TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 31.10.2023.
U savremenom svijetu, koncept otvorenog prostora je postao jedan od najatraktivnijih rasporeda u domu.
Otvaranjem kuhinje, dnevnog boravka i trpezarije u jedan skladan prostor, stvarate prostrano okruženje koje potiče druženje i olakšava svakodnevne aktivnosti. Ovaj layout je uvijek atraktivan, a posebno za one čije se domaćinstvo sastoji od većeg broja članova, ili za vas koji prosto volite pripremati večere i druženja za vaše prijatelje.
U nastavku donosimo 5 savjeta kako u svom domu kreirati ovakav interijer narativ, naravno za one koji su spremni na nešto veće izmjene u prostoru.
Prvi izazov je pred vama
Krećemo obazrivo, dok još imate vremena za odustati od ovog plana - prvi korak prema stvaranju otvorenog prostora je uklanjanje zidova i prepreka koje dijele ove prostorije! Nismo ni rekli da ovaj projekat neće imati izazove.
Ako to nije izvedivo zbog građevinskih ograničenja, razmotrite poluotvorena rješenja poput šankova ili portala koji omogućuju vidljivost između prostorija.
Kombinujte skladne elemente dizajna
Jednom kada prekrojite svoj prostor po željama, važno je uskladiti elemente dizajna kao i boje koje koristite u interijeru. Za kohezivan i harmoničan izgled birajte ormariće kuhinje, elemente trpezarije i komode dnevnog boravka iz iste palete boja i istih ili sličnih materijala.
Funkcionalnost prije svega
Otvoreni prostor olakšava protok između navedenih prostorija doma, kreira prostran prostor čineći ga vizualno većim. No, razmislite o svojim navikama u ovim prostorijama te ćete doći do zaključka da li je ova ideja idealna za vas, ili pak želite kuhati iza zatvorenih vrata.
Rasvjeta
Da li uopšte možemo razgovarati o uređenju interijera, a da ne spomenemo rasvjetu?
Pravilno osvjetljenje ključno je za stvaranje opuštajuće atmosfere u otvorenom prostoru. Koristite kombinaciju svjetlosnih izvora poput visećih svjetiljki iznad trpezarije, lampi u dnevnom boravku i funkcionalnog osvjetljenja u kuhinji. Osvjetljenje može dodati karakter prostoru i naglasiti različite dijelove prostorija.
Final touch
Kako svakom drugom dijelu doma, tako i ovome koji sigurno predstavlja najveću kvadraturu vašeg stana ili kuće, potrebno je dodati personalizovane detalje. Privatne fotografije, suveniri s putovanja ili omiljene umjetnine će dati poseban šarm prostoru.
Otvoreni prostor koji povezuje kuhinju, dnevni boravak i trpezariju može stvoriti funkcionalan, udoban i estetski privlačan dom. Poštujući ove smjernice, možete stvoriti kohezivan prostor koji će postati središte druženja i porodičnog života.
* * *
Naslovna fotografija: @anettetalstad
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!