TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 25.3.2021.

Jurija Milović pokrenula je novi brend na bh. tržištu koji naglasak stavlja upravo na materijale od kojeg su artikli izrađeni, ali i udobnost.

Uz ogrtače i pidžame, dio ponude su i scrunchie gumice, a kampanju za svoju prvu kolekciju snimala je u studio bh fotografkinje Sanele Babić. Sanela je kroz objektiv prenijela jedno opušteno žensko druženje i energiju, ali i dala uvid u artikle, nijanse i krojeve koje ćete naći s L'adorant etiketom.
Jurija nam je kroz razgovor otkrila kako je nastao brend i što ga izdvaja na domaćem tržištu. 

Vanessa Katana, Jurija Milović, Aida Saračević i Iva Bencun

***

Kako je nastao brend L'adorant i tko čini vaš tim?

Brend kao ideja živi odavno, a nastao je iz želje da kanaliziram svoje dugogodišnje iskustvo u digitalnom marketingu i ljubav prema estetici lijepoga. Iz želje da se ostvarim kroz posao koji će biti samo moj, kroz kojeg ću graditi sebe, a u kojeg želim, s vremenom uključiti i svoju djecu. Želim da su ponosni na mene, da im budem primjer da se radom i poštenjem, u najtežim okolnostima, množe postići standard kvalitetnog života.

Kako teče proces nastanka vaših proizvoda?

Nakon što se ideja verbalizira, ona se i materijalizira kroz stvaranje uzoraka, usavršavanje standarda, kako bi svaki proizvod bio do zadnjeg detalja maksimalno kvalitetan. Iz tog razloga biram najkvalitetnije materijale koje tržište nudi; prirodne, nježne, luksuzne i meke. Funkcionalne i lijepe. Mnogo smo inspirirani našim kupcima i smatram da je upravo interakcija s njima osnova na kojoj ćemo izgraditi jednu veliku priču.



Što je ono što svilu čini tako poželjnim odabirom u hairstyle, ali i večernjoj rutini?

Svila s kojom radimo je potpuno prirodnog porijekla i upravo takva je idealan partner u skincare i haircare njezi i rutini. Zbog svojih svojstava svila na jastučnici kožu čuva od noćnog zagrijavanja i narušavanja tonusa mišića lica, ne upija proizvode njege pa omogućava licu maksimalnu apsorpciju za optimalne rezultate njege, ne mrsi kosu i kad spavate na svili - kosa se ne mrsi. Ista svojstva, uz pravilnu njegu, djeluju na kosu, zato je svila idealan partner za slow age proces i zdravu i njegovanu frizuru. Osim svile, radimo i s takozvanom saten svilom, prirodnom tkaninom s utkanim svilenim vlaknima u optimalnom postotku za punoću materijala, nježnost i maksimalnu njegu kože i kose. Od saten svile radimo scrunchije, a svileni se rade po narudžbi, kako bismo maleni luksuz ipak učinili dostupnima svima. Svi zaslužujemo dašak luksuza, pa makar kroz scrunchie.

Koji su sve modeli gumica dostupni u vašoj ponudi i što ih izdvaja na domaćem tržištu?

Dostupne su tri veličine; S, M i L, a po narudžbi smo radili i XS veličinu, za malene djevojčice i žene s jako oštećenom i tankom kosom. Ono po čemu se svaki naš proizvod izdvaja od ostatka ponude na tržištu je standard kojem težimo i filozofija koja stoji iza brenda: mi radimo iz ljubavi, iz želje da svakoj ženi učinimo mali glamur dostupnim jer i sami znamo koliko teško nekada zna biti - biti žena. Biti majka, kućanica, imati karijeru, društveni život i vrijeme za sebe. Različiti smo jer stavljamo kupca na prvo mjesto, jer nam je najbitniji finalni dojam kupca koji nam je poklonio povjerenje. Jer nam je bitna, prije svega - ljubav. Bez lažne finoće.

Koji su sve modeli ogrtača dostupni u vašoj ponudi i što ih izdvaja na domaćem tržištu? 

Ogrtači su dostupni u dvije verzije; kraći i duži. Ideja na kojoj su nastali jeste da su funkcionalni i mogu se nositi nakon tuširanja, na pidžamu ili na jeans i u šetnju uz plažu. Izdvajaju se, opet, zbog filozofije koja stoji iza proizvoda - bitno je da žena koja nosi ogrtač bude sigurna u sebe, da zna da je vrijedna i jaka nositi ga u svakoj prilici.

Što vam je bila nit vodilja u kreiranju ove kampanje?

Nit vodilja je ženska snaga. Žena je stup društva i civilizacije. Žena je majka, domovina, snaga i utočište. Želim ženama dati snagu da se usude, da vjeruju da mogu, koliko god klišej bio. Da jedna knjiga može promijeniti život, da ljudi kojima smo okruženi zaista čine razliku, da se ne bojimo, nikada i ničega.

Gdje se mogu pogledati/naručiti svi artikli?

Proizvodi se mogu naručiti na Instagram stranici brenda ili Facebook profilu, a u pripremi je i otvorenje shopa u Kiseljaku, jako skoro. :) proizvodi se mogu naručiti i za tržište u Hrvatskoj, a šalju se preko sestrinske firme sa sjedištem u Zagrebu. Maštamo veliko i lagano idemo ka cilju.


***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Sanela Babić

 


Bonjour

Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi. Ten kao s godišnjeg, ali bez trunke sunca? Ovaj proizvod to stvarno radi.

S dolaskom sunčanijih dana, sve više nas privlači laganija šminka koja diše s kožom. Nekako prirodno, kao da i lice traži predah u smislu manje slojeva, manje napora, ali da opet izgleda svježe i sjajno.

Baš u tom raspoloženju, između razgovora o glow efektu i scrollanja kroz makeup savjete na društvenim mrežama, počeo se vrtjeti jedan proizvod. 

 

 

Tečni bronzer o kojem svi pišu, koji se pojavljuje u rutini influencerica i koji izgleda na licu kao dobar filter i to onaj osunčani, ali bez minute provedenih na direktnom suncu.

Bez pudera, bez težine i samo taj sjaj koji svi primijete

U moru tečnih bronzera koji dolaze i odlaze s trendovima, ovaj se posebno zadržao. Ne zato što ima savršen PR tim, nego jer žene koje ga koriste ostaju pri njemu. Razlog? Tekstura. Lagan je, skoro vodenkast, ali s dovoljno pigmenta.

 

 catrice-melted-sun-bronzer54_bonjour_ba
 

Nema osjećaja težine, nema tragova, nema potrebe za dodatnim korektorima. Dovoljno je nekoliko kapljica i koža već izgleda svježije kao da ste baš sada izašli iz prijatne šetnje po suncu.

 

catrice-melted-sun-bronzer50_bonjour_ba
 

Stopi se s kožom tako prirodno da niko ne bi rekao da nosite bronzer. Nema praškastih tragova samo baršunasti finiš koji izgleda kao dobar dan za vašu kožu.

 

 

Zašto svi pričaju o njemu?

Jer nije samo za lice. Jagodice, kapci, dekolte gdje god ga stavite, ten izgleda bolje, ali ne napadno i još jedan bonus: odlično se slaže s hidratantnim kremama i SPF-om pa ga lako ubacite i u najminimalniju jutarnju rutinu.

 

catrice-melted-sun-bronzer52_bonjour_ba
 

Uz to, veganska je formula, bez parabena i mikroplastike, a nijanse su birane tako da odgovaraju različitim tonovima tena od svjetlijih do onih s maslinastim podtonom.

Sada onaj dio koji vas vjerovatno najviše zanima… postojanost. Ovaj bronzer ostaje na mjestu. Ne klizi, ne oksidira i ne zahtijeva popravke tokom dana.

 

catrice-melted-sun-bronzer55_bonjour_ba
 

Glow koji izgleda kao vaša koža, samo bolje

U danima kada želite izgledati dotjerano, a da ne provedete pola jutra pred ogledalom, ovakvi proizvodi su pravo otkriće. 

Sve ono što ljeti tražimo od šminke: lagana tekstura, zdravi sjaj i osjećaj da ništa ne nosimo, a sve izgleda bolje. 

Da, možete ga nositi bez pudera, čak i bez rumenila. Možda uz malo maskare i SPF-a i to je to.

Naslovna fotografija: @laraspengler


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!