
Jednim dijelom, Red Carpet event je moj alter ego, on predstavlja onaj moj unutarnji svijet pun snova, glamura i ideja, koji sam kroz godine nosio u sebi, a sada sam ga želio podijeliti sa publikom.
Svečane frizure su vaša specijalnost, a kroz godine ste razvili prepoznatljiv stil.
Koje su karakteristike koje svaka vaša frizura mora imati da bi nosila vaš potpis, i šta najviše volite u ovom dijelu zanata?
Moja specijalnost je frizerstvo u cjelini, od koloracije i šišanja do stajlinga kose. Volim sve segmente ovog posla, ali zbog velike potražnje i gužvi u salonu, u posljednjih nekoliko godina raspodijelio sam obaveze sa svojim timom.
Danas se najviše posvećujem šišanjima i svečanim frizurama, dok kolege preuzimaju koloracije i ostale usluge. Na taj način svaki klijent dobiva vrhunsku uslugu, a zajedno gradimo prepoznatljiv stil našeg salona.
Moje frizure uvijek moraju nositi eleganciju, preciznost i dozu glamura, zapravo, svaka frizura mora imati onaj X faktor. Volim kada frizura izgleda lagano i prirodno, a istovremeno ostavlja snažan utisak.
Najposebniji trenutak za mene je kada se klijentica pogleda u ogledalo i osjetim da je to, ona, samo u najboljoj verziji. Upravo ta čarolija je razlog zbog kojeg i nakon dvadeset godina radim s istim žarom i strašću.
Frizerska scena se stalno mijenja, a trendovi dolaze i odlaze gotovo sezonski.
Koje trendove za jesen ove godine smatrate zanimljivim i kako ih prilagođavate svojim klijentima, a da ostanu autentični?
Ove jeseni posebno su zanimljive zaglađene teksture, „wet look“ stilovi, ali i mekani, prirodni valovi. Također, sve više se traže tople nijanse kose koje daju osjećaj luksuza i njege.
Uvijek pazim da trend prilagodim osobi, jer nije poenta slijepo pratiti modu i trendove, nego pronaći ono što naglašava autentičnost i osobnost klijenta.
Vaše iskustvo i pozicija u industriji daju vam jedinstven pogled na ono što dolazi.
Kada razmišljate o budućnosti frizerstva i vašeg salona, koje inovacije, stilove ili ideje planirate istražiti sljedeće?
Budućnost vidim u njezi kose i spajanju novih tehnologija. Moj sljedeći korak je razvoj headspa tretmana, jer smatram da kosa i vlasište zaslužuju jednaku pažnju kao i lice.
Također, planiram dodatno ulagati u edukacije svog tima i sebe, jer vjerujem da samo stalnim učenjem možemo ostati ispred vremena.
Foto: Miroslav Marijanović
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!