TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 9.11.2021.
“All Ages, All Races, All Genders” moto je svjetski poznatog brenda MAC Cosmetics i najbolje opisuje kome je namijenjena.
Kada govorimo o MAC brendu govorimo o kozmetici koja sve poziva na igru sa šminkom, a zbog toga što nikoga ne isključuje danas ima milijune fanova u svakom kutku svijeta.
Povodom dolaska u Le Flores Mostar, MAC Cosmetics daruje 100 ruževa za svojih prvih 100 kupaca!
MAC je danas globalni beauty fenomen, ključ uspjeha sigurno je bilo i šik minimalističko pakiranje koje je u fokus stavljalo isključivo boje, nijanse i teksture.
MAC je svojim širokim asortimanom, vrhunskom kvalitetom i odvažnim pristupom osvojio beauty industriju.
MAC kozmetika danas se prodaje u preko 120 zemalja u svijetu. Za brend je karakteristično nekoliko kolekcija mjesečno, suradnje sa svjetskim zvijezdama poput Rihanne, Ariane Grande, Giambatiste Vallija i mnogih drugih.
Poznato je da MAC ima vrhunske make up artiste koji rade na tjednima mode, fashion i beauty snimanjima, ali i u dućanima. Tako ćete i u Mostaru imati prilku kupovati i savjetovati se s MAC profesionalnim make up artistima.
Upravo zahvaljujući make up artistima i fanovima diljem svijeta MAC danas ima kultni status svjetske šminke broj 1!
Le Flores se nalazi na 1 katu. Mepas Mall Shopping Centra u Mostaru (Ulica kardinala Stepinca).
***
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!