TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 3.8.2020.
Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda Ledo osvojio je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn proizvoda King čašice, koje su predstavljene ranije ove godine.
King čašice pobjedu su odnijele u kategoriji „Brands & Communication design - Food design“, a dizajn novog proizvoda potpisuje Studio Sonda.
King čašice su najkremastiji sladoledni desert iz Leda kojim je King kao brend proširen izvan kategorije sladoleda na štapiću. Promjena formata brenda King te činjenica da je sladoled, osim u maloprodaji, namijenjen i prodaji putem HoReCa kanala, zahtjevala je uočljiv, zaigran i suvremen dizajn. Kao inspiracija korišten je stilizirani oblik krune koji simbolički komunicira da se trenutak konzumiranja King čašice pretvara u vlastiti, kraljevski trenutak. Proizvod sadrži sastojke isključivo vrhunske kvalitete te dolazi u čak četiri okusa – čokolada, vanilija, pistacija i karamela.
Red Dot Awards nagrada dodjeljuje se još od 1955. godine te se danas smatra jednom od najutjecajnih nagrada u svijetu dizajna. Cilj nagrade je vrednovanje najoštroumnijih dizajnerskih radova iz svijeta dizajna proizvoda, komunikacije i ambalaže, pa sve do dizajna koncepata i prototipa. Prijavljene radove iz raznih krajeva svijeta, žirirao je međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije, a kod ocjenjivanja vode se kriterijima prema originalnosti, kreativnosti ideje, kvaliteti dizajna, inovativnosti te utjecaju na publiku, točnije emotivnoj poruci koju putem ambalaže brend prenosi potrošaču.
Zahvaljujući tako velikom priznanju, King čašice bit će globalno promovirane na online platformama i izložbama u organizaciji Red Dota te uvrštene u godišnju publikaciju ove organizacije, uz bok brojnim svjetskim brendovima.
TEKST: Dragana Rauš
Evo šta smo prvo primijetili… Besprijekorno postavljeni stolovi. Tim mladih, složnih ljudi. Logo izvezen na platnenoj salveti. Nenametljiv i uredan enterijer. Ukratko: sklad koji naslućuje da je Milunka mjesto na kojem stvari funkcionišu baš kako treba.
Prvi predstavnik ovog pozitivnog primjera ugostiteljstva je mladi chef Saša Stanivuković. Donio je znanje iz inostranstva, ali ono što je još važnije - vratio ga je kući. Slovenija ga je naučila koliko je važno da sve što izađe iz kuhinje bude jednako iskreno i precizno. Ono što je već imao u sebi su kreativnost, hrabrost i ljubav prema ovom poslu.
Mi smo uživali u večeri u slijedovima. Jela su na meniju dostupna i pojedinačno, ali zajedno pričaju posebnu priču.
Evo kako je to izgledalo: carpaccio s mikrobiljem i biberom, zatim tatarski biftek s wasabi majonezom i uljem od vlasca. Ravioli, nestvarno bogatog ukusa, punjeni pistacijom i tijestom od čak 48 žumanaca. Glavno jelo i favorit mnogih: juneći obrazi, sporo pripremani 12 sati, na kremi od krompira, celera i mrkve. Hrskavo pecivo bez aditiva, sa divljim kvascem, detalj koji možda ni ne primijetiš, ali tvoje tijelo hoće.
Ako ste iz Banjaluke, velika je šansa da ste bar jednom probali neki desert iza kojeg stoji Stefan Ilić. Njegovi su prepoznatljivi po tome što izgledaju kao male skulpture, sa neočekivanim i interesantnim ukusima. Zbog tog posebnog, gotovo umjetničkog pristupa, bilo je prirodno da postane dio tima Milunke.
Enterijer jasno komunicira šta možeš očekivati na tanjiru. Moderan i uredan, čini da se gost osjeća ugodno, bez da pretjerano odvlači pažnju od glavne teme: kuhinje koja ostavlja najveći utisak.
Osvjetljenje poziva na romantičnu večeru u dvoje, a lokacija je takva da kad završiš, vrlo lako možeš prošetati jednim od najljepših banjalučkih šetališta pored Vrbasa. Dodatan savjet: za najbolji doživljaj rezerviši večeru i posmatraj zalazak sunca iz bašte.
Još jedna interesantna informacija - Milunka nije statična. Vole da uvode tematske večeri, da gosti probaju nešto novo, da svaka posjeta bude drugačija. Japan, Grčka, Španija… Dovoljno je da ih zapratite na Instagramu i uhvatite novo iznenađenje.
Takođe, kuhinja stalno osluškuje potrebe gostiju. Meni koji je sada aktuelan važi do kraja ljeta, a onda stiže novi, skrojen po sezoni i željama onih koji se vraćaju.
Jedino što se ovdje ne mijenja je tim koji dijeli iste vrijednost i ideja da ugostiteljstvo znači da se svako osjeća dobrodošlo.
Foto: Dragana Rauš za Bonjour
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!