TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 16.6.2023.

Već stoljećima svoju kožu i tijelo njegujemo prirodnim sastojcima, a posebno u BiH gdje je bh. tlo bogato ljekovitim biljem koje se može koristiti za liječenje i njegu tijela.


Sada, imate priliku upoznati nove bh. brendove koji koristeći bogatstvo naše prirode nude i put ka održavanju ljepote i vitalnosti naših tijela. Tako smo sinoć u intimnoj atmosferi restorana 'Baoli' bili na promociji ovih brendova. Na svojoj koži smo osjetili nježnost ovih preparata, ali smo imali priliku i upoznati ženu koja stoji iza ovih proizvoda.  

Naime, Lilibet i Lotus su brendovi iz koji stoji jedna žena, magistrica farmacije i poduzetnica Alma Turajlić. Bilo nam je zadovoljstvo slušati kako se od snova i maštanja, ali i truda i rada može postići ono što poželite. Njen put u poduzetništvu krenuo je prije 12 godina, kada je pokrenula privatnu apoteku. Tokom rada u apoteci, zajedno sa kolegicom Aidom došla je na ideju izrade kozmetike i biljnih pripravaka. 

 

Alma Turajlić


Čajevi Lotus

Nakon dodatnih edukacija iz oblasti fitoterapije, a zatim i formuliranja kozmetičkih pripravaka na farmaceutskom fakultetu u Sarajevu, Alma i Aida kreirale su četiri biljne mješavine, a danas se kolekcija sastoji od njih 19 različitih čajeva.

Čajevi su naišli na dobar odaziv kupaca apoteke te su se samo kupci počeli obraćati sa upitima za kreiranje kozmetičkih proizvoda. 
Vođeni čestom izjavom „Ne pijem čaj, pa nisam bolestan/a“, vizija kreatorki je Lotus čajevima približiti konzumacijiu čaja u svakodnevnom životu ljudi. Linija Lotus čajeva sa sastoji od pharma linije sa biljnim mješavinama koje pomažu kod određenih zdravstvenih stanja kao i living linije za konzumiranje u svakodnevnom životu. 

 




Sve recepture su kreirane prema fitoterapijskim principima. Alma je sa nama podijelila da se lično trudi voditi zdrav način života i kroz svakodnevnu komunikaciju sa ljudima oko sebe nenametljivo ponavljati neke od osnovnih principa za očuvanje zdravlja: „Najćešće pričam o fizičkoj aktivnosti i o konzumiranju tečnosti tokom dana. Čuli ste za izraz da ljepota dolazi iznutra pa tako i hidratacija osim za rad organizma presudna je i za lijep i zdrav izgled kože. Zato toplo preporučujem da svaki dan započnete sa čajnim napitkom, naravno bez umjetnih dodataka, zaslađivača, pojačivača okusa, već čisti infuz iz biljaka, koje će pokrenuti procese u organizmu i pripremiti vas za dan.

 



Lilibet kozmetika 

Svidjela nam se ideja da spravljamo kozmetičke proizvode pa smo prvo iz zabave počele eksperimentisati i isprobavati proizvode na nama, dok nismo našle stabilne i djelotvorne recepture“, ističe Alma.

 




Proizvodi su naišli na odličan odaziv od strane kupaca i nakon pet godina proizvodnje za apoteku, preparati su plasirani na šire tržište pod brendovima Lotus čajevi i Lilibet kozmetika

 



Lilibet linija je najprije nastala kroz želju kreatorki da udovolje svojim potrebama i potrebama pacijenata kada je kozmetika u pitanju.
Godinama sam tražila idealan stik za usne, da hrani i hidrira kožu te da ne ostavlja bijele tragove. Isprobala sam desetine različitih proizvoda, ali nijedan mi nije odgovarao i nijedan nisam nastavila korstiti duže vrijeme. Tako je nastao Lilibet Melem za usne.“ - kaže Alma. 


 




Recepture za njegu tijela kreirane su od sastojaka koji će hraniti kožu, obnavljati i najbitnije od svega brzo se upijati i ne ostavljati masne tragove. Linija Lilibet kozmetike uključuje proizvode za njegu kože, kose i tijela, a u proizvodnji se koriste prirodni ekstrakti, eterična i biljna ulja kako bi se stvorili proizvodi koji su nježni za kožu i pružaju dugotrajne rezultate.

Lilibet i Lotus su brendovi koji su kreirani srcem. Svaku recepturu Alma i Aida proanaliziraju do detalja, uz neizostavno uživanje u procesu - od zapisivanja recepture na papir do dobivanja konačnog proizvoda. Ističu da je velika prednost upravo činjenica da su Lilibet i Lotus izašli iz apotekarske laboratorije. Ova činjenica krajnjem kupcu može pružiti sigurnost da je svaka kutija čaja ili kreme, koja je plasirana na tržište, kreirana profesionalno, temeljito i začinjena ljubavlju.

 

* * * 
Foto: Lilibet i Lotus PR

 


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!