TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.5.2016.
Jedinstvena promocija kulture i ženskog poduzetništva se nastavlja. U organizaciji Altermedije nakon uspješno održanih Ladies In evenata u Sarajevu, od ovog mjeseca, samo za poslovne žene. druženje uz predstavu organizirat će se i u Tuzli u Narodnom pozorištu s početkom u 19:30h.
Ovaj događaj namijenjen je urbanim i poslovnim ženama koje sada imaju mogućnost da se uz promociju pozitivnih vrijednosti, dobro zabave i kvalitetno provedu svoje slobodno vrijeme. Ladies In je noć razgovora, dobrog raspoloženja, opuštene atmosfere i odlične predstave.
Predstava koju će poslovne žene imati priliku pogledati je urnebesna komedija „Budala na večeri“ realizirana je po tekstu Paula Fransisa Vebera, čuvenog francuskog scenariste, pozorišnog redatelja i pisca. Predstava je, tvrdi njen reditelj, svojevrsna mala osveta velikim moćnicima koji se igraju životima običnih ljudi. Glavne uloge redatelj Midhat Kušljugić povjerio je iskusnom Milenku Iliktareviću i Edisu Žiliću. Također, u predstavi glume i Željka Marinić i Remiri Osmanović. Pored već nabrojanih male, ali značajne uloge u predstavi imaju i Siniša Udovičić, Elvis Jahić i Midhat Kušljugić.

Organizatori su u suradnji sa brendovima Jana, voda s porukom ljubavi, For The Hunters, Platinium, Bingo, Mingos Coffee, Bimal, Menprom, Vitalis, Voćar, Zadro, Nestle, Veet, Rosal, Dr Pasha, Poliklinika Vaše zdravlje, Bella Vita, Čokolaterija C&P Seif, Catering restoran Royal.
Ladies In by Jana, voda s porukom ljubavi je projekat koji promovira kulturu, žensko poduzetništvo, pozitivne životne vrijednosti i kulturu dijaloga. Ovo druženje pripadnica nježnijeg spola održavat će se jednom mjesečno do kraja godine pod pokroviteljstvom Jane, vode s porukom ljubavi koja sudjelovanjem podržava razvoju jedinstvenih pozitivnih priča u BiH.
Budite dio najbolje interaktivne priče za poslovne žene u Bosni i Hercegovini.
Foto: Ladies In PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!