TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 18.5.2016.

Kultni britanski elektro-fank-hiphop bend Stereo MCs, nastupit će u petak 15. 7. na glavnoj bini ovogodišnjeg Sea Dance festivala! Najljepša europska plaža Jaz odjekivat će uz planetarne hitove kao što su "Connected", "Step It Up", "Creation", "Ground Level", "Deep Down & Dirty" i druge. Njihov album "Connected", prodat u višemilionskom tiražu, smatra se jednim od najboljih izdanja u povijes

U svojoj bogatoj karijeri Stereo MCs su nastupili na nekim od najvećih svjetskih festivala, rame uz rame sa imenima kao što su U2, Peter Gabriel, Jane's Addiction, De La Soul i Happy Mondays. Čuveni britanski Telegraph uvrstio je njihov nastup na Glastonbury festivalu među najboljim nastupima u povijesti ovog britanskog muzičkog giganta, zajedno sa koncertima grupa Arctic Monkeys, The Chemical Brothers, Muse, Nick Cave & the Bad Seed, The Who i drugih. Svjetsku slavu stekli su i zahvaljujući saradnji sa izvođačima kao što su Madonna, U2, Queen Latifah, PM Dawn i drugi.

https://www.youtube.com/watch?v=pyMb0MtDXJQ&feature=youtu.be

Sastav Stereo MCs osnovali su pjevač Rob Birch i DJ i producent Nick Hallam. Prijateljstvo su nastavili, otkrivši veliki potencijal koji muzički pravac hip-hopa ima na tamošnjoj britanskoj muzičkoj sceni.  Svoj debitantski Stereo MCs "33-45-78" snimili su uz pomoć DJ Cesara, bubnjara Owen Ifa i pratećeg vokala Cath Coffeya. Vrlo brzo objavili su i hit singl "Elevate My Mind", koji se odmah našao na R&B američkim top listama. Proglašeni za predvodnike novog talasa urbane muzike u Britaniji, a članovi sastava postaju i miljenici brojnih muzičkih zvijezda kao što su Jungle Brothera, PM Dawn, Queen Latifah i Madonna. Album "Supernatural" dodatno ih je pozicionirao na svjetskoj muzičkoj sceni, kao jedan od najkreativnijih i originalnijih bendova. Ono što ih je izdvojilo od svih je činjenica da su i danas jednako voljeni od strane rock publike, i da kao hip hop-dance-funk bend veoma često nastupaju na rock festivalima. Uslijedila su izdanja "Deep Down & Dirty", "Paradise", "Double Bubble", kao i "The Emperor’s Nightingale", koji uz korištenje vrhunske produkcije, te starog fanki sviranja basa, gitare, bubnjeva i vokala, svirajući instrumente zajedno dokazuju još jednom veličinu muzičkog stvaralaštva ovog sjajnog benda.

No Sleep Barcelona: Legendarni Nitsa klub dolazi na EXIT!

Nitsa, jedan od najljepših klubova Europe, smješten u legendarnoj, pozorišnoj sali Apolo u Barceloni, pokrenut će ovogodišnji program No Sleep Novi Sad bine na EXIT festivalu u četvrtak 7. 7.! Zvuk jednog od gradova koji ne spava 365 dana godišnje na Petrovaradinsku tvrđavu donijet će Rebolledo, The Hacker, DJ Fra, Tijana T i Klaus! Zagrijavanje za ovogodišnji EXIT u španjolskoj metropoli počet će već 20. 5. kad će prethodno klub Nitsa ugostiti veliku No Sleep Barcelona žurku! Jedan od vodećih europskih klubova, sa tradicijom od preko tri decenije u centru svjetski čuvenog noćnog života Barcelone, najavit će ovogodišnji EXIT sa zabavom na kojoj će uživo nastupiti američki producent DeepChord, legenda Barselone DJ Fra i sve popularniji španski DJ Angel Molina.

Dnevne ulaznice za EXIT po poklon cijeni u prodaji od petka!

Jednodnevne ulaznice za festivalski dan po vlastitom izboru po poklon cijeni od samo 49 KM za četvrtak, petak i subotu i 54 KM za nedjelju bit će u prodaji od petka, 20. 5a! Količine jednodnevnih ulaznica po ovim cijenama veoma su ograničene i bit će dostupne i na kupikartu.ba!

U toku je i omiljena akcija EXIT fanova u kojom društvo koje zajedno kupi četiri četverodnevne ulaznice za EXIT, trodnevne Sea Dance ili za cijelu EXIT Avanturu, petu dobiva na poklon! Ulaznice za Exit i Sea Dance prodaju se po cijeni od 122 KM, odnosno 79.99 KM, dok je cijela Exit Avantura samo 135 KM.


Fo


Bonjour

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

TEKST: Bonjour.ba - PR

Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze Završen je Sarajevo Marketing Summit: Evo šta će obilježiti marketing u godinama koje dolaze

Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.

„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .  
 

 Sarajevo Marketing Summit-110-bonjour-ba
 

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.

„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

 

 Sarajevo Marketing Summit-111-bonjour-ba
 

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.

„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-112-bonjour-ba
 

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

 

 Sarajevo Marketing Summit-113-bonjour-ba
 

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:

- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull

- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure

- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

 

 Sarajevo Marketing Summit-114-bonjour-ba
 

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:

- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”  
 

 Sarajevo Marketing Summit-117-bonjour-ba
 

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

 

 Sarajevo Marketing Summit-116-bonjour-ba
 

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.  
 

 Sarajevo Marketing Summit-115-bonjour-ba
 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

 Sarajevo Marketing Summit-150-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-119-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-118-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-120-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-121-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-153-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-122-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-123-bonjour-ba

 Sarajevo Marketing Summit-124-bonjour-ba

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!