TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.8.2020.
Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda Ledo osvojio je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn proizvoda King čašice, koje su predstavljene ranije ove godine.
King čašice pobjedu su odnijele u kategoriji „Brands & Communication design - Food design“, a dizajn novog proizvoda potpisuje Studio Sonda.
King čašice su najkremastiji sladoledni desert iz Leda kojim je King kao brend proširen izvan kategorije sladoleda na štapiću. Promjena formata brenda King te činjenica da je sladoled, osim u maloprodaji, namijenjen i prodaji putem HoReCa kanala, zahtjevala je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak. Proizvod sadrži sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.

Red Dot Awards nagrada dodjeljuje se još od 1955. godine te se danas smatra jednom od najutjecajnih nagrada u svijetu dizajna. Cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz svijeta dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Prijavljene radove iz raznih krajeva svijeta, žirirao je međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije, a kod ocjenjivanja vode se kriterijima prema originalnosti, kreativnosti ideje, kvaliteti dizajna, inovativnosti te utjecaju na publiku, točnije emotivnoj poruci koju putem ambalaže brend prenosi potrošaču.

Zahvaljujući tako velikom priznanju, King čašice bit će globalno promovirane na online platformama i izložbama u organizaciji Red Dota te uvrštene u godišnju publikaciju ove organizacije, uz bok brojnim svjetskim brendovima.
TEKST: Bonjour.ba
Praznični period ima tu naviku da nas iznenadi baš onda kad mislimo da još ima vremena da kupimo poklon.
Stojiš negdje između polica, u glavi listaš ljude koje voliš i pokušavaš se sjetiti onog nečega što bi ih stvarno obradovalo. Ne još jednog poklona ‘reda radi’, nego sitnice koja kaže: mislila sam na tebe. Jer s godinama shvatiš da najljepši pokloni nisu veliki ni glasni.
To su oni koji se uklapaju u nečiji dan. U večer kad se reže sir i sipa vino. U jutro koje počinje pažljivo biranim namirnicama. U rutinu njege koju neko ne preskače ni kad je umoran.
Zato smo se ovaj put vodili osjećajem, a ne listom želja. Razmišljali smo o navikama, malim ritualima i stvarima koje ljudi vole, ali ih rijetko sami sebi kupe.
Među policama Tropic i Crvena jabuka marketa takve ideje nastaju spontano, bez puno razmišljanja, kao da se same slože u poklon s jasnim razlogom. Zato smo ih ovaj put posložili prema onome što ljudi zaista vole: ukusima, navikama i malim ritualima koji čine dan ljepšim.
Za one koji uživaju u sirevima, polako i s guštom
Neki ljudi sir ne jedu usput. Znaju koji se reže prvi, koji se kombinuje s kojim pićem i dodacima i zašto se sirna plata ne slaže na brzinu. To je mali ritual koji traži malo pažnje i pravi razlog da se uspori.
Za takve ljubitelje, poklon koji uključuje selekciju ekskluzivnih sireva ima posebno značenje. Gruyere, Parmigiano Reggiano, Roquefort i Tete de Moine čine bogatu priču koja se rijetko nađe na jednom mjestu, ovdje upotpunjenu praktičnim bambus poslužavnikom s noževima, spremnim za svaku večer u kojoj se ostaje za stolom malo duže.
Ovo je poklon koji se ne ostavlja po strani. On se otvara, servira, fotografiše i postaje dio večeri u kojoj se razgovori produže, a planovi pomjere za sutra.
Za ljubitelje vina i malih večernjih rituala
Za neke ljude, vino nije povod, nego mali lični ritual kojim se dan privodi kraju. Čaša u koju to vino sipamo bez žurbe, tiša muzika u pozadini i osjećaj da se tempo dana konačno usporava.
Poklon za ljubitelje vina oslanja se na selekciju Lunaria etiketa, dostupnih ekskluzivno u Crvenoj jabuci i Tropic marketima, uz elegantne vinske čaše koje cijeli ritual čine potpunim.
Ono što Lunaria vina čini posebnim je proizvodnja certifikovanih organskih i biodinamičkih vina. Zanimljivo je to da se, prema običaju koji se prenosi kroz generacije, narandžasti konac ručno vezuje na sva Lunaria vina, kao simbol poštovanja biodinamike i povezanosti sa tradicijom i podnebljem. 
Crvena, bijela, rosé i orange vina otvaraju prostor za različite ukuse, ali i slobodu da se bira prema raspoloženju, večeri ili društvu. Ovo je poklon koji se ne čuva za posebnu priliku. Otvara se istu večer, bez najave, samo kao mali znak da se uspori i uživa.
Za one koji paze šta jedu i kako se osjećaju
Poklon za osobe koje paze na ishranu često traži dodatnu pažnju. Ne zato što je izbor mali, nego zato što mora imati smisla. Mora biti dobar za tijelo, ali i dovoljno privlačan da se u njemu stvarno uživa.
Zato je ovaj bio paket zamišljen kao pažljivo složena košarica Verival, Vivani i Janis proizvoda, dostupnih u Tropic i Crvena jabuka marketima, koja spaja nutritivnu vrijednost i puni okus.
Organsko bademovo brašno, bio kaše, namazi od paprike i bundeve, čokolada bez mlijeka, sezam pločice i mali slatki zalogaji zajedno čine cjelinu u kojoj se podjednako osjete briga i uživanje.
Ovo je poklon koji pokazuje pažnju prema nečijim navikama, ali i razumijevanje da uživanje i briga o sebi mogu ići ruku pod ruku.
Za skincare obožavaoce i one koji njegu ne preskaču
Zimski mjeseci imaju svoj tempo, ali i svoje male izazove. Koža traži više pažnje, više njege i malo sporiji ritam koji joj prija.
Zato je ovaj skincare paket osmišljen za suhu i osjetljivu kožu, s pažljivo odabranim Beesline proizvodima, dostupnim u Tropic i Crvena jabuka marketima, već dobro poznatim onima koji njegu shvataju ozbiljno, ali jednostavno. Čistač, toner, serum i dnevna krema zajedno čine rutinu koja se lako uklapa u dan i ne traži dodatno razmišljanje.
Ovo je poklon koji ne ostaje na polici. Koristi se redovno, tiho i s razlogom i vrlo brzo postane dio nečije svakodnevice.
Kada poklon govori umjesto vas
U mjesecu darivanja često se traži poklon koji neće ostati samo lijep gest, nego mali znak pažnje koji se uklapa u nečiji život. Takvi pokloni ne nastaju slučajno. Nastaju onda kada znamo šta neko voli, kako provodi vrijeme i u čemu zaista uživa. 
Upravo zato se među policama Tropic i Crvena jabuka marketa lako pronađu ideje koje imaju smisla, jer su birane s istim tim osjećajem pažnje i razumijevanja.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!