TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.6.2023.
Već stoljećima svoju kožu i tijelo njegujemo prirodnim sastojcima, a posebno u BiH gdje je bh. tlo bogato ljekovitim biljem koje se može koristiti za liječenje i njegu tijela.
Sada, imate priliku upoznati nove bh. brendove koji koristeći bogatstvo naše prirode nude i put ka održavanju ljepote i vitalnosti naših tijela. Tako smo sinoć u intimnoj atmosferi restorana 'Baoli' bili na promociji ovih brendova. Na svojoj koži smo osjetili nježnost ovih preparata, ali smo imali priliku i upoznati ženu koja stoji iza ovih proizvoda.
Naime, Lilibet i Lotus su brendovi iz koji stoji jedna žena, magistrica farmacije i poduzetnica Alma Turajlić. Bilo nam je zadovoljstvo slušati kako se od snova i maštanja, ali i truda i rada može postići ono što poželite. Njen put u poduzetništvu krenuo je prije 12 godina, kada je pokrenula privatnu apoteku. Tokom rada u apoteci, zajedno sa kolegicom Aidom došla je na ideju izrade kozmetike i biljnih pripravaka.
Alma Turajlić
Čajevi Lotus
Nakon dodatnih edukacija iz oblasti fitoterapije, a zatim i formuliranja kozmetičkih pripravaka na farmaceutskom fakultetu u Sarajevu, Alma i Aida kreirale su četiri biljne mješavine, a danas se kolekcija sastoji od njih 19 različitih čajeva.
Čajevi su naišli na dobar odaziv kupaca apoteke te su se samo kupci počeli obraćati sa upitima za kreiranje kozmetičkih proizvoda.
Vođeni čestom izjavom „Ne pijem čaj, pa nisam bolestan/a“, vizija kreatorki je Lotus čajevima približiti konzumacijiu čaja u svakodnevnom životu ljudi. Linija Lotus čajeva sa sastoji od pharma linije sa biljnim mješavinama koje pomažu kod određenih zdravstvenih stanja kao i living linije za konzumiranje u svakodnevnom životu.
Sve recepture su kreirane prema fitoterapijskim principima. Alma je sa nama podijelila da se lično trudi voditi zdrav način života i kroz svakodnevnu komunikaciju sa ljudima oko sebe nenametljivo ponavljati neke od osnovnih principa za očuvanje zdravlja: „Najćešće pričam o fizičkoj aktivnosti i o konzumiranju tečnosti tokom dana. Čuli ste za izraz da ljepota dolazi iznutra pa tako i hidratacija osim za rad organizma presudna je i za lijep i zdrav izgled kože. Zato toplo preporučujem da svaki dan započnete sa čajnim napitkom, naravno bez umjetnih dodataka, zaslađivača, pojačivača okusa, već čisti infuz iz biljaka, koje će pokrenuti procese u organizmu i pripremiti vas za dan.“
Lilibet kozmetika
„Svidjela nam se ideja da spravljamo kozmetičke proizvode pa smo prvo iz zabave počele eksperimentisati i isprobavati proizvode na nama, dok nismo našle stabilne i djelotvorne recepture“, ističe Alma.
Proizvodi su naišli na odličan odaziv od strane kupaca i nakon pet godina proizvodnje za apoteku, preparati su plasirani na šire tržište pod brendovima Lotus čajevi i Lilibet kozmetika.
Lilibet linija je najprije nastala kroz želju kreatorki da udovolje svojim potrebama i potrebama pacijenata kada je kozmetika u pitanju.
„Godinama sam tražila idealan stik za usne, da hrani i hidrira kožu te da ne ostavlja bijele tragove. Isprobala sam desetine različitih proizvoda, ali nijedan mi nije odgovarao i nijedan nisam nastavila korstiti duže vrijeme. Tako je nastao Lilibet Melem za usne.“ - kaže Alma.
Recepture za njegu tijela kreirane su od sastojaka koji će hraniti kožu, obnavljati i najbitnije od svega brzo se upijati i ne ostavljati masne tragove. Linija Lilibet kozmetike uključuje proizvode za njegu kože, kose i tijela, a u proizvodnji se koriste prirodni ekstrakti, eterična i biljna ulja kako bi se stvorili proizvodi koji su nježni za kožu i pružaju dugotrajne rezultate.
Lilibet i Lotus su brendovi koji su kreirani srcem. Svaku recepturu Alma i Aida proanaliziraju do detalja, uz neizostavno uživanje u procesu - od zapisivanja recepture na papir do dobivanja konačnog proizvoda. Ističu da je velika prednost upravo činjenica da su Lilibet i Lotus izašli iz apotekarske laboratorije. Ova činjenica krajnjem kupcu može pružiti sigurnost da je svaka kutija čaja ili kreme, koja je plasirana na tržište, kreirana profesionalno, temeljito i začinjena ljubavlju.
* * *
Foto: Lilibet i Lotus PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
DP Lux grupa je na terasi hotela Movenpick u Sarajevu predstavila Almaru, lanac parfumerija specijalizovan za orijentalne parfeme, zajedno sa brendom koji imaju u svojoj ponudi: Swiss Arabian.
U Almari, koja trenutno u regionu broji 7 parfumerija, može se pronaći najveći izbor orijentalnih parfema u BiH.
Almara je nastala iz velike ljubavi prema Orijentu i orijentalnim parfemima jer autentični orijentalni mirisi koji osvajaju i inspirišu poznati su po svojoj intenzivnosti, dugotrajnosti i bogatim, složenim mirisnim notama koje ostaju na vašoj koži cijeli dan.
Ova ponuda nije slučajna: iza nje stoji dugogodišnje iskustvo i duboko poznavanje parfema DP Lux grupe, koja je sa strašću birala svaki miris kako bi kupcima ponudila samo najbolje.
Jedan od najpoznatijih brendova u svijetu orijentalnih parfema je Swiss Arabian čiji su parfemi izuzetno postojani, jer sadrže visoku koncentraciju mirisnih ulja.
U osnovi imaju najpoznatije i najdragocijenije sastojke mošusa, ćilibara, sandalovine, ouda, kao bazu svakog od njihovog mirisa.
Swiss Arabian parfemi predstavljaju spoj tradicionalnog i modernog, istoka i zapada. Istok poznat po nasljeđu i tradiciji, zapad kao simbol modernog, lijepog, elegantnog i kvalitetnog.
Swiss Arabian je osnovan 1974. godine, a u svom širokom asortimanu imaju preko 120 proizvoda, parfema, visokokoncentrovanih ulja, dezodoransa, svijeća, difuzera.
Svoj asortiman dijele na dvije kategorije: orijentalnu (arapski, tradicionalni parfemi), i oksidentalnu (zapadnjački, francuski mirisi), kao i fuzije ta dva.
Na ovom događaju imali smo priliku da se upoznamo sa kolekcijom Shagaf Oud koja je ostavila sve prisutne bez daha. Oblaci mirisa spajali su se sa zavodljivom muzikon DJ-ice Forore ostavljajući tragove i sjećanje na ovu magičnu sarajevsku noć.
O DP Lux grupi:
DP Lux grupa je vodeći evropski distributer brendova parfema i skin care kozmetike sa prisustvom na 16 tržišta.
DP Lux mreža se brzo razvija zahvaljujući uspješnim saradnjama sa prestižnim brendovima, a sa svojim stručnim timom i posvećenošću, postali su distributivna mreža u ovom dijelu Evrope.
Također, DP Lux grupa je vlasnik tri maloprodajna lanca parfumerija (Belodore, Plaza, Almara), koje posluju u 7 zemalja.
Almara – Essence of the Orient
Almara parfumerije postoje od 2022. godine. 7 Almara parfumerija nalaze se u Srbiji i Bosni i Hercegovini na atraktivnim lokacijama u tržnim centrima: u Beogradu u Galeriji, Beo Shopping Centru, Delta City i Ušću, zatim u Nišu u Delta Planet-u, u Novom Sadu u Promenadi i odnedavno u Sarajevu u Aria Mall-u.
U asortimanu Almara parfumerija može se pronaći širok spektar orijentalnih parfemskih brendova, najverovatnije najveći izbor orijentalnih parfema u regionu kao što su Ajmal, Al Haramain, Armaf, Flavia, Khadlaj, Lattafa, Rasasi, Swiss Arabian i mnogi drugi.
Svaki od ovih brendova donosi jedinstvene mirisne doživljaje, od klasičnih orijentalnih nota do modernih interpretacija, pružajući ljubiteljima parfema širok spektar opcija za otkrivanje svog savršenog mirisa.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!