TEKST: Arijana Bošnjak

DATUM OBJAVE: 26.6.2024.

Želite mašnu baš ovdje, u toj boji, malo otvorenije cipele…


Kada razmišljamo o cipelama, imamo mnoštvo želja i nerijetko se dešava da ne uspijevamo pronaći model koji će savršeno odražavati naš karakter i modni izričaj. Drugi važan kriterij pored estetskih zahtjeva, svakako je udobnost i želja da pronađemo cipele uz koje će svakodnevica i „trčanje“ za obvezama biti lakši.

 



Mi smo pronašli neodoljiv regionalni brend - L - Tab shoes, koji ispunjava nekoliko uvjeta s ove liste i donosi posebno šarmantne modele s mašnicama koje ćete poželjeti odmah dodati u košaricu. Nas je osvojila činjenica da se izrađuju od najfinije talijanske kože i da modeli dolaze u više od 15 različitih boja. Da, dilema „koje su najljepše“ može početi.




Iza brenda se krije Milica Žepinić koja se iz svijeta financija pronašla u kreativnom poduzetništvu te je odlučila kreirati cipele koje su kvalitetne, udobne i nosive u svim prilikama. Milica je inspiraciju pronašla u Beogradu, koji je za nju vječni šarmer pa je dala odu tom gradu kroz nazive cipela.


4 osnovna modela koja kreira L-Tab Shoes

Newbel su klasične salonke sa štiklom od 9,5 centimetara koje su ime dobile po Novom Beogradu i njegovom užurbanom centru poslovnog života koji nalaže strogi dress code.

Visprincess su elegantne salonke sa štiklom od 6,5 centimetara i anatomskim svodom, a inspirirane su Višegradskom ulicom.

Dorcel - baletanke sa špicastim vrhom inspirirane su omiljenim beogradskim kvartom. Dorcel i Dorćol su ta savršena kombinacija.

Senia - baletanke s okruglim prednjim dijelom nadahnute su dugim, ležernim šetnjama po Senjaku.

Uz već šaroliku ponudu modela, voljet ćete mogućnost personalizacije – svaki model može biti prilagođen sa različitim dodacima kao što su mašne ili varijacije za različite sezone. Možete birati proljetnu verziju u obliku sandala i ljetnu u obliku papuča. Također, prema svojim željama birajte želite li velike ili male mašne, koje se mogu postaviti i sa zadnje strane cipela.




P.S. – ako želite da su i koraci vaših mališana jednako stylish, kod njih možete pronaći i najslađe cipelice za djevojčice i bebe.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mina Smiljanić (@mina_fu)



Dok ste čitali tekst i gledali fotografije, već ste se odlučili koje dodajete u košaricu? Ako ne, zavirite i sami na njihov web site i izaberite omiljeni par… ili više njih i spremni ste za svaki event, iz sezone u sezonu.

* * *
Naslovna fotografija: @l_tab_shoes
Foto: L - Tab Shoes

FOTO: L-Tab Shoes


Bonjour

Potvrda regionalnog žirija: Bronca za Bonjour.ba Digitalna naslovnica i srebro za Gala Event!

TEKST: Bonjour.ba | FOTO: PR

Potvrda regionalnog žirija: Bronca za Bonjour.ba Digitalna naslovnica i srebro za Gala Event! Potvrda regionalnog žirija: Bronca za Bonjour.ba Digitalna naslovnica i srebro za Gala Event!

Prošli tjedan, u Sarajevu je održana svečana dodjela nagrada NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024.

 

Okupio je stručnjake iz svijeta oglašavanja te odnosa s javnošću iz BiH i regije, slaveći najkreativnije ideje i kampanje koje su obilježile ovu godinu. Na festivalu se ocjenjuju kreativnost, inovativnost, izvedba, korištenje medija i postignuti rezultati, a nagrade se dodjeljuju u čak 20 kategorija. Upravo je cilj NO LIMIT nagrada promovirati profesionalne vrijednosti te dati svoj doprinos unaprijeđenju i razvoju komunikacijske struke u Bosni i Hercegovini.


Bronca za Bonjour.ba DIGITAL NASLOVNICU u kategoriji E DIGITAL!

Fokus Bonjour.ba tima je na stvaranju inovativnih i relevantnih sadržaja koji ne samo da inspiriraju, već i aktivno doprinose razvoju lifestyle scene u Bosni i Hercegovini. Autorski projekti poput digitalne naslovnice spajaju prepoznatljivost i eksluzivnost naslovnica kakve smo navikli gledati u potpisu glossy magazina te novi digitalni format. Sve to na način da čitatelj ima jedinstveni experience kada gleda naslovnicu jer je ona u pokretu, čime kreira jednu sasvim novu emociju, kreativni smjer i digitalno iskustvo!

 




Upravo zbog toga nas posebice raduje što su našu viziju prepoznali naši čitatelji, klijenti, kao i stručnjaci. Na NO LIMIT BH Advertising Festivala 2024., prva digitalna naslovnica u BiH, Bonjour.ba DIGITALNA NASLOVNICA osvojila je broncu u kategoriji E DIGITAL.

 

 




Kreativno vodstvo: Bonjour.ba
Voditeljica projekta i art direkcija: Emina Smaka
Brand Specialist: Marija Perić
Ana nosi: Marko Feher kreacije, dostupno u Bazerdzan Concept Store
Nakit: Swarovski
Fotografkinja: Aida Redžepagić
Asistentica fotografkinji: Mona Tafi
Videograf: Ervin Golubović
Hair: Ensar Dervišbegović
Makeup: Maja Talović
Lokacija: Umjetnička galerija BiH

 

 

U samoj realizaciji digitalne naslovnice angažirane su domaće kreativne snage, kako bi dodatno ojačali scenu, što dodatno potvrđuje da u Made in BiH potpisu mogu biti kreirane digitalne kampanje koje će pomaknuti granice te ostaviti važan trag.

 



Direktorica NO LIMIT festivala, Irena Miličević Vukoja je na svečanoj dodjeli istaknula značajan rast u broju prijava ove godine. Sa čak 120 prijavljenih radova od strane 27 agencija i oglašivača, festival bilježi impresivan rast od 40% u odnosu na prethodnu godinu.

„Ovaj rast pokazuje da kreativna industrija u BiH jača, uprkos izazovima i odsustvu strukovnog udruženja. Vaša podrška ovom festivalu potvrda je da zajedno gradimo svjetliju budućnost za našu industriju“, nadodala je.


Snaga lifestyle eventa za razvoj scene: SREBRO za Bonjour x Via Media Gala Night u kategoriji EVENT

Kada govorimo o lifestyle medijima u BiH, Bonjour.ba kreira sadržaj na jedan sasvim poseban, bonjourastičan način. Aktivno radimo i na predstavljanju 'Bonjour.ba 360', - modernog, inovativnog medija koji izlazi iz okvira samog web portala u mnogo interaktivniji koncept. Upravo kroz Bonjour x Via Media Gala Night željeli smo i offline ponuditi iznimno iskustvo te u Sarajevu organizirati gala zabavu inspiriranu svjetskim trendovima i na sasvim neočekivanoj lokaciji poslužiti gourmet gala večeru u 3 slijeda za 160 ljudi. Partnere u realizaciji pronašli smo upravo u agenciji Via Media, stavljajući fokus na postavljanje visokih ciljeva i kontinuiranog ulaganja u kvalitetu naših projekata.
 

https://www.youtube.com/watch?v=iVy9yVvO0eo&t=8s
 

Sarajevska Vijećnica doživjela je potpuni makeover. Uz više od 300 metara raskošne tkanine, 400 svijeća koje su kreirale intimnu atmosferu i personalizirani table setting kreirali smo snažan prvi dojam.

9 brendova smo predstavili iskustveno na eventu, na produkciji eventa angažirano je 9 bh.brendova te je 48 sati uloženo u postavku eventa. Kroz visoko produciran i estetski raskošan gala event, uz 160 uzvanika s bh.lifestyle scene željeli smo istaknuti važnost i snagu bh. lifestyle scene.

 

PROJEKTNI TIM

Bonjour.ba:
Ana Ćavar, CEO
Dijana Ćavar, Creative and marketing director

Via Media:

Amna Džambić – Branković, Creative and partner
Haris Mujanović – CEO
Kanita Alić – Creative and event manager
Bakir Ćatić - Event manager
Ammar Mujakić - Event executive

 

Upravo zbog toga sretni smo što je u kategoriji event, Bonjour x Via Media Gala Night osvojila srebro. Stručni žiri nije odabrao projekt koji je osvojio zlato te smo ponosni što je Bonjour x Via Media Gala Night event najbolje ocijenjen projekt u ovoj kategoriji.

Ovakva priznanja nisu samo uspjeh našeg tima, već i pokazatelj da Bosna i Hercegovina ima ogroman potencijal za rast u digitalnom i event sektoru. Motiviraju nas da donosimo još inovativnija rješenja koja će redefinisati način na koji percipiramo i gradimo lifestyle scenu u BiH. Istovremeno, naša misija je inspirisati brendove da prepoznaju vrijednost autentičnosti, kreativnosti i zajedničkog stvaranja. Veselimo se svim novim poglavljima i kreativnim projektima koje nosi 2025. godina.

 

* * *
Foto: PR

FOTO: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!